МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
1. В економічній теорії виділяють такі концепції походження грошей: а) трансакційну; б) раціоналістичну; в) еволюційну; г) монетаристську. 2. Представники еволюційної концепції походження грошей: а) Л. Пігу; б) І. Фішер; в) А. Сміт; г) Арістотель; д) К. Маркс; е) П. Самуельсон; є) Дж. Рікардо. 3. Яке з тверджень правильне: а) гроші — це кристалізація мінової вартості; б) гроші — загальний товар-еквівалент; в) гроші — продукт згоди людей; г) гроші — знак обміну; д) гроші — все вищеназване? 4. Ліквідність — це: а) здатність грошей брати участь у негайній купівлі товарів (робіт, послуг); б) можливість грошей бути засобом платежу; в) можливість грошей бути засобом накопичення. 5. Формами вартості грошей є: а) грошова; б) загальна; в) проста; г) розгорнута; д) еквівалентна; е) повна. 6. Що таке кредитні гроші: а) гроші, випущені державою для покриття своїх потреб, що фінансуються з бюд- жету; б) будь-які неповноцінні гроші; в) гроші, що виникають як заміщення майнових боргових зобов’язань приватних осіб і держави; г) гроші, що емітуються банками для фінансування бюджетного дефіциту? 7. До кредитних грошей належать: а) кредитні картки; б) вексель; в) електронні гроші; г) чек; д) банкнота; е) дебетові картки. 8. Гроші мають всезагальну здатність до обміну тому, що: a) вони є кристалізацією мінової вартості, всезагальним втіленням багатства й людської праці; б) ринок наперед сприймає їх як загальну цінність, бажану для будь-якого суб’єкта; в) вони виготовлені зі специфічного матеріалу. 9. До електронних грошей належать: а) казначейські білети; б) банкноти; в) кредитні картки; г) картки для банкоматів; д) чеки; е) дебетові картки. 10. Купівельна спроможність грошей: а) піднімається із зростанням цін; б) може підвищуватись і знижуватися; в) зростає з часом; г) залишається постійною. 11. Форма обміну через посередництво товару-еквівалента (еквівалентна форма обміну) трансформувалася в грошову, коли: a) внаслідок розвитку міжрегіональних торговельних зв’язків з маси регіональних товарів-еквівалентів виокремлювався еквівалент, що обслуговував обмін на великій території; б) роль еквівалента від товарів першої необхідності (зерно, худоба сіль, тощо) перейшла до товарів, що такими не були (перли, хутра тощо); в) роль товару-еквівалента стали виконувати метали.
12. Функції міри вартості й засобу обігу є двома провідними функціями гро- шей, тому що: a) гроші історично почали функціонувати з виконання саме цих функцій; б) інші функції є похідними від цих двох функцій; в) саме в цих двох функціях гроші обслуговують більшу частину економічного обороту. 13. Функціями грошей є: а) розподіл вартості; б) засіб нагромадження; в) засіб обігу; г) надання грошової інформації; д) міра вартості; е) засіб платежу; є) девальвація; ж) світові гроші. 14. У якій функції гроші обслуговують процес ціноутворення: а) засобу обігу; б) міри вартості; в) засобу нагромадження; г) засобу платежу? 15. Що таке грошова функція: a) певний обов’язок, який виконують гроші, обслуговуючи рух вартості в процесі відтворення; б) специфічна зовнішня відмінність грошей у товарному світі; в) здатність грошей без додаткових витрат у будь-який час обмінюватися на будь - яке благо? 16. Світові гроші виконують такі функції: а) міжнародного засобу нагромадження; б) міжнародного платіжного засобу; в) загального втілення суспільного багатства; г) забезпечують безперервність виробництва в країні; д) міжнародного купівельного засобу; е) міжнародного засобу обігу. 17. Визначити, які гроші перебувають в обігу в Україні в сучасних умовах: а) повноцінні; б) неповноцінні; в) паперово-кредитні; г) електронні.
Читайте також:
|
||||||||||
|