Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

4. Суб’єкт господарювання зобов’язаний стан приміщень для роздрібної торгівлі алкогольними напоями згідно з санітарно – технічними, санітарно – гігієнічними, технологічними, протипожежними та іншими нормами.

5. Алкогольні напої, що торговельної мережі, повинні супроводжуватися передбаченими законодавством документами.

6. Суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити надання споживачеві необхідної, доступної та достовірної інформації про товари.

7. Графік роботи спеціалізованих магазинів встановлюються суб’єктом господарювання за погодженням з місцевими органами виконавчої влади.

8. Забороняється приймати та зберігати алкогольні напої від фізичних осіб, крім тих, що зареєстровані як приватні підприємці і мають ліцензію на здійснення оптової торгівлі алкогольними напоями.

9. Роздрібна торгівля спиртом етиловим, спиртом етиловим питним, коньячним і плодовим забороняється.

10. Продаж алкогольних напоїв громадянам, які не досягли 18-річного віку, забороняється.

11. Забороняється здійснювати продаж алкогольних напоїв працівниками суб’єкта господарювання, яким не виповнилося 18 років.

12. Зберігання та реалізація алкогольних напоїв дозволяється тільки за наявності марки акцизного збору.

14. Алкогольні напої повинні бути марковані в доступній для споживача формі.

15. Не дозволяється продаж алкогольних напоїв у пляшках без етикетки.

16. Приміщення для зберігання алкогольних напоїв повинні добре вентилюватися.

20. Перед продажем алкогольних напоїв продавцем обов’язково

перевіряється їх якість за зовнішнім виглядом.

26. Під час продажу алкогольних напоїв розрахунки із споживачем, в тому числі в підприємствах громадського харчування, якщо інше не передбачено законодавством, проводиться через належним чином зареєстровані контрольно-касові апарати з обов’язковою видачею споживачеві касового чека. У розрахунках використовуються тільки електронні контрольно-касові апарати, внесені до державного реєстру.

27. У разі виявлення недоліків, фальсифікації алкогольних напоїв, продажу їх неналежної якості споживач має право вимагати від суб’єкта господарювання:

1. Заміни на аналогічний товар належної якості;

2. Заміни на товар іншого виду, марки з відповідним перерахуванням закупівельної ціни;

3. Повернення коштів;

4.Відшкодування заподіяних йому збитків та шкоди в порядку, передбаченому законодавством.

28. Алкогольні напої належної якості поверненню не підлягають.

29. За порушення цих правил працівники несуть відповідальність згідно із законодавством.

30. Ці Правила, а також виписки із статей 18 і 19 Закону України «Про захист прав споживачів» повинні знаходитися у торговельному залі магазину, відділу, секції, підприємства громадського харчування в доступному для ознайомлення споживачів місці.

31. Контроль за дотриманням цих Правил здійснюється посадовими особами органів виконавчої влади у межах їхньої компетенції та встановленому порядку.


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  3. Автомати для комбінованої торгівлі
  4. Антидемпінгове регулювання у світовій торгівлі.
  5. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін
  6. Вибір території, населених пунктів, підприємств торгівлі.
  7. Види графіків та правила їх побудови.
  8. Види міжнародної торгівлі
  9. Види та особливості торгівлі інжиніринговими послугами
  10. Визначення, класифікація і правила побудови індексів
  11. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління
  12. Відносно невисокий економічний потенціал Франції, пасивність буржуазії, зумовили відставання країни у завоюванні колоній та зовнішній торгівлі.




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безалкогольні та слабоалкогольні напої. | Правила роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.