Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Атестаційне провадження.

1. Атестаційна система та атестаційне провадження.

2. Стадії та етапи атестаційного провадження.

 

1. Атестаційна система та атестаційне провадження.

Види об'єктів атестаційного провадження:

1) Фізичні особи - посада, спеціальність, фах, вчене звання.

2) Виробництва - харчової продукції, переробка продукції, виробництво спирту та алкогольних напоїв, тютюнові вироби.

3) Право здійснення окремих видів діяльності - селекційної діяльності, проведення досліджень (соціологічних), ведення реєстрів цінних паперів.

4) Підприємства, установи, лабораторії, їх підрозділи та робочі місця - транспортні підприємства, аварійні рятувальні служби, лабораторії, системи контролю за певними видами діяльності.

5) Навчальні заклади - дошкільні заклади, позашкільні, загальноосвітні, вищі заклади освіти.

6) Племінні тварини.

7) Торгові партії природного каміння, дорогоцінне та напівдорогоцінне каміння.

Атестаційна система - це нормативно регламентований порядок встановлення фактичних даних про визначені об'єкти, що має на меті їхню ідентифікацію, інвентирізації та встановлення ступеня відповідності оцінювальним критеріям необхідним для подальшого функціонування у визначеній сфері.

Контрольна діяльність органів державної влади складається з 3-х елементів:

1) Перевірка фактичного результату діяльності підконтрольних суб'єктів у порівнянні з прогнозованими або очікуваними результатами.

2) Перевірка шляхів і способів досягнення цього результату на відповідність вимогам норм права, моралі та ділової етики.

3) Вжиття за результатами контролю відповідних заходів організаційно-заоохочувального або негативного впливу.

Атестаційне провадження - це регламентована адміністративно-процесуальними нормами діяльність уповноважених органів у ході якої вирішуються питання про ідентифікацію, інвентеризацію, або встановлення міри відповідності об'єктів атестаційної системи оцінювальним критеріям необхідним для подальшого функціонування у визначеній сфері.

 

2. Стадії та етапи атестаційного провадження.

Стадії:

1) Підготовка справи про атестацію - збирання, аналіз інформації про фізичних осіб (державних службовців). Для атестації навчального закладу на цьому етапі створюється експертна комісія з числа провідних фахівців у відповідній галузі. Складається робоча програма атестаційної експертизи що складається для конкретного навчального закладу та доводиться до відома керівника навчального заклачу за один місяць до початку проведення атестаційної експертизи. За два місяці до проведення атестації ВНЗ подає експертній комісії матеріали самоаналізу освітньої діяльності. Підготовка службової характеристики. підписується безпосередньо керівником а затверджується керівником вищого рівня і подається до атестаційної комісії органам державної влади не пізніше ніж за один тиждень до проведення атестації. Характеристика на керівника органу підписується керівником органу вищого рівня.

2) Розгляд атестаційної справи та прийняття рішення з атестації. Основним суб'єктом цієї стадії є атестаційна комісія.

Етапи:

а) Формування та затвердження атестаційної комісії. Вона утворюється керівником органу шляхом видання наказу, та в ній визначається кількісний і персональний склад. До атестаційної комісії обов'язково має входити юрист. До роботи атестаційної комісії можуть залучатись незалежні експерти. При атестації держслужбовців до комісії обов'язково також входять представники кадрової служби. Для проведення атестації ВНЗ створюється комісія до якої можуть залучатись фахівці спеціалізованих вчених рангів, представників органів держуправління освітою, майбутні роботодавці, та провідні фахівці цієї галузі. Під час розгляду атестаційної справи атестаційна комісія зобов'язана забезпечити об'єктивний розгляд та професійне оцінювання діяльності суб'єктів.

б) Розгляд атестаційної справи атестаційною комісією.

в) Прийняття (голосування) рішення по справі. Засідання атестаційної комісії правомочне в разі присутності 3/4 від її складу. Щодо держслужбовців, можуть прийматись наступні види рішень:
- відповідає займаній посаді, рекомендація присвоїти черговий ранг; видача дозволу на проходження стажування на більш високій посаді; встановити надбавку до зарплатні, або змінити її розмір;

- відповідає займаній посаді, за умови виконання рекомендацій щодо підвищення кваліфікації з певного фахового напрямку (неповна відповідність займаній посаді);

- невідповідає займаній посаді; в цьому випадку атестаційна комісія рекомендує керівникові перевести такого працівника за його згодою на іншу посаду, яка відповідає його прфоесійному рівню або звільнити з посади;

Голосування за результатами атестації проводиться за відсутності особи яка атестується, результати голосування визначається більшістю голосів. Якщо голоси розподілились порівну, то все трактується на користь особи. Рішення комісії заноситься до протоколу, який підписується головою атестаційної комісії з рекомендаціями особі яка атестується. Результат атестації можна оскаржити в випадку що не всі члени підписались, або виявилось що наявний підпис члена комісії який був відсутній. Після підписання результат повідомляється особі яка атестується.

Атестація ВНЗ. При позитивному рішенні атестаційної комісії атестованому ВНЗ видається свідоцтво про атестацію встановленого зразка, про що робиться запис в державному реєстрі закладів освіти України.

ВНЗ в якому виявлені недоліки що суттєво не вплинули на рівень підготовки випускників може надаватись дозвіл на продовження освітньої діяльності не більше ніж на 2 роки, за умови розробки конкертних заходів для ліквідації недоліків.

Вищий заклад освіти визнається неатестованим якщо його матеріально-технічна база, науково-методичне забезпечення і кадровий потенціал невідповідають заявленому статусу, а рівень підготовки випускників не відповідає державним вимогам і стандартам. Неатестований заклад позбавляється права на державне замовлення, а його ліцензія анулюється. Результати атестації ВНЗ оголошуються відразу після голосування.

3) Оскарження та опротестування прийнятого рішення. Оскаржити рішення атестаційної комісії можна особі чи органу які прийняли рішення про створення атестаційної комісії, у місячний строк з дня проведення атестації (загальне правило). В разі незгоди з атестацією ВНЗ має право протягом 10-ти днів, з дня отримання акту атестаційної екпертизи подати апеляцію на інспекцію. Рішення щодо атестації держслужбовця може бути оскаржене протягом 10-ти днів з дня його прийняття.

4) Виконання рішення за проведення атестації. Керівник державного органу з урахування рекомендацій атестаційної комісії, має право:

- заохотити працівника

- стояння під прапором

- вивішення фотокартки на дошку пошани

- перевести працівника на іншу роботу

- направлення держслужбовця на стажування

- звільнити державного службовця з роботи

Цими правами керівник може скористатися лише протягом 2-х місяців з дня отримання результатів атестації. Рішення атестаційної комісії має рекомендаційний характер. Переведення оформлюється наказом, в якому обов'язково зазначається усі умови праці на новому робочому місці.

 


Читайте також:

  1. Витрати виконавчого провадження. Виконавчий збір
  2. Доцільність та необхідність застосування контролінгу у діяльності вітчизняних підприємств та передумови його запровадження.
  3. Лекція № 7 Апеляційне провадження. Касаційне провдження.
  4. Методи побудови опорного плану. Впровадження. Двоїстість.
  5. Поняття та правові ознаки нормотворчого провадження.
  6. Поняття та правові ознаки нормотворчого провадження.
  7. Природа наказного провадження.
  8. Проект змін. Стадія впровадження.
  9. Процесуальний етап – це сукупність послідовних процесуальних дій, сполучених єдиною проміжною метою на певному відтінку конкретного адміністративного провадження.
  10. Тема 2. Нормотворчі провадження як вид конфліктного провадження.
  11. Тема 20. Відновлення втрачених матеріалів кримінального провадження.
  12. Тема 25. Міжнародне співробітництво під час кримінального провадження.




Переглядів: 4091

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Реєстраційне провадження. | Тема 6. Провадження щодо рогляду звернень громадян.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.