Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політики

Аналіз товарної інноваційної політики варто розпочати із оцінки показників її результативності на підприємстві. Для цього важливо розраховувати коефіцієнт оновлення виробів підприємства, який важливо порівнювати із середнім показником по галузі та з показниками конкурентів, для виявлення впливу фактору оновлення продукції, що пропонується споживачеві, на рівень конкурентоздатності підприємства на ринку.

Щоб проаналізувати динаміку випуску товарних інновацій доцільно використовувати графік, який наглядно продемонструє темпи росту (спаду) товарної інноваційної діяльності протягом певного відрізка часу.

Важливим для оцінки товарної інноваційної політики є аналіз структури товарних інновацій підприємства, яка характеризується співвідношенням обсягів випуску різних видів нових товарів у загальній кількості новинок.

При здійсненні маркетингового аналізу товарної інноваційної політики предметом такого аналізу може бути новий товар, що вже вийшов на ринок, або новий товар, що знаходиться на певному етапі його розробки.

Щодо нового товару, який ще не вийшов на ринок, важливим є здійснити, передусім, аналіз ідеї, що лежить в основі його розробки. Для цього може бути використана рейтингова оцінка.

Як на етапі планування нового товару, так і для нового товару, що вже впроваджено на ринок, важливо здійснювати економічний аналіз. Проаналізувати економічну доцільність випуску та продажу уже існуючого на ринку товару можна, беручи до уваги такі показники:

– обсяг продажу нового товару;

– прибуток, що забезпечує продаж нового товару;

– темпи росту обсягів продажу;

– частка обсягів продажу та прибутку нового товару у загальному продажу продукції;

– рентабельність маркетингових інвестицій у новий товар, яка розраховується як відношення прибутку, яку забезпечує новий товар, до витрат на його розробку та впровадження на ринок.

Важливими показниками, які дозволяють визначити правильність позиціонування, вказують на рівень поінформованості про новий товар і прямо впливають на обсяги продажу, є наступні:

– показник рівня обізнаності про новинку (частка покупців, що обізнані про новинку у загальному обсязі цільової аудиторії);

– показник пробних покупок (частка покупців-новаторів у загальному обсязі цільової аудиторії);

– обсяг повторних покупок (кількість повторних покупців, помножена на кількість товару, придбаного у процесі кожної купівлі, помножена на кількість покупок за певний період).

 

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  10. Активний характер соціальної політики.
  11. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  12. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі




Переглядів: 999

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз товарного асортименту та номенклатури | Маркетинговий аналіз політики ціноутворення з позицій підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.