МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Переваги та характерні риси електронної комерції.Використання електронної комерції в міжнародному бізнесі. Інструментарій електронної комерції. Лекція № 6 Одним із засобів здійснення і підтримки процесів інформатизації в міжнародному бізнесі є електронна комерція, яка дає змогу максимально ефективно здійснювати комерційні операції, оперативно реагувати на зміни ринку товарів та послуг, розширювати сфери впливу комерційних суб'єктів та посилювати їх конкурентні переваги. Тому формування системи знань та навичок з електронної комерції на сьогоднішній день є важливим завданням підготовки майбутніх висококваліфікованих спеціалістів. Електронний бізнес– це будь-яка ділова активність підприємства, що здійснюється з метою одержання прибутку та ґрунтується на використанні глобальних інформаційних мереж. Основною складовою електронного бізнесу є електронна комерція, хоча ці поняття часто ототожнюють. Електронна комерція (e-commerce) – це організація більшості бізнесів–процесів підприємства за рахунок їхнього проведення електронним чином (Internet, мереж стільникового зв'язку, внутрішніх локальних мереж підприємств). Сюди відносять електронний обмін інформацією (Electronic Data Interchange, EDI), електронний рух капіталу (Electronic Funds Transfer, EDF), електронну торгівлю (E-trade), обіг електронних грошей (E-cash), електронний маркетинг (E-marketing), електронний банкінг (E-banking), електронні страхові послуги (E-Insurance) тощо. Кожен з видів електронної комерції включає наступні операції: - встановлення контактів між потенційними контрагентами; - обмін інформацією; - купівлю–продаж товарів та послуг; - до- і після продажну підтримка (надання інформації про товар або послугу, рекомендації щодо використання товару, консультації замовників); - електронні платежі; - управління доставкою; - бізнес–адміністрування. Електронна комерція ґрунтується на використанні різних технологій, зокрема таких як: EDI (Electronic Data Interchange – електронний обмін даними), електронна пошта, Інтернет, інтранет (обмін інформацією всередині компанії), екстранет (обмін інформацією з зовнішнім світом). Таким чином, електронну комерцію можна характеризувати як ведення бізнесу через Інтернет. Системи електронної комерції можна розділити на два класи – системи для організації роздрібної торгівлі і системи для взаємодії з діловими партнерами (системи бізнес для споживача і бізнес для бізнесу). Електронна комерція має безліч переваг: - значно збільшується оперативність одержання інформації, особливо при міжнародних операціях; - значно скорочується цикл виробництва і продажу, тому що немає необхідності щораз вводити отримані документи, - знижується імовірність виникнення помилок під час введення документів; - значно знижуються витрати, пов'язані з обміном інформацією за рахунок використання більш дешевих засобів комунікацій; - використання інтернет–технологій електронної комерції дозволяє компанії стати більш відкритою по відношенню до клієнтів; - використання інтернет–технологій електронної комерції дозволяє легко і швидко інформувати партнерів і клієнтів про продукти і послуги; - використання інтернет–технологій електронної комерції дозволяє створювати альтернативні канали продажів, наприклад, через електронний магазин на корпоративному сайті. Читайте також:
|
||||||||
|