МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИЗМІСТ ББК 65.050
Коваленко Н.О. Інтелектуальна власність: Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання / Автор: Н.О.Коваленко – Кіровоград: КЛА НАУ, 2013. – 135 с.
Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій є базовим інформаційним забезпеченням курсу адаптованим до специфіки напряму підготовки курсантів/слухачів, матеріал ґрунтується є основи створення, правової охорони, захисту і комерційної реалізації об’єктів права інтелектуальної власності, що ґрунтуються на законодавстві Україні та міжнародно-правових нормативах. Конспект містить програму навчальної дисципліни, перелік програмних запитань, завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу, конкретизує методи навчання та контролю якості засвоєння матеріалу, а також містить перелік інформаційно-методичного забезпечення й контрольних питань. Конспект лекцій містить ілюстративний матеріал, додатки та формуляри офіційних документів, що розширює можливості сприйняття інформації курсантів/слухачів. Призначено для курсантів та слухачів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування» варіативної компоненти «Менеджмент туристичної індустрії», спеціальності 8.07010202, 7. 07010202, «Обслуговування повітряного руху» спеціалізації «Аварійне обслуговування та безпека на авіаційному транспорті», «Аеронавігаційне забезпечення і планування польотів», «Управління повітряним рухом»; спеціальностей 8.07010201, 7. 07010201 «Льотна експлуатація повітряних суден для курсантів та слухачів очної та заочної форм навчання/
Розглянуто і рекомендовано до друку і використання в навчальному процесі на засіданні кафедри менеджменту та економіки, протокол № 6 від 30 січня 2013 року.
Рецензент: Олійник І.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, економіки та права, доцент
© Коваленко Н.О., 2013 Конспект лекцій
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету Кафедра менеджменту, економіки та права
Заступник начальника академії з навчальної та наукової роботи _________________ Д.М. Обідін 31 серпня 2012 року
СГСЕ 1 Інтелектуальна власність
Кіровоград – 2012 рік 1.2 Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни «Інтелектуальна власність» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту комплексу теоретичних знань з питань інтелектуальної власності як визначальної економіко-правової категорії інформаційного суспільства. Основним завданням дисципліни «Інтелектуальна власність» є формування фахівця з авіаційного менеджменту, який володіє професійною термінологією та здатного апелювати основними нормами й поняттями у сфері інтелектуальної власності, надавати комерційну оцінку об’єктам інтелектуальної власності, використовувати механізми юридичного захисту на національному та міжнародному рівнях. У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен знати: - основні поняття та складові системи інтелектуальної власності; - складові міжнародної системи охорони інтелектуальної власності; - загальне законодавство України з питань інтелектуальної власності; - систему охорони інтелектуальної власності в Україні; - об'єкти та суб'єкти права інтелектуальної власності; - сутність прав власників чинних охоронних документів та заявників на об'єкти промислової власності; - основи організації охорони прав інтелектуальної власності; - методики визначення (оцінювання) вартості об'єктів інтелектуальної власності; - напрямки порушення прав інтелектуальної власності; - належний спосіб захисту порушених прав суб'єктів інтелектуальної власності.
вміти: - користуватись термінологією галузі інтелектуальної власності; - вільно орієнтуватись у міжнародно-правових документах, деклараціях, Конвенціях тощо; - вирішувати конкретні виробничі ситуації або проблемні питання із посиланням на правові норми; - застосовувати норми правових актів у практичних ситуаціях; - оформлювати заявку на реєстрацію об’єктів інтелектуальної власності; - вирішувати спори із зверненням до Департаменту інтелектуальної власності або суду; - застосовувати правові знання для обґрунтованої оцінки практичних ситуацій і правових наслідків, що виникають з них; - вирішувати конкретні практичні питання з використанням і посиланням на відповідні нормативно-правові джерела та судову практику; - оцінювати міру відповідальності у процесі виникнення правопорушення. 1.3 Опис навчальної дисципліни
1.4 Програма навчальної дисципліни
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|