МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методи навчанняЗавдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу з теми 4 Передання прав на ОПІВ за договором лізингу Відносно новою формою комерціалізації прав на об'єкти інтелектуальної власності є лізинг. За договором лізингу передається різне технологічне обладнання, верстати, прилади тощо, які виконані на рівні винаходів і захищені патентами. Тобто разом з технологічним обладнанням і процесом передається право користуватися об'єктом інтелектуальної власності. Вибір такої форми комерціалізації, як лізинг дозволяє починаючим підприємцям відкривати і розширяти свій бізнес навіть при досить обмеженому стартовому капіталі, оперативно використовуючи у виробництві сучасні досягнення науково-технічного прогресу. Під лізингомрозуміють підприємницьку діяльність, що приносить прибуток за рахунок тимчасової уступки власником права (лізингодавцем) виключного користування об'єктом власності третім особам (лізингоотримувачам) за обумовлену плату. Під час дії договору лі1зингу право власності на лізингове майно належить лізингодавцю, а право на користування - лізингоотримувачу. Лізинг є відносно новою формою комерціалізації ОПІВ. Власник прав на винахід, втілений у новій техніці, обладнанні, машинах та інструментах, — використовує цю форму комерціалізації для отримання додаткового прибутку. Лізинг містить дві форми організаційно-економічних відносин: торговельні i кредитні, окремий зміст кожної з яких повністю не вичерпує сутності таких специфічних фінансово-майнових операцій. Лізинговий бізнес дозволяє залучити додаткові приватні інвестиції для розвитку виробничої сфери i підтримки виробництва ycix форм власності, насамперед, зайнятих малим i середнім підприємництвом. Лізинг забезпечує доступ до найновішої техніки, до результатів науково-технічної діяльності, якими є ОПІВ. Під час лізингу передаються: різноманітне технологічне обладнання, станки, прилади, будівельна техніка, автомобілі, морські та piчні судна, обчислювальна техніка, які містять винаходи, захищені патентами та інші ОПІВ. Тобто ОПІВ передаються не безпосередньо, а у складі обладнання i технологій, в яких вони використовуються. Bибip такої схеми комерціалізації, як лізинг, дозволяє підприємцям-початківцям відкривати i розширювати свою власну справу навіть за умов обмеженого стартового капіталу. Це дозволяє оперативно використовувати у виробництві досягнення науково-технічного прогресу.
При вивченні курсу використовуються наступні методи навчання: 3.1. Аудиторні методи навчання: 3.1.1. Лекційні: ♦ конспектування лекцій; 3.1.2. Практичні: ♦ діагностування якості навчальної діяльності: • за груповими завданнями самостійної підготовки: - засвоєння знань лекційного матеріалу (експрес-контроль); - опрацювання питань самостійної підготовки; • за індивідуальними завданнями самостійної підготовки (виконання домашньої контрольної роботи): - аналіз ключових понять термінологічного словника з курсу; - виконання індивідуальних завдань; - реферування наукових статей з проблематики курсу; - підготовка наукових робіт; ♦ проведення контрольних заходів (поточний, модульний, підсумковий контроль): - діагностичне тестування; - письмове опитування; - розв’язання типових задач/ситуаційних вправ; - рішення творчих завдань (нестандартних задач/ситуаційних вправ). ♦ поточне консультування з проблематики курсу. 3.2. Методи самостійної підготовки: ♦ опрацювання матеріалів з підготовки до лекційних занять; ♦ вивчення (опрацювання та конспектування) теоретичного навчального матеріалу для самостійної підготовки; ♦ аналіз ключових понять термінологічного словника з курсу; ♦ виконання індивідуальних завдань (аналітичних записок, оглядів, повідомлень, анотацій, аналізів, тематичних рефератів, розробка схем, моделей, структуртощо); ♦ участь в діяльності наукових гуртків і проблемних науково-дослідних груп профільного спрямування; ♦ участь у проведенні науково-дослідних робіт з проблематики курсу; ♦ реферування наукових статей з проблематики курсу; ♦ підготовка наукових робіт (доповідей, тез доповідей на конференцію, наукових статей, робіт на конкурс тощо); ♦ участь у науково-практичних конференціях, олімпіадах, конкурсах тощо. ♦ виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань/навчальних проектів; ♦ опрацювання матеріалів з підготовки до проведення контрольних робіт: - тестових завдань; - контрольних питань; - типових задач/ ситуаційних вправ; - творчих завдань (нестандартних задач/ситуаційних вправ).
Читайте також:
|
||||||||
|