МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2.7. Технічне обслуговування електрообладнання термічних і зварювальних установокТехніка безпеки при обслуговуванні електрообладнання вантажопідйомних пристроїв
Персонал, що обслуговує електрообладнання вантажопідйомних пристроїв, повинен бути обережним і строго виконувати всі вимоги техніки безпеки. (користуватися перевіреними захисними діелектричними рукавичками і калошами, ізолюючими підставками і килимцями, інструментом з ізолюючими ручками). Перед тім як почати вимірювання величин опору ізоляції, частину електроустановки що перевіряється відключають. Відсутність напруги на відключених частинах електроустановки перевіряють індикатором напруги. Виконання робіт на частинах вантажопідйомних пристроїв, які знаходяться на ходу, представляє собою велику небезпечність. До операцій, які при роботі вантажопідйомних пристроїв категорично заборонені, відносяться закріплення обладнання і апаратів, регулювальні роботи, зачистка колекторів і контактних кілець. Ремонт електрообладнання вантажопідйомних пристроїв по умовам безпеки виконують два спеціалісти, один з них – керівник, який має необхідний досвід і кваліфікацію і відповідає за безпечну організацію робіт. Без дозволу відповідальної особи забороняється подача живлення до вантажопідйомного пристрою для перевірки і регулювання
механізмів після закінчення ремонтних робіт. Дозвіл відповідальної особи потрібен також для вводу в експлуатацію відремонтованого крана або ліфта. Ремонтують електричні крани в спеціально передбачених для цього «ремонтних загонах». Для забезпечення безпеки виконання робіт кранові тролеї, які знаходяться в межах «ремонтних загонів», на час ремонту роз’єднують з робочою ділянкою тролеїв і заземляють. Перед началом ремонтних робіт перевіряють положення роз’єднувального рубильника і надійність заземлення кранових тролеїв і в «ремонтних загонах». При оглядах і ремонтах ліфтів попередньо впевнюються у відсутності людей в ліфті або біля нього. Після цього на всіх дверях шахти вивішують плакати з написом «Ліфт не працює — ремонт». При оглядах машинного і блочного приміщень рубильник попередньо відключають і запирають. Заміст «запирання» рубильника між його рухомими і нерухомими контактами поміщають ізолюючу прокладку, а на рукоятку рубильника вивішують плакат з написом «Не включать — працюють люди». Електрообладнання в шахті перевіряють з криши кабіни і тільки після зупинки кабіни. При ремонті електрообладнання ліфта необхідно відключити рубильник живлення, а машинне приміщення закрити на замок.
Читайте також:
|
||||||||
|