Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План маркетингу. Основні елементи плану маркетингу.

Рисунок 17.3. – Матриця напрямків розвитку Ансоффа

 

На основі методів стратегічного аналізу позицій фірми на ринку, які були розглянуті, маркетолог повинен визначити вид маркетингової стратегії розвитку.

Глобальними напрямками маркетингової стратегії вважаються:

- стратегія інтернаціоналізації – засвоєння нових ринків;

- стратегія диверсифікації – засвоєння виробництва нових товарів (у тому числі, не пов’язаних із основними видами діяльності фірми);

- стратегія сегментації – виробництво широкої гами товарів для різних груп споживачів.

Стратегічні позиції на ринку дозволяють зробити висновок про те місце фірми серед інших: лідер ринку, ринковий суперник, ринковий послідовник, фахівець на ринку.

 

 

 

 

Підсумком фази планування процесу стратегічного маркетингу є маркетинговий план, що задає напрямок маркетингової діяльності. Плани маркетингу бувають довгострокові, які розраховані на 2-5 років і річні.

Звичайно маркетинговий план складається з вісьмох розділів (див. рисунок 17.5).

 

 

 
 

 


Рисунок 17.5 - Основні розділи маркетингового плану

 

 

Питання для самоконтролю:

 

1. Назвіть основні вимоги до маркетингового контролю.

2. З чого складається процес маркетингового контролю?

3. Які вам відомі види маркетингові контролю?

4. У яких випадках проводиться ревізія маркетингу, з яких елементів вона складається?

5. Що таке АВС-аналіз?


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  3. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  4. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  5. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  6. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  7. Алгоритм знаходження оптимального плану
  8. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  9. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  10. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  11. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  12. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів




Переглядів: 1002

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинговий стратегічний аналіз. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.