Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Значення й завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг.

Теоретична основа

Тема 4. Аналіз виробництва та реалізації продукції, робіт та послуг

МЕТОДИКА КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 

 

1. Значення й завдання аналізу виробництва продукції, робіт і послуг.

2. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.

3. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.

4. Аналіз якості продукції та робіт

5. Значення й завдання вивчення та оцінки попиту на продукцію та послуги підприємс­тва.

6. Оцінка обсягів і динаміки реалізації продукції та послуг.

 

 

Зміст питання. Загальна схема й послідовність проведення аналізу. Система показників продукції та обсягів виробництва. Фактори виробництва продукції. Інформаційна база аналізу.

 

 

Обсяг виробництва й обсяг реалізації продукції є взаємозалежними показника­ми. В умовах обмежених виробничих мож­ливостей і необмеженого попиту на перше місце виходить обсяг виробництва про­дукції. Але в міру насичення ринку і по­силення конкуренції не виробництво ви­значає обсяг продажів, а навпаки, можли­вий обсяг продажів є основою розробки виробничої програми. Підприємство має виробляти тільки ті товари і в такому об­сязі, які воно може реально реалізувати.

Темпи зростання обсягу виробництва і реалізації продукції, поліпшення її якості безпосередньо впливають на обсяг витрат, на прибуток і рентабельність підприєм­ства. Тому аналіз цих показників має важ­ливе значення. Його основні завдання:

• оцінювання ступеня виконання пла­ну і динаміки виробництва та реалізації продукції;

• визначення впливу факторів на зміну величини цих показників;

• виявлення внутрігосподарських резервів збільшення випуску і реалізації продукції;

• розробка рекомендацій із освоєння виявлених резервів.

Об'єкти аналізу:

• обсяг виробництва і реалізації продукції в цілому і за асортиментом;

• якість і конкурентоспроможність продукції;

• структура виробництва і реалізації продукції;

• ритмічність виробництва і реалізації продукції.

Джерелами інформації для аналізу виробництва і реалізації продукції є:

а) планові дані: план підприємства, план відвантаження і реалізації продукції, оперативні плани-графіки;

б) дані статистичної звітності:

• форма № 1 (підприємництво) "Звіт про основні показники діяльності підприємства;

• форма № 1-П (річна) "Звіт підприємства про продукцію";

• форма № 1-П (квартальна) "Квартальний звіт підприємства про продукцію";

• форма № 1-П (місячна) "Терміновий звіт про виробництво промислової продукції (робіт, послуг)";

• форма № 5 ЗЕЗ "Звіт про експорт (імпорт) товарів";

• форма № 2 "Звіт про фінансові результати" та інші.

в) дані первинного й аналітичного бухгалтерського обліку: акт або відомість приймання продукції, накладна на здавання готової продукції на склад, приймально-здавальна накладна, рахунок-фактура, товарно-транспортна накладна, відомість "Рух готових виробів, відвантаження і реалізація їх" і т. д.

 

Об’єктами аналізу виробництва продукції, робіт, послуг є

· обсяг виробництва продукції в цілому по підприємству;

· якість товарної продукції;

· структура товарної продукції;

· ритмічність виробництва товарної продукції.

До основних завдань аналізу об’ємів виробництва і реалізації продукції відносять:

1. оцінка ступеню виконання плану і динаміки виробництва продукції;

2. визначення впливу факторів на зміну величини обсягу виробництва;

3. визначення внутрігосподарських резервів підвищення обсягів випуску продукції;

4. розробка заходів по засвоєнню визначених резервів;

 

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Iсторичне значення революції.
  7. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. V. Завдання.
  10. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  11. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  12. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.




Переглядів: 3841

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 2 | Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.