Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила торговельного обслуговування населення.

Порядок продовження торговельної діяльності

Загальна частина

Торгівельного обслуговування населення.

Торгівельної діяльності та правил

Київ

Від 15 червня 2006р. № 833

Постанова

Про затвердження Порядку провадження

Кабінет Міністрів України постановив:

1. Затвердити порядок провадження торгівельної діяльності та правил торгівельного обслуговування населення, що додаються;

2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабміну згідно з переліком, що додається.

3. Торгівельна діяльність проводиться суб’єктами господарювання у сфері роздрібної торгівлі та оптової торгівлі;

4. Торговельна діяльність регулюється Господарським і Цивільним кодексами України «Про захист прав споживачів», іншими об’єктами законодавства, а також цим Порядком.

5. Суб’єкт господарювання проводить торгівельну діяльність після його державної реєстрації, а у випадках, передбачених законодавчими актами, за наявності відповідальних дозвільних документів (ліцензій, торгівельного платежу);

6. Суб’єкт господарювання для продовження торгівельної діяльності може мати роздрібну, дрібно роздрібну торгівельну мережу;

7. Торгівельними об’єктами є:

- магазин;

- павільйон;

- кіоск, ятка;

- палатка, намет;

- лоток, рундук;

- склад товарний;

- крамниця-склад, магазин-склад;

9. Торгівельні об’єкти розміщуються в установленому порядку;

10. Суб’єкти господарювання повинні забезпечити:

- відповідальність приміщення (місця) для провадження діяльності у сфері торгівлі і ресторанного господарства необхідним санітарним нормам;

- наявність на видному та доступному місці куточка покупця;

- розміщення патенту.

- продаж товарів згідно з установленими правилами і нормами.

12. На фасаді торговельного об’єкта розміщується вивіска із найменуванням суб’єкта господарювання . Біля входу на видному місці розміщується інформація про режим роботи.

13. Режим роботи торговельного об’єкта встановлюється суб’єктом господарювання самостійно, а у випадках, передбачених законодавством, за погодженням з органами місцевого самоврядування.

У разі закриття торговельного об¢єкта для проведення санітарних заходів, ремонту, технічного переобладнання та проведення інших робіт суб¢єкт господарювання повинен розмістити поряд з інформацією про режим роботи оголошення про дату та період закриття.

15. Торговельна діяльність суб¢єкта господарювання припиняється у порядку, встановленому законодавством.

17. Забороняється продаж товарів, що не мають відповідного маркування, належного товарного вигляду, на який закінчився строк придатності, або його не зазначено або зазначено з порушенням вимог нормативних документів, строк придатності яких минув, а також тих, що надійшли без документів, передбачених законодавством, зокрема які засвідчують їх якість та безпеку.

19. Забороняється безпідставне вилучення, приховання або затримання реалізації виставлених для продажу товарів.

Обслуговування окремих категорій громадян, яким згідно із законодавством надаються відповідні пільги, як правило, здійснюється в спеціально відведених торговельних приміщеннях.

21. Суб¢єкт господарювання зобов¢язаний:

- надавати споживачеві у доступній формі необхідну,

- достовірну інформацію про товари;

- усіляко сприяти споживачеві у вільному виборі товарів і додаткових

послуг, на його вимогу провести перевірку якості;

- перевірити справність виробу, продемонструвати по можливості його

роботу та ознайомити споживача з правилами користування;

- забезпечити приймання, зберігання і продаж товарів .

22. Розрахунки за продані товари та послуги можуть здійснюватися готівкою та/або в безготівковій формі відповідно до законодавства.

23. Касир та інший працівник, з якими споживач розраховується за товар, під час проведення розрахунку повинен чітко назвати суму, що підлягає сплатити, суму, одержану від споживача і покласти гроші окремо на видному місці, оформити розрахунковий документ на повну суму покупки, назвати споживачеві належну йому суму здачі та видати її разом з розрахунковим документом.

Правильність розрахунку споживач перевіряє на місці, не відходячи від каси.

24. Вибрані споживачем непродовольчі товари за домовленістю з адміністрацією торговельного об’єкта можуть зберігатися в торговельному залі із зазначенням на виписаному товарному чеку часу оплати.

25. Придбані великогабаритні товари споживач має право залишити на зберігання у суб’єкта господарювання на узгоджений строк шляхом укладення договору зберігання відповідного товару.

26. Для здійснення продажу непродовольчих товарів для особистого користування, суб¢єкт господарювання повинен створити умови для їх примірки, а технічно складних та інших товарів, які потребують перевірки, - умови для її проведення.

28. У разі відпуску недоброякісної або виготовленої з порушенням технології страви споживач має право за своїм вибором вимагати від суб¢єкта господарювання замінити її або сплатити вартість.


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  3. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  6. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  9. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  10. Багатоканальні системи масового обслуговування
  11. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  12. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.




Переглядів: 1410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кабінет Міністрів України | Загальні положення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.