МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 5. ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУЗакупівля – придбання товарів, великими партіями, для подальшої реалізації. Закупівля на термін – договір про постачання великих партій товарів, купівлю цінних паперів, валюти на конкретну дату в майбутньому з оплатою у визначений угодою термін за ціною, завіксованою під час укладання угоди. Оптова закупівля товарів – важлива складова частина комерційної роботи торговельного підприємства. Оптові закупки можуть вести оптові та роздрібні торговельні підприємства, незалежно від форми власності. Процес закупівельної роботи складається з попередніх, власне закупівельних та завершальних комерційних операцій щодо закупівель. До попередніх операційщодо закупівель належать:
Власне закупівельні операціївключають:
До завершальних операційіз закупівель відносяться:
Закупівельними, що працюють у сфері торгівлі, повинні бути добре проінформовані про стан ринку. Найважливішими джерелами ринкової інформації є: довідники; щоденні газети для споживачів; торгові агенти, мерчандайзери, комівояжери; внутрішня корпоративна інформація; виставки, ярмарки; конференції, семінари, наради; Інтернет. При виборі постачальника керуються: · вартість придбання продукції; · якість обслуговування; · віддаленість постачальника від покупця; · строки виконання поточних і термінових замовлень; · фінансовий стан постачальника. Залежно від частоти придбання товару можуть використовуватись такі методи закупівель: 1. Закупівля товару однією партією. 2. Регулярні закупівлі дрібними партіями. 3. Отримання товару з необхідності. 4. Закупівля товару з терміновим здаванням. Товари, що закуповуються, оформляються шляхом бланку замовлень закупівель. Форма замовлення може бути різною: усно по телефону, в електронному вигляді, представлення документів через кур’єра. У бланку замовлення товару повинна міститись така інформація:
Бланки замовлення покупки у різних фірмах відрізняється, але основні елементи завжди майже однакові.
Читайте також:
|
||||||||
|