Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розробка кожної операції маршрутної технології

Складання маршрутної технології усунення заданих дефектів

 

Маршрутна технологія, або організація процесу ремонту, є найбільш прогресивною формою керування технологічними процесами ремонту деталей на авторемонтному виробництві.

Встановлено, що деталі автомобілів, які поступають у капітальний ремонт, мають однорідні сполучення дефектів, що часто повторюються.

Тому технологічний процес ремонту однакових деталей (колінчасті вали, блоки циліндрів і т. д.) необхідно складати не на окремі дефекти, а на комплекс дефектів.

Розробка маршрутної технології усунення всіх дефектів полягає у тому, що ремонтні операції необхідно розставити в найбільш раціональній послідовності, тобто розробити послідовність переміщення деталі по ремонтних дільницях підприємства.

Основні вимоги до розробки технологічного маршруту наступні:

1. Спочатку виконуються підготовчі роботи до зварювання, наплавлення (це можуть бути свердлувальні, токарні, розточувальні, зачисні та інші роботи).

2. Якщо деталь має згин або жолоблення (погнутість), а також дефекти, які потрібно усунути зварюванням або наплавленням, то згин або жолоблення ліквідують після зварювання.

3. Якщо зварні роботи не застосовуються при ремонті, то ремонт згину або жолоблення виконується в першу чергу.

4. Рух деталей між ремонтними ділянками повинен бути прямим, без повторного повернення деталі на одну і ту ж ділянку.

5. Поверхні деталі, які виконують функції установочних баз, повинні бути оброблені в першу чергу (заздалегідь).

6. Види обробки, які формують точні поверхні та розміри деталі (тонке точіння, розвірчування, шліфування і т. д. ), повинні бути останніми.

7. Остання операція - "Заключний контроль".

 

Маршрутна технологія починається з розписування всіх видів операцій (в залежності від обраного методу ремонту), як показано в таблиці 2.2. Нумерація операцій позначається трьохзначним номером через п’ять одиниць починаючи з 005. Це пов’язано з можливістю зміни технологічного процесу.

 

Таблиця 2.2 – Маршрутна технологія усунення заданих дефектів

№ п/п Назва операції Номери дефектів
(1) 005 Слюсарна (підготовча) 1, 2, 3
(2) 010 Слюсарна (дефектувальна) 1, 2, 3
(3) 015 Токарна
(4) 020 Наплавочна 1, 2, 3
(5) 025 Термічна (нормалізація) 1, 2, 3
(6) 030 Токарна (проточування) 1, 2, 3
(7) 035 Фрезерна 2, 3
(8) 040 Термічна (загартовування) 1, 2, 3
(9) 045 Шліфувальна 1, 2, 3
(10) 050 Слюсарна (очищення) 1, 2, 3
(11) 055 Слюсарна (контроль) 1, 2, 3

 

Скласти маршрутну технологію у зазначеному прикладі студенту відразу досить важко за браком досвіду складання маршрутних технологій. Тому рекомендовано на чорновику скласти технологію усунення кожного заданого дефекту окремо, після чого проаналізувати послідовність виконання операцій маршрутної технології (об’єднати однотипні операції, розташувати їх в раціональній послідовності).

На даному етапі необхідно проконсультуватись з керівником проектування з приводу правильності складання маршрутної технології для запобігання послідуючих помилок.

 

 

 

Для кожної операції вказується її назва в залежності від виду обробки.

Наприклад, токарна, свердлильна, зварювальна, наплавочна, шліфувальна і т. д.

Крім цього, описується склад робіт, які виконуються в цій операції, підбираються обладнання, пристрої та інструменти. Підбір обладнання проводиться з використанням додатку К та довідників з обладнання.

Формулювання може бути наступним:

005 Слюсарна (підготовча) – очистити деталь від бруду, іржі, масляних плям, а також зачистити установчі поверхні (центрові отвори).

Обладнання: установка для миття деталей автомобіля "Тайфун-Б"; зачищення центрових отворів виконується на свердлильному верстаті 2А118 в лещатах за допомогою зенківки Ф15.

010 Слюсарна (дефектувальна)– визначити ступінь спрацювання деталі (за заданими дефектами з вказанням допустимих розмірів для ремонту та обладнання, вимірювальних інструментів, зазначених у карті дефектування).

015 Токарна – обточити спрацьовану поверхню напрямної шийки (надання правильної геометричної форми перед наплавленням).

Обладнання: токарно-гвинторізний верстат 1К62, деталь встановлюється в центр, а обертаючий момент передається за допомогою хомута; ріжучий інструмент - різець прохідний з пластиною Т15К6; вимірювальний інструмент - штангенциркуль ШЦ-125 (ДСТ - Україна).

020 Наплавочна – 1) наплавити напрямну шийку ковзної вилки;

2) наплавити шліци вилки, наплавляючи почергово (кожен наступний шов – діаметрально протилежно для збалансування виникаючих внутрішніх напружень).

Обладнання: токарно-гвинторізний верстат 16К20 з наплавочною головкою А580-М, перетворювач АНД-1500/500, ділильна головка, штангенциркуль ШЦ-125 (ДСТ - Україна). Наплавочна проволока Нп-30Х, Ø2,5 мм.

025 Термічна (нормалізація) – зняття внутрішніх напружень; виконується при нагріві деталі в печі до t=860 оС і повільного охолодження разом з піччю.

Обладнання: термічна піч моделі Н-30.

030 Токарна – точіння наплавлених поверхонь на токарно-гвинто-різному верстаті моделі 1К62, встановлюється деталь в повідковий патрон і точиться з припуском під шліфування.

Обладнання: верстат моделі 1К62; прохідний різець з пластиною з твердого сплаву Т5К10, вимірювальний інструмент - штангенциркуль.

035 Фрезерна – фрезерувати шліци ковзної вилки.

Обладнання: універсально-фрезерний верстат 6Н-81А. Модульна фреза, штангенциркуль.

040 Термічна – в термічній печі виконати спочатку загартовування деталі, а потім відпуск.

Обладнання: термічна піч моделі Н-30, стелаж для деталей.

045 Шліфувальна – шліфувати шийку вала та шліци.

Обладнання: круглошліфувальний верстат моделі ЗА-130 з шліфувальним кругом ПП 600х40х306 С1 - С2.

Вимірювальний інструмент - мікрометр 50-75 мм, МК ГОСТ 6507-60.

050 Слюсарна – очистити деталь від технологічних забруднень.

Обладнання: слюсарний верстак, ванна для миття деталей, пістолет для обдуву стиснутим повітрям, ветош.

055 Слюсарна (контрольна) – перевірити діаметр шийки ковзної вилки, розміри шліців. (Записується в кінці маршрутної технології і має за мету перевірити якість виконаної роботи. Ця робота виконується як самим робітником, так і робітником відділу технічного контролю. Для цього необхідно вказувати, які розміри перевіряються, якими інструментами і в якій кількості.)

На основі маршрутної технології розробляється маршрутна карта. Тому, чим детальніше буде розроблено кожну операцію маршрутної технології, тим легше буде студенту скласти якісну маршрутно-операційну карту (пункт 2.7.1).

Детальна розробка операцій передбачає чітку постановку задачі в кожній операції з вказанням обладнання, пристроїв пристосувань, ріжучих та вимірювальних інструментів та операційних розмірів. Деякі операційні розміри вказати відразу неможливо, вони розраховуються після вибору припусків на обробку (за кожним переходом механічної операції) у пункті 2.6.2, тому зазначаються лише в маршрутно-операційній карті.

 


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  3. OLAP-Технології
  4. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  5. PR-технології у виборчій кампанії.
  6. PR-технології.
  7. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  8. Web-технології
  9. Активні операції банків
  10. Активні операції комерційних банків
  11. Алгебраїчні операції
  12. Арифметичні операції




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір раціональних способів усунення заданих дефектів | Відомість технологічного обладнання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.