Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Елементи товарної політики, її цілі завдання та етапи розробки.

Лекція 6. Маркетингове поняття товару та сутність товарної політики.

Тема 5. Маркетингова товарна політика

1. Елементи товарної політики, її цілі завдання та етапи розробки.

2. Маркетингове поняття продукту. Особливості товарів і послуг.

3. Асортиментна політика.

 

Товарна політика - комплекс заходів підприємства, спрямований на формування пропозиції товарів і послуг для споживача.

Завдання товарної політики формуються на основі обраної стратегії маркетингу щодо обраного цільового ринку. Найважливішими серед них:

а) задоволення потреб цільових груп споживачів, пристосування продуктів до їх вимог;

б) досягнення конкурентних переваг продукції підприємства на ньому;

в) використання ресурсних можливостей підприємства з метою покращення їх ефективності;

г) реалізація стратегії позиціонування, створення іміджу підприємства та інших стратегічних цілей.

Напрямками товарної політики підприємства слід вважати (див. рис. 4.1):

- розробку нових продуктів (інноваційна політика). Ця робота вміщує у собі: пошук можливих пропозицій товарів і послуг, відбір найкращих з них;

- підготовка рішень з покращення товарів, які вже виробляються, їх споживчих властивостей (дизайн, упаковка, розфасування, функціональні особливості, надійність та ін.).

Асортиментна політика. Її спрямованість, вибір конкретних товарів для пропозиції на окремих сегментах ринку.

Управління життєвим циклом товару з моменту розробки продажу до його зняття з виробництва та заміну іншими, маркетингова діяльність на стадіях цього циклу.

Управління конкурентоспроможністю товару, до якої відносять виявлення товарів-конкурентів, оцінка споживчих властивостей товарів-конкурентів, вибір шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції.

Сервісна політика - розробка комплексу послуг, які підвищують цінність товарів підприємства.

Бренд-маркетинг (брендінг) - розробка заходів щодо ідентифікації, індивідуальної самобутності фірми, яка запропоновує товари або послуги.

 

 

 

 


Рисунок 6.1 - Товарна політика підприємства

 


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  7. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  8. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  9. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  10. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  11. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  12. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.




Переглядів: 1910

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Позиціювання продуктів та торгівельних марок на ринку. | Маркетингове поняття продукту. Особливості товарів і послуг.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.