МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура і склад служби контролінгуДосвід впровадження контролінгу на багатьох підприємствах показує, що раціональним є наступний склад служби контролінгу: - начальник служби контролінгу; - контролер-координатор структурних підрозділів; - контролер з питань формування бюджету; - контролер-куратор цехів; - контролер-спеціаліст по управлінському обліку; - контролер-спеціаліст з обробки та аналізу інформації. Начальник служби контролінгу повинен бути висококваліфікованим спеціалістом з питань обліку, планування діяльності роботи підприємства, технології виробництва, мати досвід роботи в керівних ланках управління, бажано економічного профілю. В його обов'язки входять: - організація роботи контролінгового відділу; - координація роботи структурних підрозділів в питаннях надання інформації контролерам; - створення схеми документообігу; - планування роботи відділу; - відповідальність за достовірність та своєчасність подання інформації; - підготовка заходів для прийняття управлінських рішень; Контролер-координатор структурних підрозділів повинен мати навички роботи з кадрами. Його обов'язками є: - розроблення схеми документообігу; - контроль за дотриманням термінів подання інформації структурними підрозділами; - складання аналітичних звітів і доведення їх результатів до відома керівників структурних підрозділів; - аналіз відхилень від бажаного результату діяльності підприємства в цілому та вплив на них окремих підрозділів. Контролер з питань формування бюджету повинен бути в минулому спеціалістом з питань планування діяльності підприємства і мати економічну освіту. Він повинен відповідати за: - якість і достовірність бюджету; - відповідність бюджету обраній меті діяльності підприємства; - запровадження альтернативних варіантів; - дотримання виконання бюджету; - повідомлення начальника контролінгової служби про негативні напрямки у виконанні бюджету; - доведення результатів виконання бюджету до керівників всіх ланок управління та працівників підприємства на загальних зборах колективу. Контролер-куратор цехів повинен бути спеціалістом, який добре обізнаний з технологічним процесом виробництва, організацією цехової роботи. При великій кількості цехів їх може бути декілька. В їх функціональні обов'язки може входити: - підготовка підконтрольних показників стосовно виконання виробничої програми; - доведення підконтрольних показників і завдань до керівників цехів; - прогнозування результатів діяльності цехів; - налагодження системи подання цехами зворотної інформації про хід виконання виробничої програми; - аналіз даних, що надійшли з цехів; - обробка та і групування даних цехів; - розроблення заходів про недопущення негативних явищ в роботі структурних підрозділів. Контролер-спеціаліст по управлінському обліку повинен бути спеціалістом, який добре орієнтуються в питаннях управлінського обліку. Ним може бути працівник планового чи бухгалтерського відділу, який добре знає процес виробництва, запроваджені на підприємстві методики обліку затрат, облікову політику підприємства, знає особливості та недоліки ведення управлінського обліку на підприємстві, порядок ціноутворення тощо. Він повинен вміти оцінювати ситуацію, в якій знаходиться підприємство і аналітично мислити. В його обов'язки входять: - розробка показників стосовно формування затрат підприємства; - запровадження схеми надходження інформації від бухгалтерії в контролінговий відділ; - розробка підконтрольних показників стосовно затрат на виробництво продукції, і своєчасне доведення їх до бухгалтерських служб; - аналіз і обробка облікової інформації; - покращення роботи бухгалтерських служб; - економічний аналіз управлінських рішень за результатами розроблених контролінговою службою заходів. Контролер-спеціаліст і обробки та аналізу інформації повинен досконально володіти комп'ютером, знати схему документообігу на даному підприємстві, вміти складати комп'ютерні програми, бути обізнаним з технологічним процесом та орієнтуватися в облікових питаннях. В його обов'язки входять: - максимальна автоматизація всіх маршрутів руху інформації від початкового її збору до аналітичного групування та обробки; - розроблення та запровадження звітів за даними контролінгової служби; - розроблення форм для автоматизованого збору інформації; - розроблення форм для аналізу та групування інформації; - оптимізація надходження, руху та обробки інформації; - координація зв'язків відділу автоматизації та служби контролінгу; - обґрунтування витрат на комп'ютерну обробку економічної інформації, що надійшла у відділ контролінгу; - оцінка доцільності запровадження комп'ютерних програм для обробки контролінгової інформації та підготовка заходів стосовно покращення координації діяльності відділів, що мають відношення до контролінгової інформації. Читайте також:
|
||||||||
|