МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклад 1Классификация приміщень за вибухопожежній і пожежної небезпеці.
Всі приміщення по вибухопожежнійі пожежній небезпеці підрозділяються на 5 категорій: А, Б, В, Г, Д. До вибухо - пожежонебезпечних категорії Авіднесені приміщення, пов'язані з застосуванням горючих газів, легкозаймистих рідин з температурою спалаху не більше 28 0С, в такій кількості, що можуть утворюватися вибухонебезпечні паро газоповітряні суміші, при займанні яких в приміщенні розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху, який перевищує 5 кПа; приміщення, в яких застосовуються речовини і матеріали, здатні вибухати і горіти при взаємодії з водою, киснем повітря або між собою в такій кількості, що розрахунковий надлишковий тиск вибуху в приміщенні перевищує 5 кПа. До вибухо - пожежонебезпечних категорії Бвіднесені приміщення, в яких обертаються горючий пил або волокна, легкозаймисті рідини із температурою спалаху більше 28 0С, горючі рідини в такій кількості, що можуть утворювати вибухонебезпечні пило повітряні або пароповітряні суміші, при займанні яких в приміщенні розвивається надлишковий тиск вибуху, що перевищує 5 кПа. До пожежонебезпечних категорії Ввіднесені приміщення, в яких обертаються пальні і важкогорючі рідини, тверді горючі і важкогорючі речовини і матеріали (у тому числі пил і волокна), речовини і матеріали, здатні при взаємодії з водою, киснем повітря або між собою лише горіти, при умові, що приміщення, в яких вони є в наявності або обертаються не відносяться до категорій А і Б. До пожежонебезпечних категорії Гвіднесені приміщення, в яких обертаються негорючі речовини і матеріали в гарячому, розжареному або розплавленому стані, процес обробки яких супроводжується виділенням променистого тепла, іскр і полум'я; горючі гази, рідини і тверді речовини, які спалюються або утилізували як паливо. До категорії Двіднесені приміщення, в яких обертаються негорючі речовини і матеріали в холодному стані. Задача аналізу. Для заданих джерела напруги Е, опору резистора R та ВАХ діода VD (див. Рис. 9.17) визначити струм у колі і напруги на всіх елементах. Для визначення невідомих складемо систему рівнянь для напруг на елементах схеми
Для розв’язання системи рівнянь графічним методом перепишемо перше рівняння системи у вигляді У лівій частині рівняння подано ВАХ діода, а у правій – пряму, яка називається навантажувальною. Пряму проведемо через точку E на осі напруг (тобто за умови ) та точку на осі струмів (тобто за умови ). Розв’язок рівняння знаходиться на перетині ВАХ та навантажувальної прямої ( точка 1 на Рис. 9.17). Задача синтезу. Визначити величину опору R2, що забезпечує струм у колі І2 з тим же джерелом напруги Е. Для визначення опору R2 проведемо навантажувальну пряму через точку І2 на ВАХ (точка 2 на Рис. 9.17) та точку Ена осі напруг. У точці перетину навантажувальної прямої з віссю струмів визначаємо І2кз. Далі визначаємо значення опору R2=E/ І2кз. У випадку кусково-лінійної апроксимації НЕ, тобто заміни його послідовним з’єднанням лінійного опору та джерела напруги, розрахунок нічим не відрізняється від розрахунку режиму лінійного кола. На початку розрахунку слід визначитися з орієнтовним положенням точки спокою з метою точного визначення коефіцієнтів апроксимації. Побудову навантажувальної прямої та визначення параметрів апроксимації подано у лівій частині Рис. 9.18. Рівняння апроксимувальної прямої має вигляд Підставляючи у схему замість діода його лінійну еквівалентну схему, одержимо лінійну еквівалентну схему кола, подану у правій частині Рис. 9.18. Шуканий струм у колі одержимо за формулою Читайте також:
|
||||||||
|