Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інші дослідження.

 

  1. ЕКГ проводять всім хворим. Особлива увага необхідна при тупій травмі та сильному ударі в груди або падінні грудьми на твердий предмет. Порушення ритму серця, зміни сегменту ST і зубця T, характерні для ішемії міокарду, це ознаки удару серця.
  2. Рентгенологічне дослідження стравоходу проводять при підозрі на його перфорацію. Пошкодження стравоходу слід виключити при пораненнях шиї, вогнепальних пораненнях середостіння і колених ранах спини. Бажано використовувати водорозчинні рентгенконтрастниє засоби, особливо при підозрі на порушення цілісності кишечника. Езофагоськопія менш надійна, оскільки невеликі пошкодження стравоходу легко пропустити.
  3. Прицільна рентгенографія ребер при обширних травмах грудей, як правило, не потрібна. Її застосовують для діагностики ізольованих переломів ребер при малих травмах, а також при скаргах на постійний біль в грудях після травми.
  4. При підозрі на перелом грудини показана рентгенографія грудини в бічній проекції, оскільки оглядова рентгенографія в цьому випадку малоїнформатівна.
  5. Вимірювання газів артеріальної крові проводять відразу після надходження для оцінки легеневої вентиляції. Надалі регулярне вимірювання газів крові проводять всім інтубірованним хворим, а також при високому ризику розвитку дихальної недостатності (забив легені, окончатий перелом ребер). Якщо периферичний кровообіг не порушено, застосовують пульс-оксиметрію.
  6. Аортографія - це єдиний метод, що дозволяє точно діагностувати розрив аорти. На знімках повинні бути видно аорта (від клапана аорти до аортального отвору діафрагми) і всі гілки дуги аорти. У діагностиці розриву аорти аортографія більш інформативна, ніж КТ: вона дозволяє побачити одночасно всю судину і його основні гілки, тобто всі можливі ділянки пошкодження. До того ж гематома, знайдена на томограмме, не обов'язково означає пошкодження крупної судини, і навпаки, пошкодження крупної судини не завжди супроводжується рясною кровотечею в клітковину середостіння.
  7. Бронхоскопію проводять при підозрі на пошкодження бронхів. Свідчення: кровохаркання після тупої травми грудей, стрідор, поранення шиї, крізне поранення середостіння, виділення великої кількості повітря по дренажах з плевральної порожнини. Крім того, бронхоскопію використовують для видалення аспірірованних чужорідних тіл. Під час дослідження оглядають всі дихальні шляхи від голосових складок до дистальних відділів бронхіального дерева. Якщо хворий інтубірован, для огляду верхніх дихальних шляхів ендотрахеальную трубку обережно підтягають до голосових складок, спустивши манжету.
  8. ЕхоКГ, кваліфіковано проведена в приймальному відділенні, це цінний діагностичний метод. Черезстравохідна ЕхоКГ не рекомендується при підозрі на розрив аорти, оскільки коливання АТ під час дослідження можуть посилити кровотечі або спровокувати розрив пульсуючої гематоми.
  9. Екстрена торакоскопія повинна проводитися в операційній. Метод дозволяє виявити кровотечі з міжреберних артерій, гемоперікард, пошкодження діафрагми з випаданням органів черевної порожнини в грудну, пошкодження легенів. Дослідження можна проводити під місцевою або загальною анестезією, використовуючи жорсткий медіастиноскоп або сучаснішу ендоскопічну техніку.

 

Закриті механічні травми грудної клітки

 

Травми і поранення грудей зустрічаються досить часто. При деяких діагноз очевидний (рана грудної стінки, що «смокче», вікончатий перелом ребер), при інших достатньо складний (розриви аорти, пошкодження трахеї). Щоб не пропустити важких пошкоджень органів грудної порожнини, обстеження повинне бути повним, послідовним і достатньо швидким.

 

Лікування починають негайно відповідно до загальних принципів реанімації (інфузіонная терапія, забезпечення прохідності дихальних шляхів, стабілізація гемодинаміки). Супутні пошкодження, серед яких найчастіше зустрічаються переломи, травми голови і живота, нерідко небезпечніші, ніж травми грудей. Тому із самого початку слід визначити пріоритети в тактиці лікування.

 

До основних загрозливих життю станів, які зустрічаються при травмах грудей і вимагають невідкладної допомоги, відносяться:

 

· тампонада серця унаслідок кровотечі в порожнину перикарду (поранення, розриви або забій серця, пошкодження гирла магістральної судини).

· тотальний гемоторакспри пошкодженні серця або легені, розриві магістральної судини, кровотечі з міжреберних судин, травмах живота з пошкодженням діафрагми і кровотечею в плевральну порожнину.

· напружений пневмоторакс при розриві легені, обширному пошкодженні бронхів, рана грудної стінки, що «смокче», пошкодження трахеї.

· розрив аорти або її крупної гілки.

 

Загальноприйнятою класифікацією являється поділ травми грудної клітки на:

1. Закриті:

· без порушення цілісності кісткового каркасу


Читайте також:

  1. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  2. Вибір проблеми та вимоги до теми дослідження.
  3. Види систематизації результатів дослідження.
  4. Вплив експериментатора на результати дослідження. Способи контролю.
  5. Історія розвитку екології та об'єкт дослідження.
  6. ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК. ПОНЯТТЯ ПРО НАУКОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ.
  7. Лабораторні та інструментальні методи дослідження.
  8. Лабораторні та інструментальні методи дослідження.
  9. Лекція 3. Інформаційно-аналітичне дослідження.
  10. Лекція. Вибіркова сукупність об’єктів соціально-педагогічного дослідження.
  11. Методи дослідження.




Переглядів: 720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Первинне рентгенологічне дослідження. | B грудини зі здавленням чи пораненням органів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.