Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

1. Цими Правилами визначається порядок роздрібної торгівлі сигаретами, сигарками, сигарами, тютюном люльковим, нюхальним, смоктальним, вони спрямовані на додержання прав споживачів щодо належної якості товару і рівня торговельного обслуговування.

2. Роздрібна торгівля тютюновими виробами – діяльність з продажу тютюнових виробів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого використання незалежно від форми розрахунків.

3. Роздрібна торгівля тютюновими виробами здійснюється через спеціалізовані підприємства. Правила поширюються на всіх суб¢єктів підприємницької діяльності на території України незалежно від форм власності.

4. Режим роботи спеціалізованих магазинів установлюється суб¢єктом господарювання за погодженням з органами місцевого самоврядування.

5. Тютюнові вироби, що надходять до продажу, мають бути з відповідними документами, наявність яких передбачено законодавством.

6. Суб¢єктам господарювання забороняється приймати для продажу тютюнові вироби від юридичних і фізичних осіб, які не мають ляцензії на виробництво або право імпорту, чи оптової торгівлі тютюновими виробами.

7. Пакування, маркування, приймання, зберігання, продаж тютюнових виробів, здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

8. Перевозять тютюнові вироби критими транспортними засобами, які повинні бути сухими, чистими без стороннього запаху, з додержанням товарного сусідства.

9. Приміщення для зберігання тютюнових виробів повинні бути сухими, чистими, з відносною вологістю повітря. Не допускається зберігання тютюнових виробів в одному приміщенні разом із продуктами, що швидко псуються, та товарами, що мають запах та властивість самим вбирати запах.

10. Гарантійні строки зберігання мають відповідати строкам, зазначеним у нормативних документах. Перед продажем тютюнових виробів продавцем обов¢язково перевіряється їх якість за зовнішнім виглядом упаковки.

11. У торговельному залі тютюнові вироби повинні бути виставлені в повному асортименті. Вони розміщуються за видами, класами, сортами на столах, прилавках-вітринах, пристінних гірках.

12. Суб¢єктам господарювання забезпечується в установленому порядку надання споживачам необхідної інформації про товари, а також на вимогу споживачів – додаткової інформації про документи, якими підтверджується якість товару.

13. Розрахунки з покупцями за придбані тютюнові вироби здійснюються відповідно до встановленого законодавством порядку. Тютюнові вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.

14. Працівники суб¢єкта господарювання у своїй діяльності повинні керуватися Законом України “Про захист прав споживачів”. За їх порушення суб¢єкти господарювання несуть відповідальність згідно із законодавством.

15. Контроль за додержанням цих Правил здійснюється посадовими особами органів виконавчої влади у межах їхньої компетенції та в установленому порядку.


1. Ці правила регламентують порядок приймання, зберігання, підготовки до продажу та продаж картоплі, овочів, баштанних культур, ягід, плодів, винограду, горіхів, грибів, плодів цитрусових, субтропічних та тропічних культур, дикорослих плодів і ягід у свіжому, сушеному, свіжозамороженому, переробленому та консервованому вигляді.

2. Правила поширюються на всі суб’єкти господарювання всіх форм власності, які пройшли реєстрацію в установленому порядку.

4. В спеціалізованих магазинах продаж плодоовочевої продукції може здійснюватися у фасованому вигляді.

5. На фасаді торговельного приміщення повинна бути вивіска із зазначеною назвою.

6. У разі вивізної торгівлі на робочому місці продавця встановлюється табличка із зазначенням назви, місця розташування та номером телефону.

7. Суб’єкт господарювання зобов’язаний стан торговельних приміщень для торгівлі плодоовочевою продукцією.

10. Транспорті засоби для перевезення плодоовочевої продукції повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані.

11. Кожен працівник повинен мати особову медичну книжку. Працівники, які своєчасно не пройшли медичне обстеження, до роботи не допускаються.

13. Суб’єкт господарювання повинен мати санітарні правила, зареєстрований санітарний журнал, медичні книжки працівників.

14. Працівники повинні мати спеціальну професійну підготовку.

19. Розрахунки з покупцями за придбані ними товари здійснюються за готівку.

20. Оплачена покупцем плодоовочева продукція відпускається в тару покупця або за його бажанням в поліетиленовий пакет.

21. У разі продажу плодоовочевої продукції неналежної якості продавець зобов’язаний замінити її на якісну або повернути покупцю сплачені гроші.

22. Суб’єкт господарювання повинен обладнати на видному та доступному для покупців місці «Куточок покупця», де розміщується Книга відгуків та пропозицій, витяг із цих Правил, інша необхідна інформація.

24. За порушення вимог цих Правил керівник суб’єкта господарювання та безпосередньо в цілому винні працівники несуть відповідальність згідно із законодавством.


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  3. Автомати для комбінованої торгівлі
  4. Антидемпінгове регулювання у світовій торгівлі.
  5. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін
  6. Вибір території, населених пунктів, підприємств торгівлі.
  7. Види графіків та правила їх побудови.
  8. Види міжнародної торгівлі
  9. Види та особливості торгівлі інжиніринговими послугами
  10. Визначення, класифікація і правила побудови індексів
  11. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління
  12. Відносно невисокий економічний потенціал Франції, пасивність буржуазії, зумовили відставання країни у завоюванні колоній та зовнішній торгівлі.




Переглядів: 1694

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила роздрібної торгівлі алкогольними напоями. | ТЕМА 2.4.1. «Особливості та правила продажу товарів».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.