Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура і періодичність планових робіт з технічного обслуговування і ремонту

Для сучасного ремонту на кожен верстат розробляється графік планово-попереджувальних ремонтів (ППР) і об’єм ремонтно-профілактичних робіт в умовах нормальної експлуатації і грамотного обслуговування згідно технічному керівництву по експлуатації верстата. Графік ППР включає наступні види ремонту, що проводяться в певній послідовності: огляд , малий, середній і капітальний ремонти. Наприклад, на мал.1.2 представлений графік ремонтних робіт для горизонтально-фрезерного верстата на період його служби до капітального ремонту. З малюнка видно послідовність і період (у місяцях) чередування видів ремонту. За міжремонтний цикл верстат буде підданий шести оглядам, чотирьом малим, одному середньому і одному капітальному ремонтам. При проведенні кожного виду ремонту виконуються певні роботи. Так, при огляді верстата проводять зовнішній огляд (без розбирання) його вузлів і механізмів і їх загальний стан; усувають зазори в ходових гвинтах столу і салазок; регулюють підшипники шпинделя; перевіряють роботу механізмів перемикання швидкостей і подач; регулюють муфти включення прискореного ходу і робочих подач; оглядають направляючі і усувають задири; регулюють зазори в направляючих; виконують дрібний ремонт системи мащення і охолодження; перевіряють роботу обмежувальних пристроїв.

При малому ремонті проводять часткове розбирання і ремонт вузлів і механізмів; регулюють або замінюють підшипники; зачищають ходові гвинти і замінюють гайки; заманюють зношені кріпильні деталі; ремонтують системи охолодження і мащення; виконують регулювальні роботи і випробовують верстат на холостому ході; перевіряють його роботу на шум, нагрів і точність обробки деталі.

При середньому ремонті виконують розбирання вузлів; складають дефектну відомість; замінюють або відновлюють зношені деталі (вали, втулки та ін.); шліфують, стругають або фрезерують зношені направляючі; перевіряють верстат на шум, нагрів, жорсткість і точність обробки.

При капітальному ремонті виконують повне розбирання вузлів верстата і складають дефектну відомість; змінюють або відновлюють зношені деталі і вузли, добиваючись відновлення первинної точності, жорсткості, потужності верстата. Окрім перерахованих планових видів ремонту для постійної підтримки високих експлуатаційних характеристик верстата необхідно своєчасно проводити його технічне обслуговування. Технічне обслуговування верстата включає регулювання вузлів і елементів для відновлення їх нормальної роботи і своєчасного мащення.

 

Рисунок 1.2— Графік ремонтних робіт:

О – огляд; МР – малий ремонт; СР – середній ремонт;

КР – капітальний ремонт.

Всі види робіт з технічного обслуговування і ремонту обладнання вико­нуються у певній послідовності у вигляді циклів, що періодично повторюються.

Ремонтний цикл - це повторювана сукупність різних видів планових ре­монтів, виконуваних у передбаченій послідовності через встановлені рівномірні відтинки часу роботи обладнання.

Ремонтний цикл завершується капітальним ремонтом.

Структура ремонтного циклу - це перелік ремонтів, що входять до його складу, розташованих у порядку їх виконання.

Кожний вид ремонту умовно позначається однією літерою :

К - капітальний ремонт

С - середній ремонт

М - малий ремонт

О - огляд

Для різного обладнання структури ремонтного циклу різні.

Закінчується ремонтний цикл капітальним ремонтом.

Міжремонтний період - це час між двома черговими ремонтами.

Промислове обладнання має різну складність конструкції, і у зв'язку з цим встановлюються категорії складності ремонту, які визначають розрахунок витрат на ремонт, як трудові, так і матеріальні. Ремонтна складність позначаєть­ся літерою К з числовим коефіцієнтом. Наприклад, токарний верстат 1К62 має ремонтоскладність 11К.

Від категорії ремонтної складності обладнання залежать трудові і матері­альні витрати, тобто чим вища категорія ремонтної складності, тим більші ви­трати трудових і матеріальних ресурсів на ремонт.

 

....... 5 Зміст типових


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Автоматизація проектних робіт
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  6. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  7. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  8. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  9. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  10. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  11. Аналіз технічного рівня виробництва
  12. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.




Переглядів: 3023

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види ремонту | Вузловий метод ремонту обладнання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.