МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціологія молоді – галузь соціології, яка досліджує молодь як соціально – демографічну спільність суспільства.Предмет, об’єкт, функції соціології молоді Розробка молодіжних проблем вітчизняною соціологією Предмет, об’єкт, функції соціології молоді Питання для самоперевірки Висновки - Соціальна неоднорідність суспільства, різниця в рівнях прибутку, влади, престижу приводять до конфлікту. Конфлікт є невід’ємною частиною суспільного життя. - Конфлікти розрізняються за масштабом, типом, складом учасників, за причинами, цілями і наслідками. - Конфлікти виконують як позитивні, так і негативні функції в суспільстві. - Конфлікт виступає формою встановлення або зміни пріоритетів в системі інтересів, потреб, суспільних відносин в цілому. - Умовами розв’язання конфлікту, є перш за все, глибоке розуміння його сутності, причин виникнення, визначення учасників і можливих наслідків. 1.Розкрийте зміст поняття «соціальний конфлікт». 2.Охарактеризуйте основні положення існуючих теорій конфлікту. 3.Поясніть, як здійснюється типологізація конфліктів. 4.Визначте методи вирішення соціального конфлікту. 5.Які, на Вашу думку, соціальні конфлікти домінують в Україні?
До змісту
До змісту Тема 8 Соціологія молоді Основні питання теми
Проблеми молоді, її освіти, виховання, соціального становища, участі у суспільному житті перебувають у центрі уваги багатьох наук. Соціальне самопочуття молоді є одним із важливих показників розвитку суспільства, а проблема формування її свідомості – однією з провідних у соціології. Соціологія молоді функціонує на трьох рівнях: - загальнометодологічному; - спеціально – теоретичному; - емпіричному. На перших двох рівнях відбувається вироблення науково – достовірного визначення молоді у певних межах і з урахуванням конкретно – історичних умов її існування і розвитку; обґрунтування сутнісних специфічних особливостей цієї спільноти, які зумовлюють відмінність молоді від інших соціальних груп і спільнот суспільства, з’ясування об’єктивних і суб’єктивних чинників, що визначають якісну своєрідність молодого покоління. Емпіричний рівень функціонування соціології молоді на основі нагромадженого соціологічного матеріалу та нової соціологічної інформації сприяє поглибленому розумінню молодіжних проблем, розкриттю їх тісного зв’язку з проблемами суспільства; переслідує мету оперативного реагування на нові явища в молодіжному середовищі та прогнозування їх розвитку. Соціологія молоді як і інші галузі соціології має свій предмет і об’єкт навчання. Предметом соціології молоді є: - вироблення понятійно – категоріального апарату для визначення сутності молоді, специфіки її життєдіяльності в суспільстві; - аналіз стану та динаміки ціннісних орієнтацій молоді; - вивчення процесів формування політичних, моральних, професійних та естетичних інтересів і позицій; - вивчення чинників, які впливають на формування свідомості та реальної поведінки різних груп молоді; - визначення поняття «молодь» та встановлення її вікових меж; - вивчення механізму формування свідомості молоді, співвідношення біологічного та соціального, а також чинників, які впливають на свідомість і поведінку людини; - дослідження взаємодії поколінь і визначення ролі вікових етапів у структурі життєвого циклу особи; - вивчення механізмів соціалізації та виховання молодого покоління, набуття соціальної зрілості та становлення молоді як суб’єкта історії. Читайте також:
|
||||||||
|