Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Швидке зростання ринку

Вибір альтернативної стратегії.

Процес вибору альтернативної стратегії подальшого розвитку підприємства передбачає наступні етапи:

ü аналіз діючої стратегії;

ü аналіз портфелю бізнесу;

ü вибір стратегії подальшого розвитку підприємства.

При виборі стратегії подальшого розвитку необхідно враховувати наступні фактори:

1. Стан галузі та позиція підприємства в галузі.

В залежності від того на якому етапі життєвого циклу знаходиться галузь підприємства обирають стратегії, що відповідають цим етапам (зростання, стабілізації, скорочення). При цьому підприємства-лідери максимально використовують можливості які надає їхнє становище в галузі, а слабкі підприємства, звичайно, обирають стратегії що дозволяють посилити їх позиції на ринку. Якщо ж стратегій не має, то слабким підприємствам необхідно покинути галузь також використовуючи одну з альтернатив стратегії скорочення.

Для вибору стратегії подальшого розвитку в залежності від темпів зростання ринку можна використовувати матрицю запропоновану А. Томпсоном і А. Стріклендом, яку зображено на рис. 11.1.

 
 

 


ІІ квадрант стратегій 1. Перегляд стратегій концентрації. 2. Горизонтальна інтеграція. 3. Злиття. 4. Скорочення. 5. Ліквідація І квадрант стратегій 1. Концентрація. 2. Вертикальна інтеграція. 3. Централізована диверсифікація.
ІІІ квадрант стратегій 1. Мінімізація витрат. 2. Диверсифікація. 3. Скорочення. 4. Ліквідація. ІV квадрант стратегій 1. Централізована диверсифікація. 2. Конгломератна диверсифікація. 3. Міжнародна диверсифікація.  

Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  3. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  4. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  5. Банки як учасники ринку цінних паперів
  6. Банківські установи на кредитному ринку
  7. Важелі впливу на процеси розвитку ринку капіталу.
  8. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  9. Валютний ринок. Види операцій на валютному ринку
  10. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі
  11. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  12. Вивчення ринку сировини й матеріалів




Переглядів: 692

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Можливі стратегічні альтернативи. | Оцінка альтернативних стратегій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.