МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Формування у учнів мотивів навчання і пізнавального інтересу.Мотив (збуджувальна причина) це інтегральна властивість особистості (сплав інтелектуальних, вольових і емоційних якостей), це причина, що збуджує навчальну діяльність. Мотиви поділяють на дві великі групи: соціальні і пізнавальні. Соціальні пов'язані з різними взаємодіями учнів з іншими суб'єктами. Пізнавальні - це збудники, пов'язані із змістом і процесом навчальної діяльності.
Інтерес - потужний збудник активності особистості. Під його впливом всі психологічні процеси протікають інтенсивно, а діяльність стає продуктивною. У формуванні інтересу виділяють декілька етапів: - зацікавленість (ситуативний інтерес); - допитливість (нестійкий інтерес); - стійкий пізнавальний інтерес. Засіб збудження стійкого інтересу - цікавість викладання. Вона є не тільки засобом запам'ятовування матеріалу, а й переключенням уваги, розрядки і ін. Прийоми: 1. Ілюстрація подіями науки сучасного життя (НТП): запуск супутників, зв'язок, дослідження Всесвіту, розвиток електроніки. 2. Приклади з техніки: спектральний аналіз, послідовне і паралельне з'єднання, явище електромагнітної індукції. 3. Створення ситуації задоволення успіхами у навчанні: похвала, добре слово - породжують у учнів впевненість у своїх силах, бажання зробити більше. 4. Проблемно-емоційне викладення матеріалу: наприклад при вивченні вільного падіння тіл у 9 класі. 5. Організація пошукової діяльності учнів: наприклад урок "Самоіндукція", "Сила Архімеда". 6. Використання парадоксів: як маючи мензурку з водою визначити масу дерев'яної кульки. 7. Показ краси фізичної теорії. Наприклад при закріпленні теми "Тиск рідин і газів" слід показати що в основі всього вивченого матеріалу лежать 2 експериментальні факти: 1) рідина чи газ передають тиск у всіх напрямах рівномірно; 2) рідина і газ мають вагу. Звідси: а) рідина і газ створюють тиск на дно і стінки сосуду а також на всі тіла, які в них поміщено; б) цей тиск залежить від р і h; в) на занурене тіло діє виштовхувальна сила; г) у сполучених посудинах однорідна рідина встановлюється на одному рівні; д) існування атмосферного тиску; е)умови плавання. 8. Використання демонстраційного експерименту: а) як маючи терези і посудину з водою визначити об'єм тіла? б) як маючи негативно заряджену паличку зарядити два електрометра, один позитивно, а другий негативно. Цікаві досліди: "важка газета", плавання кульки в струмені повітря, "неваляшка". 9. Екскурсії в область історії фізики 10. Використання творів мистецтва. Необхідний матеріал треба накопичувати і використовувати на різних етапах уроку: - постановка проблеми; - організація пошукової діяльності; - історія відкриття; - значення закону; - застосування закону; - розв'язування різноманітних задач. Читайте також:
|
||||||||||||||
|