Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль календарних планів і ресурсів.

Оцінювання стану робіт і прогнозування змін.

Для одержання узагальненого показника реалізації проекту розроблено систему показників, що порівнюють виконання за ча­сом і за вартістю. Для оцінювання показника реалізації проекту необхідні вимірювання дійсно виконаної роботи. У припущенні, що колектив, який виконує дану роботу, зберігається незмінним у період її виконання і що продуктивність праці цього колективу постійна, фактично виконана робота буде пропорційна часу, про­тягом якого вона виконувалася до даного моменту. Варто пам'ята­ти, що припущення про пропорційність придатне лише для ви­падку, коли тривалість роботи визначається на підставі її обсягу і необхідної величини колективу. У такому випадку замість безпо­середнього виміру обсягу робота може бути охарактеризована співвідношенням планових і дійсних моментів її початку і закінчення. Розглянемо визначення показника реалізації ПР для пакета робіт. Для звітного періоду він описується за формулою

(2.9)

де tiзапланована тривалість кожної роботи пакета (у робочих днях);

сi — відсоток виконання кожної роботи;

Т — загальна тривалість робіт пакета.

Показник витрат ПВ для кожного пакета робіт можна пред­ставити у такому вигляді:

де Вп— планові видатки; Вффактичні видатки.

Планові видатки можна визначити за скорегованими плана­ми витрат трудових ресурсів, устаткування і матеріалів для всіх робіт пакета. Видатки праці й устаткування звичайно розподіля­ють лінійним способом за тривалістю роботи. Матеріали витрача­ються поступово в міру необхідності, а відповідні видатки врахо­вуються сукупно за об'єктами чи типами робіт.

Інформація про стан робіт представляється у формі кон­трольного звіту про хід виконання проекту.

Для забезпечення ефективності керування і можливості ви­переджати зриви і збої до того, як вони виникнуть, звіти, що скла­даються, повинні включати аналіз не тільки минулих подій, а й ситуацій, що можуть відбутися в майбутньому. Це здійснюється за допомогою засобів прогнозування і визначення існуючих тен­денцій (трендів). У випадку графічного зображення, що ґрун­тується на сітьових моделях, і при здійсненні функцій контролю споживання матеріально-технічних ресурсів, сама логічна послідовність сітьового графіка забезпечує засіб впливу зміни в одній роботі на виконання проекту в цілому. Розроблення систем контролю своєчасного постачання, а також інших систем, ґрунтується на тих самих принципах. При цьому варто цілком виключити можливість появи такої ситуації, коли устаткування, терміни використання якого вже настали, ще не замовлені.

Для контролю виконання календарних планів і видатків ре­сурсів застосовуються різні моделі, прийоми і способи. Серед них — простіші, але приблизні і складніші, які точніше відбивають реальні процеси.


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  7. Банк приймає до оплати вимога-доручення від платника протягом 20 календарних днів із дати оформлення його одержувачем.
  8. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  9. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  10. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  11. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  12. Бюджетний контроль на місцевому рівні




Переглядів: 862

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи контролю | Стрічкові графіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.