МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Значення й завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг.Теоретична основа Тема 4. Аналіз виробництва та реалізації продукції, робіт та послуг МЕТОДИКА КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1. Значення й завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг. 2. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні. 3. Аналіз асортименту й структури випуску продукції. 4. Аналіз якості продукції та робіт 5. Значення й завдання вивчення та оцінки попиту на продукцію та послуги підприємства. 6. Оцінка обсягів і динаміки реалізації продукції та послуг.
Зміст питання. Загальна схема й послідовність проведення аналізу. Система показників продукції та обсягів виробництва. Фактори виробництва продукції. Інформаційна база аналізу.
Обсяг виробництва й обсяг реалізації продукції є взаємозалежними показниками. В умовах обмежених виробничих можливостей і необмеженого попиту на перше місце виходить обсяг виробництва продукції. Але в міру насичення ринку і посилення конкуренції не виробництво визначає обсяг продажів, а навпаки, можливий обсяг продажів є основою розробки виробничої програми. Підприємство має виробляти тільки ті товари і в такому обсязі, які воно може реально реалізувати. Темпи зростання обсягу виробництва і реалізації продукції, поліпшення її якості безпосередньо впливають на обсяг витрат, на прибуток і рентабельність підприємства. Тому аналіз цих показників має важливе значення. Його основні завдання: • оцінювання ступеня виконання плану і динаміки виробництва та реалізації продукції; • визначення впливу факторів на зміну величини цих показників; • виявлення внутрігосподарських резервів збільшення випуску і реалізації продукції; • розробка рекомендацій із освоєння виявлених резервів. Об'єкти аналізу: • обсяг виробництва і реалізації продукції в цілому і за асортиментом; • якість і конкурентоспроможність продукції; • структура виробництва і реалізації продукції; • ритмічність виробництва і реалізації продукції. Джерелами інформації для аналізу виробництва і реалізації продукції є: а) планові дані: план підприємства, план відвантаження і реалізації продукції, оперативні плани-графіки; б) дані статистичної звітності: • форма № 1 (підприємництво) "Звіт про основні показники діяльності підприємства; • форма № 1-П (річна) "Звіт підприємства про продукцію"; • форма № 1-П (квартальна) "Квартальний звіт підприємства про продукцію"; • форма № 1-П (місячна) "Терміновий звіт про виробництво промислової продукції (робіт, послуг)"; • форма № 5 ЗЕЗ "Звіт про експорт (імпорт) товарів"; • форма № 2 "Звіт про фінансові результати" та інші. в) дані первинного й аналітичного бухгалтерського обліку: акт або відомість приймання продукції, накладна на здавання готової продукції на склад, приймально-здавальна накладна, рахунок-фактура, товарно-транспортна накладна, відомість "Рух готових виробів, відвантаження і реалізація їх" і т. д.
Об’єктами аналізу виробництва продукції, робіт, послуг є · обсяг виробництва продукції в цілому по підприємству; · якість товарної продукції; · структура товарної продукції; · ритмічність виробництва товарної продукції. До основних завдань аналізу об’ємів виробництва і реалізації продукції відносять: 1. оцінка ступеню виконання плану і динаміки виробництва продукції; 2. визначення впливу факторів на зміну величини обсягу виробництва; 3. визначення внутрігосподарських резервів підвищення обсягів випуску продукції; 4. розробка заходів по засвоєнню визначених резервів;
Читайте також:
|
||||||||
|