Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стимулювання збуту споживачів та посередників.

Лекція 14. Засоби маркетингових комунікацій.

 

Стимулювання збуту- це короткотермінові спонукальні дії заохочення купівлі або продажу товарів (послуг). Стимулювання збуту спрямовано на різні ланки торгівельного ланцюжка: споживачів, посередників, торгівельний персонал.

Стимулювання збуту- це мистецтво, наука та практика перетворення сприятливого відношення до товару (послуги) конкретного продавця до негайної купівлі, а також купівлі у великому обсязі ніж покупець планував до цього.

На рисунку 14.1 наведені засоби стимулювання збуту.

 

 

 


Рисунок 14.1 - Засоби стимулювання збуту

 


Читайте також:

  1. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  2. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  3. Вимоги до організації стимулювання
  4. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  5. Вплив товарної політики на поведінку споживачів
  6. Вплив цінової політики на поведінку споживачів
  7. Державне регулювання та стимулювання інноваційної та інвестиційної діяльності
  8. Державне стимулювання інтелектуальної власності в Україні
  9. Доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та вид його категорії
  10. Дослідження поведінки споживачів промислового ринку.
  11. Дослідження поведінки споживачів споживчого ринку.
  12. Дослідження поведінки споживачів.




Переглядів: 949

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зв’язки з громадськістю. | Прямий маркетинг та персональний продаж.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.