МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Формування у учнів мотивів навчання і пізнавального інтересу.Мотив (збуджувальна причина) це інтегральна властивість особистості (сплав інтелектуальних, вольових і емоційних якостей), це причина, що збуджує навчальну діяльність. Мотиви поділяють на дві великі групи: соціальні і пізнавальні. Соціальні пов'язані з різними взаємодіями учнів з іншими суб'єктами. Пізнавальні - це збудники, пов'язані із змістом і процесом навчальної діяльності.
Інтерес - потужний збудник активності особистості. Під його впливом всі психологічні процеси протікають інтенсивно, а діяльність стає продуктивною. У формуванні інтересу виділяють декілька етапів: - зацікавленість (ситуативний інтерес); - допитливість (нестійкий інтерес); - стійкий пізнавальний інтерес. Засіб збудження стійкого інтересу - цікавість викладання. Вона є не тільки засобом запам'ятовування матеріалу, а й переключенням уваги, розрядки і ін. Прийоми: 1. Ілюстрація подіями науки сучасного життя (НТП): запуск супутників, зв'язок, дослідження Всесвіту, розвиток електроніки. 2. Приклади з техніки: спектральний аналіз, послідовне і паралельне з'єднання, явище електромагнітної індукції. 3. Створення ситуації задоволення успіхами у навчанні: похвала, добре слово - породжують у учнів впевненість у своїх силах, бажання зробити більше. 4. Проблемно-емоційне викладення матеріалу: наприклад при вивченні вільного падіння тіл у 9 класі. 5. Організація пошукової діяльності учнів: наприклад урок "Самоіндукція", "Сила Архімеда". 6. Використання парадоксів: як маючи мензурку з водою визначити масу дерев'яної кульки. 7. Показ краси фізичної теорії. Наприклад при закріпленні теми "Тиск рідин і газів" слід показати що в основі всього вивченого матеріалу лежать 2 експериментальні факти: 1) рідина чи газ передають тиск у всіх напрямах рівномірно; 2) рідина і газ мають вагу. Звідси: а) рідина і газ створюють тиск на дно і стінки сосуду а також на всі тіла, які в них поміщено; б) цей тиск залежить від р і h; в) на занурене тіло діє виштовхувальна сила; г) у сполучених посудинах однорідна рідина встановлюється на одному рівні; д) існування атмосферного тиску; е)умови плавання. 8. Використання демонстраційного експерименту: а) як маючи терези і посудину з водою визначити об'єм тіла? б) як маючи негативно заряджену паличку зарядити два електрометра, один позитивно, а другий негативно. Цікаві досліди: "важка газета", плавання кульки в струмені повітря, "неваляшка". 9. Екскурсії в область історії фізики 10. Використання творів мистецтва. Необхідний матеріал треба накопичувати і використовувати на різних етапах уроку: - постановка проблеми; - організація пошукової діяльності; - історія відкриття; - значення закону; - застосування закону; - розв'язування різноманітних задач. Читайте також:
|
||||||||||||||
|