МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Індивідуальні завдання8.15. . 8.16. . 8.17. . 8.11. . 8.12. . 8.13. . 8.18. . 9.1. . 9.2.а) , б) , в) , г) , д) , е) . 9.3. . 9.4. . 9.5. . 9.6. або . 9.7. .
1. Знайти матрицю , де – одинична матриця третього порядку, якщо: 1. . 2. . 3. . 4. . 5. . 6. . 7. . 8. . 9. . 10. . 11. . 12. . 13. . 14. . 15. . 16. . 17. . 18. . 19. . 20. . 21. . 22. . 23. . 24. . 25. . 26. . 27. . 28. . 29. . 30. . 31. . 32. . 33. . 34. . 35. . 2. Обчислити визначник трьома способами: а) за означенням (правило трикутника); б) розклавши визначник за елементами рядка або стовпчика; в) звівши за допомогою властивостей до трикутного вигляду. 1. . 2. . 3. . 4. . 5. . 6. . 7. . 8. . 9. . 10. . 11. . 12. . 13. . 14. . 15. . 16. . 17. . 18. . 19. . 20. . 21. . 22. . 23. . 24. . 25. . 26. . 27. . 28. . 29. . 30. . 31. . 32. . 33. . 34. . 35. . 3. Розв’язати систему: а) матричним способом; б) за формулами Крамера; в) методом Гауса. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 4. Дослідити систему лінійних рівнянь на сумісність. У випадку сумісності розв’язати її. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35.
5. В базисі дано вектори . Показати, що вектори утворюють базис, і знайти координати вектора в базисі . 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. .
6. Задано вершини піраміди . За допомогою засобів векторної алгебри знайти: 1) довжину ребра ; 2) кут між ребрами і; 3) площу грані ; 4) проекцію вектора на вектор ; 5) об’єм піраміди .
7. Дано вершини трикутника . Знайти: а) рівняння сторони ; б) рівняння та довжину висоти ; в) рівняння та довжину медіани ; г) точку перетину висоти і медіани ; д) рівняння прямої, що проходить через точку паралельно стороні. 1. . 2. . 3. . 4. . 5. . 6. . 7. . 8. . 9. . 10. . 11. . 12. . 13. . 14. . 15. . 16. . 17. . 18. . 19. . 20. . 21. . 22. . 23. . 24. . 25. . 26. . 27. . 28. . 29. . 30. . 31. . 32. . 33. . 34. . 35..
8. Дано чотири точки , , , . Знайти: а) рівняння прямої ; б) рівняння прямої , паралельної до прямої ; в) рівняння площини, що проходить через точку перпендикулярно до прямої; г) рівняння площини ; д) рівняння прямої перпендикулярної до площини та координати точки їх перетину; е) відстань від точки до площини ; є) кут між прямою і площиною ; ж) кут між координатною площиною і площиною . 1. ,,,. 2. ,,,. 3. ,,,. 4. ,,,. 5. ,,,. 6. ,,,. 7. ,,,. 8. ,,,. 9. ,,,. 10. ,,,. 11. ,,,. 12. ,,,. 13. ,,,. 14. ,,,. 15. ,,,. 16. ,,,. 17. ,,,. 18. ,,,. 19. ,,,. 20. ,,,. 21. ,,,. 22. ,,,. 23. ,,,. 24. ,,,. 25. ,,,. 26. ,,,. 27. ,,,. 28. ,,,. 29. ,,,. 30. ,,,. 31. ,,,. 32. ,,,. 33. ,,,. 34. ,,,. 35. ,,,. 9. Скласти канонічні рівняння: а) еліпса; б) гіперболи; в) параболи ( А, В – точки, що лежать на кривій, F – фокус, a –велика піввісь, b – мала піввісь, - ексцентриситет, - рівняння асимптот гіперболи, - директриса параболи, 2с – відстань між фокусами). 1. а) ; б) ; в) . 2. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 3. а) ; б) ; в) . 4. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 5. а) ; б) ; вісь симетрії . 6. а) ; б) ; в) . 7. а) ; б) ; в) . 8. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 9. а) ; б) ; в) . 10. а) ; б) ; в) . 11. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 12. а) ; б) ; в) . 13. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 14. а) ; б) ; в) . 15. а) ; б) ; в) . 16. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 17. а) ; б) ; в) . 18. а) ; б) ; в) . 19. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 20. а) ; б) ; в) . 21. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 22. а) ; б) ; в) . 23. а) ; б) ; в) . 24. а) ; б) ; в) . 25. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 26. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 27. а) ; б) ; в) . 28. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 29. а) ; б) ; в) . 30. а) ; б) ; в) . 31. а) ; б) ; в) . 32. а) ; б) ; в) . 33. а) ; б) ; в) . 34. а) ; б) ; в) вісь симетрії . 35. а) ; б) ; в) вісь симетрії . Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|