МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Діагностика конкурентного середовища підприємства1. Зміст діагностичних процесів в галузі оцінювання кокурентного средовища підприємства. Конкурентне середовище підприємства - ринкове оточення підприємства, представлене суб'єктами господарювання різних форм власності та приналежності, які займаються подібною сферою діяльності і мають вагомі конкурентні позиції на досліджуваному ринку. Формування системи зовнішньої поточної інформації про конкурентів в ієрархічному ринковому середовищі передбачає набір джерел і методичних засобів, за допомогою яких керівництво підприємства одержує регулярну інформацію про події, які відбуваються в ринковому середовищі. Організація збору, опрацювання необхідної інформації відбувається різними способами: - за допомогою засобів масової інформації; - за допомогою особистих рекомендацій, відзивів, суджень та ставлень до об'єкта комерційного інтересу; - за допомогою незалежних дослідників, маркетингових та аудиторських компаній, які проводять відповідні ринкові дослідження конкурентного середовища в будь-яких сферах господарювання; - за допомогою кабінетних досліджень уповноваженою на те особою. Джерела збору інформації про конкурентівпредставлені на рис. 2.1. Рис. 2.1. Джерела збору інформації про конкурентів Безумовно, такий потік інформації необхідно відповідним чином систематизувати і диференціювати за відповідними класифікаційними ознаками для того, щоб мати можливість терміново вжити необхідних заходів щодо зміни ситуації на краще. Система аналізу інформації про конкурентів- це визначений набір методів аналізу отриманих даних, в основі якого лежить статистичний банк даних та банк моделей. 2. Система показників оцінки конкурентного середовища Оцінка конкурентоспроможності товару має здійснюватися виходячи з таких факторів: якості, ціни, витрат при вживанні, якості сервісу. Оцінка конкурентоспроможності підприємства буде здійснюватися за допомогою 2 показників: - оптимального показника конкурентоспроможності товарів організації, - стійкості функціонування підприємства. Оцінку конкурентоспроможності країни здійснюють згідно з таких принципів: 1) використовують переважно кількісні оцінки, 2) використовують статистичні дані країни та міжнародних організацій, 3) показники не мають залежати від розміру країни та її чисельності. Для розрахунку та аналізу мають бути зібрані вихідні дані.
Оцінку конкурентоспроможності галузі пропонують робити виходячи з конкурентоспроможності 30 найбільш значимих по обсягу продажу товарів.
де і=1 – товари галузі, які мають найбільші обсяги продажів. Кті – конкурентоспроможність і-го товару.
Оцінку конкурентоспроможності регіону рекомендують здійснювати за методикою оцінки конкурентоспроможності країни. Оцінку конкурентоспроможності країни пропонують робити згідно 10 принципів: застосування переважно кількісних методів оцінки, використання статистичних даних країни та міжнародних організацій, системний та комплексний підходи, має бути включено показник, що віддзеркалює особливі конкурентні переваги країни, слід використовувати питомі показники на душу населення. де - значимість і-го показника фактора конкурентоспроможності. - конкурентоспроможність і-го показника. - нормативне (краще) значення і-го показника країни.
Перелік показників конкурентоспроможності країни. 1. Витрати на науково-дослідні та конструкторські роботи. 2. Витрати з держбюджету на розвиток 3. Показник, що характеризує політичну стабільність країни, бали. 4. ВВП на одну особу, дол. США. 5. Середня тривалість життя. 6. Показник ефективності використання ресурсів. 7. Експорт, %. 8. Рівень інфляції, %. 9. Місце країни по запасах природних ресурсів на 1 громадянина. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|