Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зведення-це систематизація і узагальнення даних статистичного спостереження.

План лекції.

Лекція №1

Вірю – не вірю

  Запитання Відповідь
1. Чи Ви вірите, що термін «технологія виховання» запропонував український педагог А.Макаренко? Так, у творі «Педагогічна поема»
2. Чи Ви вірите, що основними критеріями освітніх технологій є мета-, макро-, мезо- та мікровідповідність Ні, основними критеріями є: науковість, системність, алгоритмічність, діагностичність та інші.
3. Чи Ви вірите, що структуру педагогічних технологій складають концептуальна основа, функціональна та процесуальна частина Ні, у структуру входять: концептуальна основа, змістова та процесуальна частина

 

Тема № 3 « Зведення і групування статистичних даних.»

1) Суть статистичного зведення. Основне завдання зведення;

2) Принципи групування статистичних даних;

3) Просте і складне групування;

4) Багатовимірне групування;

5) Вторинне групування.

 

Зведення є основою подальшого аналізу статистичної інфор­мації. За зведеними даними обчислюють узагальнюючі показни­ки, виконують порівняльний аналіз, а також аналіз причин групо­вих відмінностей, вивчають взаємозв'язки між ознаками.

Зведення у вузкому розумінні слова – це підрахунок підсумку, тобто сумування індивідуальних значень показника (так зване просте зведення).

Зведення у широкому розумінні – це групування даних та викладення результатів при допомозі системи садистичних показників таблиць та графіків.

Статистичне зведення проводиться згідно з розробленим планом та програмою.

У плані зведення знаходять відображення його мета, форма організації та техніка проведення .

Складові статистичного зведення такі:

1) розробка програми систематизації та групування даних;

2) обґрунтування системи показників для характеристики груп
і сукупності в цілому;

3) проектування макетів таблиць, в яких подаються результати
зведення;

4) визначення технологічних схем обробки інформації, про­грамного забезпечення;

5) підготовка даних до обробки на комп'ютері, формування
автоматизованих банків даних;

6) безпосереднє зведення, узагальнення, розрахунок показників.

Програма зведення - це перелік узагальнюючих показників, що характеризують сукупність , та перелік груп, на які вона розбивається. Розробка про­грами, як і обґрунтування системи показників, залежить від мети дослідження, суті явища, яке вивчається, особливостей сукупнос­ті, ступеня варіації групувальних ознак.

За складністю побудови зведення поділяють на просте і складне.

Просте зведення полягає у підрахунку узагальнюючих показників шляхом сумування.( Наприклад: кількість студентів на потоці, це результат простого підрахунку.)

Складне зведення передбачає групування одиниць сукупності з підрахунком сумарних значень як по кожній групі, так і по сукупності в цілому.( Наприклад: кількість студентів, що здали сесію на одні «5», кількість студентів, що здали сесію на «5» і «4», кількість студентів, що здали сесію на «4» і «3», кількість студентів, що здали сесію на «3».)

Організаційні форми зведення - централізоване та децентралізоване. При централізованому зведенні матеріали статистичного спостереження надходять у Держкомстат, де вони обробляються, систематизуються та узагальнюються. При децентралізованому зведенні первинна інформація обробляться, систематизується та узагальнюється територіальними органами статистики.

Одним із найважливіших методів статистики є групування.


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. VI. Узагальнення та систематизація знань
  5. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  6. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  7. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  8. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  9. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  10. Аналіз та інтерпретація одержаних даних
  11. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  12. Архіватори даних.




Переглядів: 1244

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання – відповідь. | Статистичне групування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.