Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ЗМІСТ

ББК 65.050

 

Коваленко Н.О. Інтелектуальна власність: Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання / Автор: Н.О.Коваленко – Кіровоград: КЛА НАУ, 2013. – 135 с.

 

 

Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій є базовим інформаційним забезпеченням курсу адаптованим до специфіки напряму підготовки курсантів/слухачів, матеріал ґрунтується є основи створення, правової охорони, захисту і комерційної реалізації об’єктів права інтелектуальної власності, що ґрунтуються на законодавстві Україні та міжнародно-правових нормативах.

Конспект містить програму навчальної дисципліни, перелік програмних запитань, завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу, конкретизує методи навчання та контролю якості засвоєння матеріалу, а також містить перелік інформаційно-методичного забезпечення й контрольних питань.

Конспект лекцій містить ілюстративний матеріал, додатки та формуляри офіційних документів, що розширює можливості сприйняття інформації курсантів/слухачів.

Призначено для курсантів та слухачів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування» варіативної компоненти «Менеджмент туристичної індустрії», спеціальності 8.07010202, 7. 07010202, «Обслуговування повітряного руху» спеціалізації «Аварійне обслуговування та безпека на авіаційному транспорті», «Аеронавігаційне забезпечення і планування польотів», «Управління повітряним рухом»; спеціальностей 8.07010201, 7. 07010201 «Льотна експлуатація повітряних суден для курсантів та слухачів очної та заочної форм навчання/

 

Розглянуто і рекомендовано до друку і використання в навчальному процесі на засіданні кафедри менеджменту та економіки, протокол № 6 від 30 січня 2013 року.

 

Рецензент: Олійник І.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, економіки та права, доцент

 

 

© Коваленко Н.О., 2013

Конспект лекцій

Розділ 1 Навчальна програма дисципліни………………………………………...
1.1 Робоча навчальна програма дисципліни………………………………………
1.2 Мета та завдання навчальної дисципліни……………………………………..
1.3 Опис навчальної дисципліни…………………………………………………...
1.4 Програма навчальної дисципліни……………………………………………...
1.5 Структура навчальної дисципліни……………………………………………..
1.6 Тематика лекційних занять…………………………………………………….
Розділ 2. Зміст аудиторної навчальної роботи……………………………………
2.1. Лекційний матеріал курсу……………………………………………………
Змістовий модуль 1 Система інтелектуальної власності (ІВ). Набуття та здійснення права на об’єкти ІВ. Економіка ІВ……………………… Тема 1. Поняття інтелектуальної власності. Об'єкти та суб'єкти права інтелектуальної власності. Система охорони інтелектуальної власності в Україні………………………….      
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 1………………………………………………………………….  
Тема 2. Правова охорона об'єктів патентного права. Правова охорона засобів індивідуалізації учасників товарного обігу, їх товарів і послуг. Правова охорона об'єктів авторського права та суміжних прав…………………  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 2…………………………………………………………………..  
Тема 3. Міжнародна правова охорона інтелектуальної власності. Захист прав інтелектуальної власності……………………………………………  
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 3……………………………………………………………………………..  
Тема 4. Права та обов'язки власників охоронних документів на об'єкти права інтелектуальної власності. Правова форма реалізації права на об'єкт інтелектуальної власності…………………………………………………..    
Завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 4…………………………………………………………………..  
8. Методи навчання…………………………………………………………………
9. Методи оцінювання та контролю……………………………………………….
10. Розподіл балів, які отримують курсанти………………………………………
11. Інформаційно-методичне забезпечення дисципліни………………………… 11.1. Методичне забезпечення……………………………………………………..
12. Рекомендована література……………………………………………………..
13. Інформаційні ресурси…………………………………………………………..
14. Перелік контрольних питань…………………………………………………..
15. Термінологічний словник………………………………………………………
Додатки………………………………………………………………………………

 

 

 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

Кафедра менеджменту, економіки та права

 


ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник начальника академії з навчальної та наукової роботи

_________________ Д.М. Обідін

31 серпня 2012 року


 

СГСЕ 1 Інтелектуальна власність
напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент»

 

Кіровоград – 2012 рік

1.2 Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета дисципліни «Інтелектуальна власність» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту комплексу теоретичних знань з питань інтелектуальної власності як визначальної економіко-правової категорії інформаційного суспільства.

Основним завданням дисципліни «Інтелектуальна власність» є формування фахівця з авіаційного менеджменту, який володіє професійною термінологією та здатного апелювати основними нормами й поняттями у сфері інтелектуальної власності, надавати комерційну оцінку об’єктам інтелектуальної власності, використовувати механізми юридичного захисту на національному та міжнародному рівнях.

У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен

знати:

- основні поняття та складові системи інтелектуальної власності;

- складові міжнародної системи охорони інтелектуальної власності;

- загальне законодавство України з питань інтелектуальної власності;

- систему охорони інтелектуальної власності в Україні;

- об'єкти та суб'єкти права інтелектуальної власності;

- сутність прав власників чинних охоронних документів та заявників на об'єкти промислової власності;

- основи організації охорони прав інтелектуальної власності;

- методики визначення (оцінювання) вартості об'єктів інтелектуальної власності;

- напрямки порушення прав інтелектуальної власності;

- належний спосіб захисту порушених прав суб'єктів інтелектуальної власності.

 

вміти:

- користуватись термінологією галузі інтелектуальної власності;

- вільно орієнтуватись у міжнародно-правових документах, деклараціях, Конвенціях тощо;

- вирішувати конкретні виробничі ситуації або проблемні питання із посиланням на правові норми;

- застосовувати норми правових актів у практичних ситуаціях;

- оформлювати заявку на реєстрацію об’єктів інтелектуальної власності;

- вирішувати спори із зверненням до Департаменту інтелектуальної власності або суду;

- застосовувати правові знання для обґрунтованої оцінки практичних ситуацій і правових наслідків, що виникають з них;

- вирішувати конкретні практичні питання з використанням і посиланням на відповідні нормативно-правові джерела та судову практику;

- оцінювати міру відповідальності у процесі виникнення правопорушення.

1.3 Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
Кількість кредитів – 1,5 Напрям підготовки 6.030601 «Менеджмент» денна форма навчання заочна форма навчання
Нормативна
Модулів - 1 Рік підготовки:
Змістових модулів - 1 5-й 5-й
Індивідуальне науково-дослідне завдання «Аналітика та тезисне представлення базових нормативно-правових актів з інтелектуальної власності» у відповідності до тематичного плану навчальної програми. Семестр
Загальна кількість годин - 54 9-й 9-й
Тижневих годин для денної форми навчання:   аудиторних – 2 самостійної роботи студента - 2 Освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст Лекції
8 год. 2 год.
Практичні
10 год. 2 год.
Самостійна робота
36 год. 50 год.
Індивідуальні завдання: 5 год.
Вид контролю: диференційований залік

 

 

1.4 Програма навчальної дисципліни

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Програма
  3. III. Програма
  4. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  5. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  6. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  7. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  8. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.
  9. Виробнича програма, її сутність та основні поняття
  10. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою
  11. Властивості товару „робоча сила”.
  12. Економічна програма народництва.




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ | Теми лекційних занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.