МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 11. Стратегічне цілепокладання та управлінське рішенняТема 10. Програми та проекти як організаційна форма цілепокладання Модуль 3. Цілепокладання в управлінні Тема 9. Соціальний контроль та ефективність управління Тема 8. Управлінські відносини та діяльність Модуль 2. Система соціального управління Тема 7. Сутність, зміст та структурні елементи системи управління
Лекції – 2 год., практичні заняття – 2 год.
Сутність системного підходу в управлінні. Основні підходи до вивчення управлінських систем: конкретно-історичний, комплексний, аспектний, системний. Поняття про систему соціального управління та характеристика його підсистем та елементів. Підсистеми: структурно-функціональна, інформаційно-поведінкова, саморозвитку. Властивості системи соціального управління.
Література: 3; 5; 6; 9–12; 15; 24; 28; 35
Лекції – 2 год., практичні заняття – 2 год.
Сутність та зміст управлінських відносин. Структура і характер управлінських відносин. Види і рівні управлінських відносин. Суб’єктно-об’єктний базис управлінських відносин. Місце та роль управлінських відносин у системі суспільних відносин. Стилі та типи управління. Формальні та неформальні управлінські відносини. Управлінські відносини центризму та самоуправління, субординації та координації, влади та підпорядкування. Управлінські відносини відповідальності, організації, дисципліни, ініціативи.
Література: 4; 9–12; 15; 23–25; 28–30; 32; 34
Лекції – 2 год., практичні заняття – 2 год.
Сутність та зміст соціальної ефективності управління в суспільстві. Критерії та показники ефективності управління. Рівні соціальних критеріїв: загальна соціальна ефективність систем управління, спеціальна соціальна ефективність управління, конкретна соціальна ефективність управлінських зусиль. Сутність та види аналізу і оцінювання ефективності управління. Соціальний контроль за управлінською діяльністю. Комплексний характер результатів соціального управління.
Література: 1; 6; 7–9; 24; 27; 28
Лекції – 0 год., практичні заняття – 0 год.
Сутність і зміст соціального програмування, проектування, прогнозування, моделювання, цілепокладання, соціальної координації, мотивації, контролю. Інформаційне забезпечення соціального управління. Поняття комплексної програми соціального управління.
Література: 10; 11; 16; 19; 21; 23; 26; 29; 31; 33
Лекції – 0 год., практичні заняття – 0 год.
Сутність та завдання цілепокладання. Стратегічне управління. Рівні управлінської стратегії. Складники стратегічного плану. Стратегія — ресурс антикризового управління. Причини соціальних криз та способи їх подолання. Типи та види управлінських рішень. Рівні прийняття управлінських рішень (рутинний, селективний, адаптаційний, інноваційний).
Література:1; 5; 9; 14; 18; 20; 21; 24; 26; 29; 35 Читайте також:
|
||||||||
|