Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Реєстраційне провадження.

1. Поняття та види реєстраційних проваджень.

2. Стадії реєстраційного провадження.

 

1. Поняття та види реєстраційних проваджень.

Реєстраційне провадження - це регламентована адміністративно-процесуальними нормами діяльність уповноважених органів виконавчої влади в ході якої вирішується питання про офіційне визнання законності правових актів, законності дій юридичних та фізичних осіб, наділення суб'єктів права відповідними правами та обов'язками, а також про облік та фіксацію юридичних фактів шляхом закріплення їх у реєстраційних документах.

Групи об'єктів державної реєстрації:

1) Події (народження, смерть, зникнення безвісті, вчинений або підготовлений делікт).

2) Цивільні стани (укладення та розрив шлюбу, усиновлення, встановлення батьківства, зміна прізвища, імені, та по-батькові).

3) Фізичні та юридичні особи як носії фізичних прав і обов'яків (правовий статус фізичних та юридичних осіб, виникнення, зміна ти припинення особистих немайнових прав, особистих майнових прав, покладення юридичних обов'язків, обмеження деяких особистих майнових прав).

4) Учасники виборчих процесів (кандидати на виборні посади, члени виборчих комісій, представники кандидатів які здійснюють нагляд за дотриманням законності у процесі виборів).

5) Об'єкти пов'язані із здійсненням економічної, підприємницької та інформаційної діяльності (угоди, ліцензії, нотаріальна діяльність, брокерська діяльність, тендери, інвестиції, іпотека, випуск цінних паперів, лотереї, банківські рахунки, реєстрація ЗМІ).

6) Нерухомість (реєстраційні провадження щодо споруд, земельних ділянок).

7) Матеріальні об'єкти (транспортні засоби, та інші механізми, зброя та боєприпаси, спеціальні засоби самооборони (шокери, нервово-паралітичні гази заборонені), медичні препарати та обладнання, результати творчої діяльності, реєстратори розрахункових операцій, кіно- та відеопродукція, небезпечні речовини, продукти харчування).

8) Документи, їхні проекти та реквізити (нормативно-правові акти та їхні проекти, індивідуальні акти публічного управління, державні банки про право власності, статути, довіреності, сертифікати, заповіти, доручення, зміни та доповнення до документів).

9) Проекти та програми (інвестиційні проекти, іноваційні проекти, проекти та програми міжнародної технічної допомоги).

10) Географічні об'єкти (маршрути та зазначення проходження товару).

 

2. Стадії реєстраційного провадження.

Стадії:

1) Порушення та розгляд справи - подання заяви та документів зацікавленою особою до компетентного органу який здійснює таку реєстрацію, документи повинні бути подані особисто або надсилаються рекомендаційним листом. За проведення державної реєстрації обов'язково справляється реєстраційний збір. Після отримання відповідних документів компетентний орган здійснює (етапи):

- перевірку комплектності документів та повноти відомостей що зазначені в реєстраційній картці або представлених документах

- перевірка документів на відсутність підстав для відмови у внесенні до державного реєстру

2) Стадія прийняття рішення щодо реєстрації або відмови у реєстрації об'єктів державної реєстрації. Реєстраційна справа має свій реєстраційний номер. До державно реєстру не заносяться відомості що становлять державну таємницю. Державний реєстр об'єктів державної реєстрації ведеться з метою забезпечення органів державної влади вірогідною інформацією про склад існування об'єкту. В державному реєстрі фізичних та юридичних осіб повинна міститись наступна інформація:
- ПІБ

- ідентифікаційний номер

- місце проживання

- основні види діяльності

- державна реєстрація або підстави у відмови проведення державнї реєстрації

- серійний номер свідоцтва про державну реєстрацію

Підстави відмови у проведенні державної реєстрації:

- невідповідність відомостей які зазначені в реєстраційній картці відомостям які зазначені в документах що подані для проведення державної реєстрації

- невідповідність вимог нормативно-правових актів які регламентують реєстрацію відповідних об'єктів

За наявності підстав для відмови у державній реєстрації посадова особа зобов'язана не пізніше ніж за 3 робочі дні здати надходження документів для проведення реєстрації, надати зацікавленим особам письмове повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації із зазначенням підстав такої відмови. Після усунення причин що були підставою для відмови у проведенні державної реєстрації зацікавлені особи або уповноважені особи можуть повторно подати документи для проведення державної реєстрації.

3) Оскарження та опротестування рішення (порушення строків видачі, повідомлення про залишення документів без розгляду).

4) Виконання винесеного рішення. Відповідно до видів об'єктів державної реєстрації НПА Україні передбачають певні умови виконання яких є обов'язковим. Для реєстрації юридичної особи обов'язковою умовою є: повідомлення в засобах масової інформації про проведення державної реєстрації юридичної особи, про зміну місця знаходження юридичної особи, про зміну найменування, про прийняття засновниками рішення щодо припинення юридичної особи, постанову щодо судового рішення про порушення провадження у справі про банкрутство юридичної особи, про втрату свідоцтва про державну реєстрацію.

 


Читайте також:

  1. Витрати виконавчого провадження. Виконавчий збір
  2. Доцільність та необхідність застосування контролінгу у діяльності вітчизняних підприємств та передумови його запровадження.
  3. Лекція № 7 Апеляційне провадження. Касаційне провдження.
  4. Методи побудови опорного плану. Впровадження. Двоїстість.
  5. Поняття та правові ознаки нормотворчого провадження.
  6. Поняття та правові ознаки нормотворчого провадження.
  7. Природа наказного провадження.
  8. Проект змін. Стадія впровадження.
  9. Процесуальний етап – це сукупність послідовних процесуальних дій, сполучених єдиною проміжною метою на певному відтінку конкретного адміністративного провадження.
  10. Тема 2. Нормотворчі провадження як вид конфліктного провадження.
  11. Тема 20. Відновлення втрачених матеріалів кримінального провадження.
  12. Тема 25. Міжнародне співробітництво під час кримінального провадження.




Переглядів: 1692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Дозвільне провадження. | Тема 5. Атестаційне провадження.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.