Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Варіант 3

Комплексна контрольна робота

Варіант 2

Комплексна контрольна робота

Варіант 1

Комплексна контрольна робота

Критерії оцінювання виконання завдань комплексної контрольної роботи

з дисципліни «Географія туризму»

для студентів 2 курсу за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм»

 

Оцінка за виконання ККР виставляється згідно з існуючим положенням за стобальною системою. Основними критеріями оцінювання комплексної контрольної роботи є:

- повнота виконання завдань; правильність виконання завдань;

- здатність студента до творчого застосування набутих ним знань, умінь та навичок;

- здатність студента викладати матеріал на папері логічно, послідовно, з дотриманням вимог ЄСКД та ЄСТД.

Оскільки ККР складається з трьох завдань, доцільно результати виконання кожного з цих завдань оцінювати окремо, а потім на цій основі виводити підсумкову оцінку. Виходячи з вище сказаного, запропоновані такі критерії оцінювання ККР.

1. При перевірці виконання комплексної контрольної роботи, за відповідь на кожне завдання білету виставляється диференційована оцінка згідно з наступними вимогами:

Незадовільно (1-59 бали / F-FX) оцінюється робота, у якій студент не виконав завдання, не зміг викласти основні теоретичні положення і не має навичок їх практичного застосування.

Оцінку задовільно (60-63 бали / E) одержує студент, який у трактуванні теоретичних положень припускається значних неточностей, а у викладенні аналітичної частини допускає значні помилки.

Оцінку задовільно (64-73 бали / D)одержує студент, який у трактуванні теоретичних положень припускається значних неточностей, у викладенні аналітичної частини допускає незначні помилки, не вміє самостійно аналізувати, узагальнювати, робити висновки.

Оцінка добре (74-81 бали / С) виставляється студенту тоді, коли він може самостійно аналізувати, узагальнювати, робити висновки та пропозиції, але у роботі мають місце неточності.

Оцінка добре (82-89 балів / В) виставляється студенту тоді, коли він може самостійно аналізувати, узагальнювати, робити висновки та пропозиції, але у роботі відсутні елементи наукової новизни й оригінальності.

Оцінка відмінно (90-100 балів / А) виставляється студенту тоді, коли він може самостійно аналізувати, узагальнювати та робити висновки, пропозиції мають елементи наукової новизни.

2. Загальна оцінка за виконання комплексної контрольної роботи з дисципліни виставляється за стобальною системою як середнє арифметичне з оцінок за відповіді по кожному з завдань білету.


З ДИСЦИПЛІНИ«Географія туризму»

галузь 1401 «Сфера обслуговування»

напрям підготовки6.140103 «Туризм»

1. Визначте об'єкт, предмет і завдання географії туризму.

2. Охарактеризуйте основні методи оцінки історико-культурних ресурсів.

3. Визначте складові інфраструктури купально-пляжного туризму.

Розглянуто на засіданні кафедри менеджменту

пр. № 4 від "14" грудня 2013 р.

 

Завідувач кафедри ______________ проф., д.е.н., М.М.Хоменко

 


З ДИСЦИПЛІНИ«Географія туризму»

галузь 1401 «Сфера обслуговування»

напрям підготовки6.140103 «Туризм»

1. Розкрийте зміст поняття «туризм» та основних його функцій.

2. У чому полягає зміст поняття «історико-культурні рекреаційні ресурси».

3. Проаналізуйте види лікувально-оздоровчого туризму.

Розглянуто на засіданні кафедри менеджменту

пр. № 4 від "14" грудня 2013 р.

 

Завідувач кафедри ______________ проф., д.е.н., М.М.Хоменко

 


З ДИСЦИПЛІНИ«Географія туризму»

галузь 1401 «Сфера обслуговування»

напрям підготовки6.140103 «Туризм»

1. Надайте оцінку характерним особливостям туристичного продукту.

2. Перелічіть категорії об’єктів природно-заповідного фонду (ПЗФ), які можуть бути використані з метою організації рекреаційної діяльності.

3. Географія основних курортів та центрів лікувально-оздоровчого туризму України, Європейського туристичного регіону, світу.

Розглянуто на засіданні кафедри менеджменту

пр. № 4 від "14" грудня 2013 р.

 

Завідувач кафедри ______________ проф., д.е.н., М.М.Хоменко

 



Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив антропогенних факторів на Світовий океан | Варіант 10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.