МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета, принципи, основні завдання ЦЗ.Класифікація НС. І. НС природного характеру: небезпечні геологічні, метеорологічні, гідрологічні, морські та прісноводні явища, деградація грантів та надр, природні пожежі, зміна стану повітряного басейну, інфекційна захворюваність людей, с/х тварин, с/х рослин, зміна стану водних ресурсів та біосфери. ІІ. НС техногенного характеру: транспортні аварії (катастрофи), пожежі неспровокований вибух чи їх загроза, аварії з викидом (або загрозою викиду) небезпечних РР, хімічних, біологічних, раптове руйнування споруд та будівель, аварій на інженерних мережах і спорудах життєзабезпечення, аварії на греблях, дамбах. ІІІ. НС соціально-політичного характеру пов’язані з протиправними діями терористичного або антиконституційного спрямування; здійснення або реальна загроза терористичного акту, захоплення важливих об’єктів, систем зв’язку та телекомунікацій викрадення (спроба викрадення) суден, встановлення вибухових про строїв у громадських містах, викрадення зброї. ІV. Нс воєнного характеру – наслідки застосування зброї масового ураження або звичайних, коли виникають вторинні фактори ураження населення, руйнування АЕС, схову радіоактивних речовин і токсичних речовин , вибухівок, транспортних та інженерних комунікацій. Розрізняють чотири рівня НС: - НС загальнодержавного рівня – розвиваєте на території 2-х та більше областей або загрожує транскордонним перекосом, а також у разі, коли для її ліквідації необхідні ресурси, що перевищують власні можливості, але складають не менше 1% обсягу видатків відповідного бюджету. - НС регіонального рівня – це НС які розвиваються на території двох або більше адмін районів (міст обласного значення) або загрожує переносом на суміжну область, а також у сфері, коли для її ліквідації необхідні ресурси, що перевищують власні можливості але не менше 1% обсягу видатку відповідного бюджету. - НС місцевого рівня – це Нс які виходять за межі потенційно небезпечного об’єкта загрожують поширенням або вторинними наслідками на довкілля, а також у разі, коли для її ліквідації необхідний ресурси, що перевищують власні можливості, але не лише 1% обсягу видатку відповідного бюджету; - НС об’єктивного рівня – це НС, яка розгортається на території об’єкта і не виходить за межі його санітарно-захисної зони.
Правовою основою ЦЗ є Конституція України, ЗУ «Про правові засади ЦЗ 2004», «Про ЦО України», «Про правовий режим н стану», «Про пожежну безпеку», «Про об’єкти підвищеної небезпеки та міжнародні договори У та інші акти законодавства». ЦЗ здійснюється з метою: - реалізації державної політики спрямування на забезпечення безпеки та захисту населення і територій від негативних наслідків НС у мирний час та в особливий час. - подолання наслідків НС, у тому числі і на територіях іноземних держав відповідно до міжнародних виборів У. Принципи ЦЗ: - гарантування державою громадянам конституційного права на захист житця здоров'я, та їх майна, а юридичними особами – право на безпечне функціонування. - добровільності при залученні людей до здійснення заходів у сфері ЦЗ, пов’язаних з ризиком. - комплексного підходу до вирішення завдань ЦЗ. - створення системи раціональної превентивної безпеки з метою мах зменшення виникнення НС і мінімалізації їх наслідків. - теритотіальність та функціональність єдиної системи ЦЗ. - мінімалізації заподіяння шкоди довкіллю. - гласності вільного доступу населення до інформації у сфері ЦЗ відповідно до законодавства.
Читайте також:
|
||||||||
|