Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Переваги та характерні риси електронної комерції.

Використання елек­тронної комерції в міжна­родному бізнесі. Інструментарій електронної комерції.

Лекція № 6

Одним із засобів здійснення і підтримки процесів інформатизації в міжна­родному бізнесі є електронна комерція, яка дає змогу максимально ефективно здійснювати комерційні операції, оперативно реагувати на зміни ринку товарів та послуг, розширювати сфери впливу комерційних суб'єктів та посилювати їх конкурентні переваги.

Тому формування системи знань та навичок з електронної комерції на сьогоднішній день є важливим завданням підготовки майбутніх висококваліфікованих спеціалістів.

Електронний бізнес– це будь-яка ділова активність підприємства, що здійснюється з метою одержання прибутку та ґрунтується на використанні глобальних інформаційних мереж. Основною складовою електронного бізнесу є електронна комерція, хоча ці поняття часто ототожнюють.

Електронна комерція (e-commerce) – це організація більшості бізнесів–процесів підприємства за рахунок їхнього проведення електронним чином (Internet, мереж стільникового зв'язку, внутрішніх локальних мереж підприємств). Сюди відносять електронний обмін інформацією (Electronic Data Interchange, EDI), електронний рух капіталу (Electronic Funds Transfer, EDF), електронну торгівлю (E-trade), обіг електронних грошей (E-cash), електронний маркетинг (E-marketing), електронний банкінг (E-banking), електронні страхові послуги (E-Insurance) тощо.

Кожен з видів електронної комерції включає наступні операції:

- встановлення контактів між потенційними контрагентами;

- обмін інформацією;

- купівлю–продаж товарів та послуг;

- до- і після продажну підтримка (надання інформації про товар або послугу, рекомендації щодо використання товару, консультації замовників);

- електронні платежі;

- управління доставкою;

- бізнес–адміністрування.

Електронна комерція ґрунтується на використанні різних технологій, зокрема таких як: EDI (Electronic Data Interchange – електронний обмін даними), електронна пошта, Інтернет, інтранет (обмін інформацією всередині компанії), екстранет (обмін інформацією з зовнішнім світом). Таким чином, електронну комерцію можна характеризувати як ведення бізнесу через Інтернет.

Системи електронної комерції можна розділити на два класи – системи для організації роздрібної торгівлі і системи для взаємодії з діловими партнерами (системи бізнес для споживача і бізнес для бізнесу).

Електронна комерція має безліч переваг:

- значно збільшується оперативність одержання інформації, особливо при міжнародних операціях;

- значно скорочується цикл виробництва і продажу, тому що немає необхідності щораз вводити отримані документи,

- знижується імовірність виникнення помилок під час введення документів;

- значно знижуються витрати, пов'язані з обміном інформацією за рахунок використання більш дешевих засобів комунікацій;

- використання інтернет–технологій електронної комерції дозволяє компанії стати більш відкритою по відношенню до клієнтів;

- використання інтернет–технологій електронної комерції дозволяє легко і швидко інформувати партнерів і клієнтів про продукти і послуги;

- використання інтернет–технологій електронної комерції дозволяє створювати альтернативні канали продажів, наприклад, через електронний магазин на корпоративному сайті.


Читайте також:

  1. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  2. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  3. Біосфера Землі, її характерні властивості
  4. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
  5. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  6. Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
  7. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  8. Виникнення українського козацтва 5.1 Феномен козацтва: генезис, характерні риси та особливості
  9. Г Сковорода є найяскравішим і найхарактернішим представником української національної філософської думки.
  10. Д. Рікардо про порівняльні переваги
  11. Декабристський рух та масонство в Україні, характерні риси.
  12. Делегування повноважень підлеглим. Переваги та ризики, пов’язані з передачею повноважень




Переглядів: 2008

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи функціонування комп’ютерної мережі Internet. Прак­­тичне використання Інтер­нет в міжнародному бізнесі | Основні категорії і класи електронної комерції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.