Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 5. ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ

Закупівля – придбання товарів, великими партіями, для подальшої реалізації.

Закупівля на термін – договір про постачання великих партій товарів, купівлю цінних паперів, валюти на конкретну дату в майбутньому з оплатою у визначений угодою термін за ціною, завіксованою під час укладання угоди.

Оптова закупівля товарів – важлива складова частина комерційної роботи торговельного підприємства. Оптові закупки можуть вести оптові та роздрібні торговельні підприємства, незалежно від форми власності.

Процес закупівельної роботи складається з попередніх, власне закупівельних та завершальних комерційних операцій щодо закупівель.

До попередніх операційщодо закупівель належать:

  • вивчення споживчого попиту;
  • вивчення джерел закупівлі та постачання;
  • визначення необхідного обсягу закупівлі товарів;
  • складання комерційної пропозиції ( прайс – листів) для пошуку постачальників;
  • розробка переддоговірних вимог до постачальників та умов постачання;
  • розробка типового зразка (проекту) договору;

Власне закупівельні операціївключають:

  • проведення комерційних переговорів, узгодження умов, що стосується договору;
  • укладання договору на постачання товарів;
  • уточнення обсягу та розгорнутого асортименту товарів, які доставлятимуться, узгодження специфікації;
  • постачання та прийомна товарів.

До завершальних операційіз закупівель відносяться:

  • оцінка діяльності постачальника;
  • оперативний контроль за постачанням товарів та виконанням договорів;
  • оформлення та пред’явлення штрафних санкцій за порушення умов договорів.

Закупівельними, що працюють у сфері торгівлі, повинні бути добре проінформовані про стан ринку. Найважливішими джерелами ринкової інформації є: довідники; щоденні газети для споживачів; торгові агенти, мерчандайзери, комівояжери; внутрішня корпоративна інформація; виставки, ярмарки; конференції, семінари, наради; Інтернет.

При виборі постачальника керуються:

· вартість придбання продукції;

· якість обслуговування;

· віддаленість постачальника від покупця;

· строки виконання поточних і термінових замовлень;

· фінансовий стан постачальника.

Залежно від частоти придбання товару можуть використовуватись такі методи закупівель:

1. Закупівля товару однією партією.

2. Регулярні закупівлі дрібними партіями.

3. Отримання товару з необхідності.

4. Закупівля товару з терміновим здаванням.

Товари, що закуповуються, оформляються шляхом бланку замовлень закупівель. Форма замовлення може бути різною: усно по телефону, в електронному вигляді, представлення документів через кур’єра.

У бланку замовлення товару повинна міститись така інформація:

  • повний опис товару, включаючи відомості про кількість;
  • фінансові питання, умови продажу, перевезення та підсумкова ціна;
  • інструкція про доставку: місце, куди товар доставляється або звідкіля забирається при відправці назад; дата, час і спосіб доставки;
  • спеціальні інструкції для продавця про рекламу, надання знижок;
  • юридичні вимоги: номер замовлення, ім’я та адреси замовника і вантажовідправника, їхні підписи, а також інша додаткова інформація.

Бланки замовлення покупки у різних фірмах відрізняється, але основні елементи завжди майже однакові.

 

 



Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Важливість товару для споживача
  3. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  4. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  5. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  6. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  7. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  8. Визначення економічного розміру замовлення
  9. Визначення межі ринку товару і конкурентної позиції виробника
  10. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  11. Властивості товару „робоча сила”.
  12. Вмінені витрати - це кількість одного товару, яким треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.




Переглядів: 899

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування продажної ціни товарів | ТЕМА 6. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ КУПІВЛІ – ПРОДАЖУ ТОВАРІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.