Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності

Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, який справляється в Україні, починаючи з 2005 року, є загальнодержавним непрямим оклад­ним збором. Відповідно до глави 4 розділу XIV Податкового кодексу України, цей збір класифіковано як спеціальний податковий режим.

Статтею 314 ПКУ платниками збору визначені суб'єкти господарювання та їх відокремлені підрозділи, які провадять діяльність з постачання природного газу споживачам на підставі укладених з ними договорів

Виходячи з наведеного формулювання платників податків, основними їх ознаками є: здійснення операцій з постачання природного газу; наявність укладених договорів за такими операціями, а також те, що покупець одночасно виступає споживачем цього виду палива. Типові договори затверджуються постановами Кабінету Міністрів України окремо для надання на­селенню послуг з газопостачання та для постачання природного газу підприємствам теплоенергетики на виробництво теплової енергії для надання населенню послуг з централізованого опалення та поста­чання гарячої води.

Господарські договори укладаються виходячи з Типових договорів за правилами, встановленими Цивільним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Об'єктом оподаткування збором визначена вартість природного газу в обсязі, відпущеному кожній категорії споживачів у звітному періоді. Податковим кодексом України база оподаткування цього збору окремо не визначена, хоча в даному випадку вона співпадає з об'єктом.

База оподаткування визначається окремо по кожній категорії споживачів на підставі актів приймання-передачі газу, підписаних платником та відповідним споживачем (для населення - на підставі облікових документів), з урахуванням відповідного тарифу.

Ставка збору диференційована за групами платників та дорівнює:

2 % від бази оподаткування - для бюджетних установ; підприємств комунальної теплоенергетики, теплових електростанції, електроцентралей та котельних суб'єктів господарювання, зокрема блочних (модульних) котелень (в обсязі, що використовується для надання населенню послуг з опалення та га­рячого водопостачання, за умови ведення такими суб'єктами окремого приладового та бухгалтерсько­го обліку тепла і гарячої води); промислових та інших суб'єктів господарювання та їх відокремлених підрозділів, що використовують природний газ;

4 % від бази оподаткування - для населення.

Використання адвалерної ставки дозволяє уникнути необхідності індексувати суми збору у зв'язку з інфляційними процесами, що спрощує податковий облік і адміністрування цього збору.

Порядок обчислення сум збору передбачає використання діючого тарифу, під яким розуміється ціна природного газу для відповідної категорії споживачів без урахування тарифів на його транспортування і постачання споживачам та суми податку на додану вартість.

Базовим податковим (звітним) періодом для цього збору встановлений календарний місяць. Необхідно звернути увагу на те, що збір сплачується за місцем податкової реєстрації, а не за місцем постачання природного газу.

 


Читайте також:

  1. А/. Право власності.
  2. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  3. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  4. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  5. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Б/. Право приватної власності.
  8. Безробіття та його природний рівень
  9. В. Усунення перешкод у здійсненні права власності – негаторний позов. (ст. 391 ЦКУ).
  10. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  11. Вид підприємства – це класифікація підприємств залежно від форми власності.
  12. Видатки підприємств комунальної форми власності.




Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію | Позначення та приклади

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.