МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6 Ремонт гідравлічного і пневматичного обладнанняПитання: 1. Загальні відомості про гідравлічне обладнання. 2. Несправності гідросистем, причини їх виникнення та усунення. 3. Ремонт елементів гідро устаткування. 3.1.Ремонт гідроциліндрів, поршнів та штоків. 3.2.Ремонт керуючої і розподільчої гідроапаратури. 3.3.Ремонт насосів: шестеренчастих, лопастних і поршневих. 4. Ремонт пневмоприводів. 1. Загальні відомості про гідроприводи Сучасне обладнання широко застосовує гідроприводи, які виконують різні рухи. Гідроприводи застосовуються в якості приводу головного руху - стругальні, довбальні; протяжні, агрегатні верстати, гідропреси та інше, рухи подач - шліфувальні та інші верстати. їх застосовують для виконання допоміжних функцій, таких як перемикання швидкостей, затискання оброблюваних деталей, автоматизацією управління циклом роботи верстата та ін. Широке застосування гідроприводів пояснюється тим, що вони дають можливість безступінчастого регулювання швидкостей в широких межах, плавне реверсування механізмів верстата, що рухаються, автоматично запобігати перевантаженню верстата, легко забезпечувати змащування поверхонь, що труться та ін. Гідрофіковані верстати більш компактні, їх деталі та вузли можна легко стандартизувати. До недоліків гідроприводів відносять: - витікання робочої рідини (масла) через ущільнення і зазори; - проникнення повітря в робочу рідину; - зміна властивостей робочої рідини в залежності від температури зовнішнього середовища.
2. Несправності гідросистем, причини їх виникнення і усунення. Основними несправностями, що виникають при експлуатації гідросистем, можуть бути: - зменшення швидкості переміщення механізмів верстата (столу, повзуна, супорта та ін.) від гідроприводу; - нерівномірність руху механізму. Рух механізмів супроводжується ривками, особливо при малих швидкостях руху. Зниження швидкості руху механізму може бути за рахунок кавітації - неповного всмоктування мастила насосом. Причиною може бути забруднення фільтру, через який насос всмоктує мастило з резервуару. Виправлення вказаного недоліку досягається ретельною очисткою фільтру, очисткою мастила від домішок чи заміною новим мастилом. Причиною нерівномірності руху механізмів верстату може бути наявність повітря в гідросистемі. Повітря в гідросистему може про никати в наслідок розбирання чи збирання, послаблення з'єднань трубопроводів на лінії всмоктування через сальники насосу, при зливанні масла в резервуар тощо. У випадках, коли гідросистема справна, а повітря проникло в неї процесі збирання чи розбирання, потрібно виконати декілька повних холостих ходів механізму верстата. Тоді повітря разом з маслом попадає в резервуар, а звідти вийде в атмосферу. Після цього вмикають малу подачу механізму і перевіряють рівномірність ходу. Якщо хід механізму зостався нерівномірним, несправність ліквідують повторними кількома повними холостими ходами на максимальній швидкості. Якщо повітря поступає в гідросистему через з'єднання трубопроводів необхідно виконати ремонт з'єднань, досягнувши якісного ущільнення. З'єднання трубопроводів зображено на рисунку рис. 48 а, б, в.
Рисунок 6.1— З'єднання трубопроводів у гідроприводі а - по зовнішньому конусу; б - по внутрішньому конусу; в - обтискним кільцем.
Рис. 48, а: з'єднання складається із штуцера 1, накидної гайки 2, насадки 3 і розвальцьованої трубки 4. Ущільнення з'єднання забезпечується гайкою 2. Рис. 48, б: з'єднання трубопроводу виконується по внутрішньому конусу. Ніпель 7 приварений до труби 8. Ущільнення з'єднання досягається загвинчуванням гайки 6 на штуцер 5. Рис. 48, в: ущільнення з'єднання забезпечується кільцем 9, яке виготовлене з м'якого металу (міді, алюмінію), яким обжимається труба 10 по зовнішньому діаметру гайкою 11. Кінці мідних труб розвальцьовують з тим, щоб при збиранні з'єднання забезпечити надійне ущільнення. Розвальцьовування труб виконується на спеціальному пристосуванні, зображеному на рис. Ц 9
Рисунок 6.2— Переносний пристрій для розвальцьовування кінців мідних труб. 1 та 2 - планки; 3 - струбцина; 4 — гвинт; 5 - конус; 6 - вісь, для скріплення планок 1 і 2; 7 - ручка; 8 - труба.
З Ремонт елементів гідроприводу Читайте також:
|
||||||||
|