Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 1

Классификация приміщень за вибухопожежній і пожежної небезпеці.

 

Всі приміщення по вибухопожежнійі пожежній небезпеці підрозділяються на 5 категорій: А, Б, В, Г, Д.

До вибухо - пожежонебезпечних категорії Авіднесені приміщення, пов'язані з застосуванням горючих газів, легкозаймистих рідин з температурою спалаху не більше 28 0С, в такій кількості, що можуть утворюватися вибухонебезпечні паро газоповітряні суміші, при займанні яких в приміщенні розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху, який перевищує 5 кПа; приміщення, в яких застосовуються речовини і матеріали, здатні вибухати і горіти при взаємодії з водою, киснем повітря або між собою в такій кількості, що розрахунковий надлишковий тиск вибуху в приміщенні перевищує 5 кПа.

До вибухо - пожежонебезпечних категорії Бвіднесені приміщення, в яких обертаються горючий пил або волокна, легкозаймисті рідини із температурою спалаху більше 28 0С, горючі рідини в такій кількості, що можуть утворювати вибухонебезпечні пило повітряні або пароповітряні суміші, при займанні яких в приміщенні розвивається надлишковий тиск вибуху, що перевищує 5 кПа.

До пожежонебезпечних категорії Ввіднесені приміщення, в яких обертаються пальні і важкогорючі рідини, тверді горючі і важкогорючі речовини і матеріали (у тому числі пил і волокна), речовини і матеріали, здатні при взаємодії з водою, киснем повітря або між собою лише горіти, при умові, що приміщення, в яких вони є в наявності або обертаються не відносяться до категорій А і Б.

До пожежонебезпечних категорії Гвіднесені приміщення, в яких обертаються негорючі речовини і матеріали в гарячому, розжареному або розплавленому стані, процес обробки яких супроводжується виділенням променистого тепла, іскр і полум'я; горючі гази, рідини і тверді речовини, які спалюються або утилізували як паливо.

До категорії Двіднесені приміщення, в яких обертаються негорючі речовини і матеріали в холодному стані.

Задача аналізу. Для заданих джерела напруги Е, опору резистора R та ВАХ діода VD (див. Рис. 9.17) визначити струм у колі і напруги на всіх елементах.

Для визначення невідомих складемо систему рівнянь для напруг на елементах схеми

 

Для розв’язання системи рівнянь графічним методом перепишемо перше рівняння системи у вигляді

У лівій частині рівняння подано ВАХ діода, а у правій – пряму, яка називається навантажувальною. Пряму проведемо через точку E на осі напруг (тобто за умови ) та точку на осі струмів (тобто за умови ). Розв’язок рівняння знаходиться на перетині ВАХ та навантажувальної прямої ( точка 1 на Рис. 9.17).

Задача синтезу. Визначити величину опору R2, що забезпечує струм у колі І2 з тим же джерелом напруги Е.

Для визначення опору R2 проведемо навантажувальну пряму через точку І2 на ВАХ (точка 2 на Рис. 9.17) та точку Ена осі напруг. У точці перетину навантажувальної прямої з віссю струмів визначаємо І2кз. Далі визначаємо значення опору R2=E/ І2кз.

У випадку кусково-лінійної апроксимації НЕ, тобто заміни його послідовним з’єднанням лінійного опору та джерела напруги, розрахунок нічим не відрізняється від розрахунку режиму лінійного кола. На початку розрахунку слід визначитися з орієнтовним положенням точки спокою з метою точного визначення коефіцієнтів апроксимації. Побудову навантажувальної прямої та визначення параметрів апроксимації подано у лівій частині Рис. 9.18. Рівняння апроксимувальної прямої має вигляд

Підставляючи у схему замість діода його лінійну еквівалентну схему, одержимо лінійну еквівалентну схему кола, подану у правій частині Рис. 9.18. Шуканий струм у колі одержимо за формулою


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  10. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  11. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі
  12. Етикет – (прикріплювати) установлений порядок поведінки в товаристві, певному оточенні, наприклад, придворний етикет, дипломатичний етикет.




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самозаймання речовин. | Приклад 2 1 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.