МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методи контролюКількість витратних показників слід звестидомінімуму, а основну увагу потрібно приділити показникам, що характеризують взаємодію учасників проекту (наприклад, виконання етапів, готовність фронту робіт, передавання устаткування в монтаж, а також питання, що потребують оперативного вирішення проектною командою чи керівниками організацій-виконавців). Одночасно відбувається нагромадження інформації, що розкриває параметри процесів, які спостерігаються, і її аналіз з метою визначення статистичного оцінювання тривалості і трудомісткості виконання контрольованих робіт, рівня реалізації планових завдань за основними показниками. Статистичний аналіз включає обчислення числових характеристик вибірок, оцінювання параметрів емпіричних розподілів, вибір і визначення параметрів теоретичних розподілів показників. До блоку показників, що характеризують виконання бюджету, відносяться: — первісна калькуляція; — потокові рахунки, що включають фактичні прямі видатки; — накладні видатки й інші видатки; — інтегральні показники проекту. До блоку показників, що характеризують видатки матеріально-технічних ресурсів, відносяться: — видатки будівельних матеріалів, конструкцій, деталей, устаткування; — видатки трудових ресурсів; — видатки машин, механізмів і допоміжного устаткування. Для визначення ступеня виконання заданих обсягів робіт чи потокового стану процесу при здійсненні проекту необхідно провести численні вимірювання й оцінювання. Фізичні обсяги виконаних робіт визначають безпосередньо на місці провадження робіт і порівнюють з розрахунковими показниками. Тимчасові видатки порівнюють з розрахунковою тривалістю та з обсягами виконаних робіт. Грошові видатки порівнюють з показниками бюджету чи кошторисної вартості. Дані про фактичне споживання матеріально-технічних ресурсів зіставляють з передбачуваними потребами в робочій силі, будівельних матеріалах і устаткуванні, виконують аналогічні операції. В остаточному підсумку досвідчений професійний керуючий проектом може сам визначити ступінь чи відсоток готовності об'єкта в цілому чи виконання окремої операції. Залежно від необхідної точності розрізняють такі технології оцінювання виконання проекту: — контроль у моменті закінчення робіт (метод "0—100"); — контроль у моменті 50 %-ої готовності робіт (метод "0—50"); — контроль у заздалегідь визначених точках проекту (метод контролю за віхами); — регулярний оперативний контроль (через рівні проміжки часу); — експертне оцінювання ступеня виконання робіт і готовності проекту. Читайте також:
|
||||||||
|