Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зв’язки з громадськістю.

Громадські зв'язки (PR) - діяльність спрямована на покращання відношень між організацією та різними колами громадськості шляхом формування її сприятливого іміджу, позитивного ставлення до її продуктів, а також нейтралізації негативних подій і чуток.

Під колами громадськості розуміються різні організації, об'єднання громадян, установи, засоби масової інформації, державні установи, місцеві органи влади, окремі громадяни. Створення позитивного іміджу своєї організації допомагає організації у просуванні своїх продуктів, підвищення довіри до свого бізнесу, допомагає встановленню партнерських зв'язків, інтеграційному зростанню бізнесу.

До методів PR відносять:

- управління публікаціями у різних виданнях (моніторинг інформації, яке позитивно і негативно впливає на діяльність компанії), перевірка доказів авторів, захист власних інтересів, організацій публікацій статей і репортажів;

- видання власних видань (наприклад, компанія "AMWAY" видає власний корпоративний журнал "Amagram"), прес-релізів (стислої інформації про діяльність компанії, її нових проектів і продуктів);

- оформлення web-сторінок, сайтів у мережі Інтернет, насичення їх позитивним, привабливим змістом;

- організація прес-конференцій до яких-небудь подій для представників засобів масової інформації з метою донесення позиції керівництва компанії;

- надання інтерв'ю представникам засобів масової інформації;

- запрошення ділових партнерів, представників громадськості, засоби масової інформації до самої організації, організація зустрічей;

- спонсорська діяльність;

- лобістська діяльність, підтримка окремих партій депутатів на виборах, які б відстоювали інтереси організації (наприклад, участь Р.Ахметова у парламентських виборах 2006 р.);

- проведення акцій, свят (наприклад, свято пива компанії "Рогань");

- участь у виставках і ярмарках, де налагоджуються контакти, популяризується продукція, вивчається думка клієнтів;

- створення фірмового стилю та його популяризація за допомогою сувенірів, пакетів, деталей одягу, прапорців, гімну фірми та ін.

 

 

Питання для самоконтролю:

1. Які існують види реклами?

2. Що таке цільова аудиторія, як вона визначається?

3. Який існує зв'язок рекламного звернення з його рекламним носієм?

4. Назвіть основні етапи впливу реклами на потенційного споживача.

5. Як оцінити ефект від реклами?

6. Яке значення мають зв’язки з громадськістю для організації?

7. Що таке імідж організації? За допомогою яких заходів він створюється?

8. Які заходи проводяться для встановлення відносин підприємства зі ЗМІ?

 

 


Читайте також:

  1. Договірні взаємовідносини і партнерські зв’язки в підприємницькій діяльності
  2. Зв’язки Бальзака з Україною.
  3. Зв’язки з громадськістю і журналістика
  4. Зв’язки з громадськістю і маркетинг
  5. Зв’язки з громадськістю у відносинах із інвесторами.
  6. Зв’язки з громадськістю у державній фінансовій галузі.
  7. Зв’язки з громадськістю у кризових ситуація та управління ними.
  8. Зв’язки і співпраця із ЗМІ – механізм взаємодії.
  9. Зв’язки між його елементами
  10. Зв’язки СГ з іншими науками
  11. Зовнішні інформаційні зв’язки.




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ефективності реклами. | Стимулювання збуту споживачів та посередників.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.