Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Забезпеченість проекту необхідними кадрами

Стратегія маркетингу.

Таблиця 2.6.

 

 

За відсутності в доступному для огляду у майбутньому проблем з попитом на продукцію (послуги) та з конкуренцією маркетинговастратегія може не розроблятися (вона ефективна пере­важно в умовах "ринку покупця").

Якщо ж необхідність у розробленні маркетингової стратегії у тому інвестиційному проекті, що розглядається, виникає, то в даному розділі бізнес-плану слід відбити прогнозовані цільові по­казники стратегії маркетингу ( насамперед, обсяг свого сегмента на товарному ринку або ринку послуг свого регіону; інших регіонівУкраїни тощо ) і основні заходи, що передбачаються цією стратегією.

Управління реалізацією інвестиційного проекту повинно забезпечити його найбільш ефективне і швидке здійсненняна­самперед.

У цьому розділі необхідно визначити організаційно-право­ву форму реалізації інвестиційного проекту. Так, інвестиційний проект може бути реалізований у межах діючої організаційно-правової форми його ініціатора; у межах організаційно-правової форми інвестора; створенням нового акціонерного товариства відкритого чи закритого типу; створенням товариства з обмеже­ною відповідальністю і т.п.

Бажано в цьому розділі подати схему організаційної струк­тури управління об'єктом і на стадії його експлуатації (у випадку, якщо інвестиційний проект пов'язаний зі створенням нової ком­панії). При цьому можна назвати кандидатуру керівника і відповідні про нього дані: вік, освіту, базові спеціальності, загаль­ний виробничий стаж, стаж роботи на підприємствах даної галузі.

У цьому розділі варто також вказати, чи може інвес­тиційний проект бути реалізований самостійно (при відповідній організаційній і фінансовій підтримці інвестора), чи потребує за­лучення підрядників і субпідрядників. В останньому випадку в бізнес-плані відбиваються такі дані про підрядника чи субпідряд­ників, яких планується залучити для реалізації проекту: три­валість роботи у відповідній галузі; досвід роботи з аналогічними інвестиційними проектами; досвід роботи з аналогічними інвес­тиційними об'єктами; рівень прогресивності використовуваного парку механізмів; рівень кваліфікації кадрів; форми зв'язку з по­стачальниками матеріалів, необхідних для реалізації проекту; ділова та фінансова репутація.

Оцінювання ризиків та форми страхування їх слід розгляда­ти в розрізі окремих видів цих ризиків.

До таких ризиків можна віднести:

а) суттєве затримання початку реалізації проекту (за­тримання одержання ліцензії, несвоєчасне відведення ділянки тощо);

б) несвоєчасне завершення будівельно-монтажних робіт за проектом;

в) істотне перевищення розрахункової кошторисної вар­тості будівельно-монтажних робіт за проектом;

г) невихід на заплановані обсяги випуску продукції (по­слуг) у зв'язку з недосконалістю технології, використаннямза­старілого устаткування, падінням попиту, зростанням конку­ренції тощо;

ґ) невихід на заплановані показники зовнішньоеко­номічноїдіяльності у зв'язку з посиленням вимог щодо жорсткості експортної політики держави (введенням ліцензування, квотування, нових процедур митного регулювання, валютного ре­гулювання);

д) зниження запланованого рівня ефективності діяльності і збільшення періоду окупності капіталу у зв'язку з державним ре­гулюванням рівня цін, посиленням вимог щодо податкового регу­лювання тощо.

За основними видами ризиків слід визначити їхній рівень.

Бажано також визначити загальний рівень ризику щодо інвестиційного проекту (за критерій можна прийняти середньогалузеві чи середньорегіональний рівні ризиків).

Відповідно до оцінювання рівня окремих ризиків у дано­му розділі бізнес-плану викладаються форми найбільш ефек­тивного їхнього страхування (розроблення відповідних профілактичних заходів щодо їхнього попередження; розподіл негативних фінансових наслідків ризиків серед інвесторів і учасників, яких залучено до реалізації інвестиційного проекту; створення відповідних резервних фондів; зовнішнє страхуван­ня найбільш істотних ризиків; одержання документальних га­рантій захисту від окремих видів ризиків від місцевих органів самоврядування тощо).

У цьому ж розділі розглядаються, як правило, можливі фор­ми виходу з інвестиційного проекту на будь-якій стадії його ре­алізації, якщо фактичний рівень ризику значно перевищить роз­рахунковий та істотно вплине на ефективність реалізації інвес­тиційного проекту.

Фінансовий план — найважливіший розділ бізнес-плану, тому до його розроблення слід підійти найбільш ретельно. При достатньому рівні його обґрунтованості він є головним критерієм прийняття інвестиційного проекту до реалізації (відповідно при недостатній розробленості цього розділу бізнес-плану прийняття інвестиційного проекту до реалізації нереальне, тому що запропо­нований бізнес-план не дасть відповідь на головне запитання, що цікавить інвестора: як швидко та в яких формах буде забезпечено повернення капіталу, що інвестується).

На першому етапі цих розрахунків, виходячи з кошторисної вартості робіт та етапів їхнього здійснення, складають графік по­току інвестицій, пов'язаних з будівництвом (розширенням, ре­конструкцією, технічним переозброєнням) і введенням об'єкта в експлуатацію. У цьому графіку відбивають також необхідний об­сяг інвестицій в оборотні активи та у створення необхідних ре­зервних фондів. До складу інвестицій, пов'язаних з введенням у дію основних фондів, зараховуються не тільки прямі видатки за кошторисом, а й накладні видатків підрядника та інвестора. На перший рік графік потоку інвестицій розробляється в помісячно­му, а на другий рік — поквартальних розрізах (табл. 2.7).

На другому етапі розрахунків обґрунтовують план доходів і видатків, пов'язаних з експлуатацією реалізованого інвестиційно­го проекту. У ньому відбивають такі основні показники госпо­дарчої діяльності експлуатованого проекту, як валовий доход від реалізації продукції (послуг), загальний обсяг і склад основних поточних витрат, податкові платежі, валовий і чистий прибуток, грошовий потік (який являє собою суму чистого прибутку й амортизаційних відрахувань).

Таблиця 2.7.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  5. Аналіз комерційної здійснимості (спроможності) проекту
  6. Аналіз чутливості інвестиційного проекту
  7. Аудит проекту розробки ПЗ
  8. БІЗНЕС-ПЛАН ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ
  9. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  10. Бюрократична модель проекту організації.
  11. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  12. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обсяг, що планується, і структура виробництва | З експлуатацією інвестиційного об'єкта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.