МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 3Комплексна контрольна робота Варіант 2 Комплексна контрольна робота Варіант 1 Комплексна контрольна робота Критерії оцінювання виконання завдань комплексної контрольної роботи з дисципліни «Географія туризму» для студентів 2 курсу за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм»
Оцінка за виконання ККР виставляється згідно з існуючим положенням за стобальною системою. Основними критеріями оцінювання комплексної контрольної роботи є: - повнота виконання завдань; правильність виконання завдань; - здатність студента до творчого застосування набутих ним знань, умінь та навичок; - здатність студента викладати матеріал на папері логічно, послідовно, з дотриманням вимог ЄСКД та ЄСТД. Оскільки ККР складається з трьох завдань, доцільно результати виконання кожного з цих завдань оцінювати окремо, а потім на цій основі виводити підсумкову оцінку. Виходячи з вище сказаного, запропоновані такі критерії оцінювання ККР. 1. При перевірці виконання комплексної контрольної роботи, за відповідь на кожне завдання білету виставляється диференційована оцінка згідно з наступними вимогами: Незадовільно (1-59 бали / F-FX) оцінюється робота, у якій студент не виконав завдання, не зміг викласти основні теоретичні положення і не має навичок їх практичного застосування. Оцінку задовільно (60-63 бали / E) одержує студент, який у трактуванні теоретичних положень припускається значних неточностей, а у викладенні аналітичної частини допускає значні помилки. Оцінку задовільно (64-73 бали / D)одержує студент, який у трактуванні теоретичних положень припускається значних неточностей, у викладенні аналітичної частини допускає незначні помилки, не вміє самостійно аналізувати, узагальнювати, робити висновки. Оцінка добре (74-81 бали / С) виставляється студенту тоді, коли він може самостійно аналізувати, узагальнювати, робити висновки та пропозиції, але у роботі мають місце неточності. Оцінка добре (82-89 балів / В) виставляється студенту тоді, коли він може самостійно аналізувати, узагальнювати, робити висновки та пропозиції, але у роботі відсутні елементи наукової новизни й оригінальності. Оцінка відмінно (90-100 балів / А) виставляється студенту тоді, коли він може самостійно аналізувати, узагальнювати та робити висновки, пропозиції мають елементи наукової новизни. 2. Загальна оцінка за виконання комплексної контрольної роботи з дисципліни виставляється за стобальною системою як середнє арифметичне з оцінок за відповіді по кожному з завдань білету. З ДИСЦИПЛІНИ«Географія туризму» галузь 1401 «Сфера обслуговування» напрям підготовки6.140103 «Туризм» 1. Визначте об'єкт, предмет і завдання географії туризму. 2. Охарактеризуйте основні методи оцінки історико-культурних ресурсів. 3. Визначте складові інфраструктури купально-пляжного туризму. Розглянуто на засіданні кафедри менеджменту пр. № 4 від "14" грудня 2013 р.
Завідувач кафедри ______________ проф., д.е.н., М.М.Хоменко
З ДИСЦИПЛІНИ«Географія туризму» галузь 1401 «Сфера обслуговування» напрям підготовки6.140103 «Туризм» 1. Розкрийте зміст поняття «туризм» та основних його функцій. 2. У чому полягає зміст поняття «історико-культурні рекреаційні ресурси». 3. Проаналізуйте види лікувально-оздоровчого туризму. Розглянуто на засіданні кафедри менеджменту пр. № 4 від "14" грудня 2013 р.
Завідувач кафедри ______________ проф., д.е.н., М.М.Хоменко
З ДИСЦИПЛІНИ«Географія туризму» галузь 1401 «Сфера обслуговування» напрям підготовки6.140103 «Туризм» 1. Надайте оцінку характерним особливостям туристичного продукту. 2. Перелічіть категорії об’єктів природно-заповідного фонду (ПЗФ), які можуть бути використані з метою організації рекреаційної діяльності. 3. Географія основних курортів та центрів лікувально-оздоровчого туризму України, Європейського туристичного регіону, світу. Розглянуто на засіданні кафедри менеджменту пр. № 4 від "14" грудня 2013 р.
Завідувач кафедри ______________ проф., д.е.н., М.М.Хоменко
Читайте також:
|
||||||||
|