МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перевезення сільськогосподарських вантажівПеревезення небезпечних вантажів Перевезення будівельних вантажів До будівельних відносяться такі групи вантажів: навальні та сипучі; рідкі та в'яжучі вантажі (рідкий бітум, цемент, гіпс, рідкий бетон та т.і.); штучні вантажі різної маси та габаритних розмірів (цегла, матеріали в бочках та мішках, ящиках, сантехнічні та столярні вироби і тіў.); довгомірні вантажі, залізо-бетонні вироби та металеві конструкції (панелі, балки, ферми, плити, сваї, колони, блок-кімнати та т.і.). На організацію та технологію перевезень будівельних вантажів впливають їх характеристики, спосіб виробництва, технологія та організація будівельно-монтажних робіт. Будівельні вантажі є категорією масових вантажів із наступними особливостями: - переважно односторонній напрямок вантажопотоків; - різноманітність структури вантажопотоків за видом вантажу та способом транспортування; - мінливість структури та потужності вантажопотоку за періодами виконання будівельних робіт Автомобільний транспорт є, як правило, єдиним видом транспорту, який виконуі перевезення будівельних вантажів до об'єктів виконання будівельно-монтажних робіт. До прогресивних форм організації перевезень будівельних вантажів відносяться: - монтаж з коліс, тобто монтаж будівель із конструкцій та деталей, що знімаються прямо з транспортного засобу без їх складування; - монтаж декількома баштовими кранами; - широке використання спеціалізованого рухомого складу, піддонів та контейнерів.
При перевезенні небезпечних вантажів може виникнути загроза пожежі, вибуху, отруєння токсичними речовинами, інфекційне та радіоактивне зараження, тому при їх маркуванні, навантажувально-розвантажувальних роботах та транспортуванні повинні виконуватись ряд вимог. На паках з небезпечними вантажами окрім маркування звичайного, повинні бути нанесені знаки небезпечності вантажу (квадрат, трикутник або т.і.). На перевезення небезпечних вантажів отримується відповідне свідоцтво ДАЇ. Управління транспортними засобами дозволяється тільки досвідченим водіям. При перевезенні особливо небезпечних вантажів передбачається супроводження їх автомобільним прикриттям, на якому включаються фари.
Сільськогосподарські вантажі відносяться до виду масових. Це зерно, овочі, фрукти, бавовна, льон, продукти тваринництва, рослинності, посівні та посадочні матеріали, добрива, та інші вантажі сільського господарства. Перевезення цих вантажів розділяються на дві основні групи: позагосподарські та внутрішньогосподарські. Особливостями організації перевезень сільськогосподарських вантажів є: - різкі сезонні коливання їх обсягів; - різноманітність дорожніх умов; - жорсткі вимоги до строків перевезень; - наявність дрібних навантажувальних точок, розташованих на значній території, при відносно невеликих кількостях приймальних та розвантажувальних пунктів; - відірваність працюючого на цих перевезеннях залученого транспорту від постійної бази АТП. Перевезення зернових здійснюють бортовими автомобілями, автомобілями-самоскидами або автопотягами. На важких ділянках доріг використовують трактори з причепами. При здійсненні перевезень висоту бортових автомобілів нарощують, кузови ущільнюють та зверху накривають брезентом. Вивантаження бортових автомобілів здійснюється автомобілеопрокидувачами. Цими ж автомобілями користуються при перевезеннях цукрового буряка. Позагосподарські перевезення виконуються на великі відстані - це доставка із колгоспів продуктів тваринництва та польових культур на приймальні або переробні пункти та пункти тимчасового зберігання, у місця реалізації, завезення в господарства мінеральних добрив, кормів, будівельних матеріалів, палива, запчастин та т.і. Перевезення усередині господарств бувають польові (вивезення врожаю з полів на колгоспні токи та сховища, завезення на поля з колгоспних сховищ та складів добрив) та всерединіприсадибні (перевезення в межах садиб господарства, тваринницької ферми, тощо). При збиранні врожаю незалежно від виду сільськогосподарської продукції використовують три основних способи організації робіт: - поточний, при якому продукт із збирального агрегату потрапляє безпосередньо в кузов транспортного засобу; - роздільний, при якому зібраний продукт тимчасово до навантаження на транспортний засіб зберігається на полі; - комбінований, поєднуючий перший та другий способи. Для перевезення сільськогосподарських вантажів використовують як універсальний, так і спеціалізований рухомий склад (самоскиди, цистерни). Перспективними вважають наступні форми та методи організації перевезень сільськогосподарських вантажів: - впровадження спеціальних контейнерів; - спеціалізація рухомого складу; - використання зйомних кузовів різного призначення (у зв'язку із сезонністю перевезень); - створення постійних баз для сезонної роботи транспорту; - удосконалення структури парку автомобілів по вантажопідйомності, дообладнання кузовів з метою підвищення коефіцієнту використання вантажопідйомності автомобіля.
Читайте також:
|
||||||||
|