Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 5. ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ

Закупівля – придбання товарів, великими партіями, для подальшої реалізації.

Закупівля на термін – договір про постачання великих партій товарів, купівлю цінних паперів, валюти на конкретну дату в майбутньому з оплатою у визначений угодою термін за ціною, завіксованою під час укладання угоди.

Оптова закупівля товарів – важлива складова частина комерційної роботи торговельного підприємства. Оптові закупки можуть вести оптові та роздрібні торговельні підприємства, незалежно від форми власності.

Процес закупівельної роботи складається з попередніх, власне закупівельних та завершальних комерційних операцій щодо закупівель.

До попередніх операційщодо закупівель належать:

  • вивчення споживчого попиту;
  • вивчення джерел закупівлі та постачання;
  • визначення необхідного обсягу закупівлі товарів;
  • складання комерційної пропозиції ( прайс – листів) для пошуку постачальників;
  • розробка переддоговірних вимог до постачальників та умов постачання;
  • розробка типового зразка (проекту) договору;

Власне закупівельні операціївключають:

  • проведення комерційних переговорів, узгодження умов, що стосується договору;
  • укладання договору на постачання товарів;
  • уточнення обсягу та розгорнутого асортименту товарів, які доставлятимуться, узгодження специфікації;
  • постачання та прийомна товарів.

До завершальних операційіз закупівель відносяться:

  • оцінка діяльності постачальника;
  • оперативний контроль за постачанням товарів та виконанням договорів;
  • оформлення та пред’явлення штрафних санкцій за порушення умов договорів.

Закупівельними, що працюють у сфері торгівлі, повинні бути добре проінформовані про стан ринку. Найважливішими джерелами ринкової інформації є: довідники; щоденні газети для споживачів; торгові агенти, мерчандайзери, комівояжери; внутрішня корпоративна інформація; виставки, ярмарки; конференції, семінари, наради; Інтернет.

При виборі постачальника керуються:

· вартість придбання продукції;

· якість обслуговування;

· віддаленість постачальника від покупця;

· строки виконання поточних і термінових замовлень;

· фінансовий стан постачальника.

Залежно від частоти придбання товару можуть використовуватись такі методи закупівель:

1. Закупівля товару однією партією.

2. Регулярні закупівлі дрібними партіями.

3. Отримання товару з необхідності.

4. Закупівля товару з терміновим здаванням.

Товари, що закуповуються, оформляються шляхом бланку замовлень закупівель. Форма замовлення може бути різною: усно по телефону, в електронному вигляді, представлення документів через кур’єра.

У бланку замовлення товару повинна міститись така інформація:

  • повний опис товару, включаючи відомості про кількість;
  • фінансові питання, умови продажу, перевезення та підсумкова ціна;
  • інструкція про доставку: місце, куди товар доставляється або звідкіля забирається при відправці назад; дата, час і спосіб доставки;
  • спеціальні інструкції для продавця про рекламу, надання знижок;
  • юридичні вимоги: номер замовлення, ім’я та адреси замовника і вантажовідправника, їхні підписи, а також інша додаткова інформація.

Бланки замовлення покупки у різних фірмах відрізняється, але основні елементи завжди майже однакові.

 

 



Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Важливість товару для споживача
  3. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  4. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  5. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  6. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  7. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  8. Визначення економічного розміру замовлення
  9. Визначення межі ринку товару і конкурентної позиції виробника
  10. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  11. Властивості товару „робоча сила”.
  12. Вмінені витрати - це кількість одного товару, яким треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування продажної ціни товарів | ТЕМА 6. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ КУПІВЛІ – ПРОДАЖУ ТОВАРІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.