МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток МВ різних системах вимірювань Співвідношення між деякими фізичними величинами Додаток Л Дані до розрахунку валів Додаток К Таблиця К.1 Шпонки призматичні
* Довжина шпонки вибирається із наступного ряду: 10; 12; 14; 16; 18; 20; 22; 25; 28; 32; 36; 40; 45; 50; 56; 63; 70; 80; 90; 100; 110; 125; 140; 160; 180; 200; 220; 250; 280. Ряди діаметрів валів: а) на ділянках без підшипників кочення (ГОСТ 6636-69, Rа 40): 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 24; 25; 26; 28; 30; 32; 34; 36; 38; 40; 42; 45; 48; 50; 53; 56; 60; 63; 67; 71; 75; 80; 85; 90; 95; 100; 105; 110; 120; 125; 130; 140; 150; 160; 170; 180; 190; 200. б) на ділянках з підшипниками кочення (ГОСТ 8338-75): 15; 17; 20; 25; 30; 35; 40; 45; 50;55; 60; 65; 70; 75; 80; 85; 90; 95; 100; 105; 110; 120; 130; 140; 150; 160.
Таблиця К.2 Коефіцієнти , і в розрахунках на кручення стержнів прямокутного перерізу
,, (); Таблиця К.3 Значення масштабного фактора
Таблиця К.4 Значення коефіцієнта чутливості
Одиниці напруження (тиску, питомої потенціальної енергії деформації) 1 кгс/см2 = 9,81×104 Па » 0,1 МПа = 1×105 Па; 1 кгс/мм2 = 9,81×106 Па » 10 МПа = 1×107 Па; 1 тс/см2 = 9,81×107 Па » 100 МПа = 1×108 Па; 1 МПа = 1×106 Па.
Одиниці зусиль 1 кгс = 9,81 Н » 10 Н; 1 тс = 1×103 кгс = 9,81×103 Н » 1×104 Н; 1 кН = 1×103 Н.
Одиниці моментів сил 1 кгс×м = 9,81 Н×м » 10 Н×м; 1 кгс×см = 9,81×10-2 Н×м » 0,1 Н×м; 1 кН×м = 1×103 Н×м.
Одиниці довжини, площі, моментів опору, моментів інерції 1 мм = 1×10-3 м; 1 см = 1×10-2 м; 1 мм2 = 1×10-6 м2; 1 см2 = 1×10-4 м2; 1 см3 = 1×10-6 м3; 1 см4 = 1×10-8 м4.
Одиниці вимірювання кута 1° = p/180 рад = 0,01745 рад
Одиниці потужності 1 к.с. (кінська сила) = 745,7 Вт
Програма мінімум зі складання іспиту Частина IІ
Незнання хоча б одного з цих теоретичних розділів та формул або невміння їх використовувати для розв’язування найпростіших практичних задач оцінюється незадовільною оцінкою.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|