МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Значення й завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг.Теоретична основа Тема 4. Аналіз виробництва та реалізації продукції, робіт та послуг МЕТОДИКА КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1. Значення й завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг. 2. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні. 3. Аналіз асортименту й структури випуску продукції. 4. Аналіз якості продукції та робіт 5. Значення й завдання вивчення та оцінки попиту на продукцію та послуги підприємства. 6. Оцінка обсягів і динаміки реалізації продукції та послуг.
Зміст питання. Загальна схема й послідовність проведення аналізу. Система показників продукції та обсягів виробництва. Фактори виробництва продукції. Інформаційна база аналізу.
Обсяг виробництва й обсяг реалізації продукції є взаємозалежними показниками. В умовах обмежених виробничих можливостей і необмеженого попиту на перше місце виходить обсяг виробництва продукції. Але в міру насичення ринку і посилення конкуренції не виробництво визначає обсяг продажів, а навпаки, можливий обсяг продажів є основою розробки виробничої програми. Підприємство має виробляти тільки ті товари і в такому обсязі, які воно може реально реалізувати. Темпи зростання обсягу виробництва і реалізації продукції, поліпшення її якості безпосередньо впливають на обсяг витрат, на прибуток і рентабельність підприємства. Тому аналіз цих показників має важливе значення. Його основні завдання: • оцінювання ступеня виконання плану і динаміки виробництва та реалізації продукції; • визначення впливу факторів на зміну величини цих показників; • виявлення внутрігосподарських резервів збільшення випуску і реалізації продукції; • розробка рекомендацій із освоєння виявлених резервів. Об'єкти аналізу: • обсяг виробництва і реалізації продукції в цілому і за асортиментом; • якість і конкурентоспроможність продукції; • структура виробництва і реалізації продукції; • ритмічність виробництва і реалізації продукції. Джерелами інформації для аналізу виробництва і реалізації продукції є: а) планові дані: план підприємства, план відвантаження і реалізації продукції, оперативні плани-графіки; б) дані статистичної звітності: • форма № 1 (підприємництво) "Звіт про основні показники діяльності підприємства; • форма № 1-П (річна) "Звіт підприємства про продукцію"; • форма № 1-П (квартальна) "Квартальний звіт підприємства про продукцію"; • форма № 1-П (місячна) "Терміновий звіт про виробництво промислової продукції (робіт, послуг)"; • форма № 5 ЗЕЗ "Звіт про експорт (імпорт) товарів"; • форма № 2 "Звіт про фінансові результати" та інші. в) дані первинного й аналітичного бухгалтерського обліку: акт або відомість приймання продукції, накладна на здавання готової продукції на склад, приймально-здавальна накладна, рахунок-фактура, товарно-транспортна накладна, відомість "Рух готових виробів, відвантаження і реалізація їх" і т. д.
Об’єктами аналізу виробництва продукції, робіт, послуг є · обсяг виробництва продукції в цілому по підприємству; · якість товарної продукції; · структура товарної продукції; · ритмічність виробництва товарної продукції. До основних завдань аналізу об’ємів виробництва і реалізації продукції відносять: 1. оцінка ступеню виконання плану і динаміки виробництва продукції; 2. визначення впливу факторів на зміну величини обсягу виробництва; 3. визначення внутрігосподарських резервів підвищення обсягів випуску продукції; 4. розробка заходів по засвоєнню визначених резервів;
Читайте також:
|
||||||||
|