МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оцінка результативності та ефективності системи маркетингових комунікаційПідходи до аналізу результативності маркетингових комунікацій можуть бути різними, що обумовлено їх багатоцільовою орієнтацією. Один з підходів може базуватися на групуванні результатів маркетингових комунікацій за наступними критеріями: залучення нових клієнтів, утримання та розвиток існуючих. Більш поширеним підходом до аналізу результативності комунікацій є підхід, що базується на аналізі досягнення результатів, згрупованих за економічною (комерційною) та комунікаційною ознаками. Серед показників, що характеризують економічні результати, можна відзначити: – частку ринку (в т.ч. в розрізі регіонів та продуктів); – обсяг продажу (в т.ч. в розрізі регіонів та продуктів); – прибуток. Окрім аналізу економічних результатів, підприємство повинно проводити аналіз досягнення комунікаційних ефектів, які виражаються рівнем запам’ятовування рекламних матеріалів; пізнанням торговельної марки, обізнаністю споживачів про підприємство та його продукцію; іміджем в очах цільової аудиторії. Для аналізу комунікативної результативності можна скористатися існуючими моделями ієрархії результатів (модель AIDA, Левіджа і Стейнера, модель DAGMAR, Говарда і Шета та ін.), які пояснюють порядок ментальних стадій, через які проходить покупець в процесі руху до покупки товару. Крім аналізу результативності в процесі оцінки маркетингових комунікацій доцільно визначити також раціональність витрачання коштів на їх проведення. Порівняння результатів і затрачених ресурсів на здійснення маркетингових комунікативних заходів дасть можливість оцінити їхню ефективність. В основі розрахунку ефективності повинні знаходитися показники результативності та витрат на маркетингові комунікації. Відповідно до поділу показників результативності на комунікативні та економічні, показники ефективності доцільно поділяти на аналогічні групи. Аналіз ефективності доцільно також проводити з використанням підходу «до-після», тобто до початку проведення комунікативних заходів та по їх завершенню. До основних показників оцінки ефективності маркетингових комунікацій відносять: – відношення приросту обсягу продажу товару по завершенню комунікативної програми до суми витрат на маркетингові комунікації: , де Е1 – ефективність маркетингових комунікативних заходів; V2 – обсяг продажу після завершення комунікативних заходів (тис. грн.); V1 – обсяг продажу до початку комунікативних заходів (тис. грн.); В – сума витрат на здійснення комунікативних заходів (тис. грн.). – відношення приросту прибутку, отриманого після комунікативних заходів, до суми комунікативних витрат: , де Е2 – ефективність маркетингових комунікативних заходів; П2 – прибуток підприємства після завершення комунікативних заходів, тис. грн.; П1 – прибуток підприємства до початку здійснення комунікативних заходів, тис. грн. – витрати на маркетингові комунікації, що припадають на 1 чол., обізнаного з маркетинговими комунікативними заходами; – витрати на маркетингові комунікації, що припадають на 1 покупця.
Читайте також:
|
||||||||
|