Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Формування продажної ціни товарів

ТЕМА 4. ОПРИБУТКУВАННЯ ТОВАРУ

Оприбуткування товару – це оформлення прибутку фірми за рахунок встановлення продажної ціни на поставлені товари, в яку закладена норма прибутку підприємства.

Оформлення прибутку товару проводиться безпосередньо після надходження товару на склад в такій послідовності:

1.Перевіряється відповідність фактично отриманого товару з супровідними документами

2.Розноска в картотеці постачальників та персональних картках, при цьому вказуються слідуючі дані:

- Дата отримання товару

- Артикульний номер, найменування товару

- Ціна за одиницю продукції

- Сума товару

3.Оформлення прибуткової накладної.

Прибуткова накладна оформляється на спеціально розроблених бланках в 2 екземплярах, з зазначенням слідуючих даних:

- номер прибуткової накладної

- дата оприбуткованого товару

- кому направлено товар

- фірма постачальник

- назва документа на основі якого проводиться оприбуткування товару

- номер по порядку

- артикульний номер, найменування товару, кількість

- закупівельна ціна за одиницю продукції

- надбавка на кожний вид товару окремо в розмірі 20%

- продажна ціна товару (закупівельна ціна + сума надбавки)

- сума товару за проданими цінами

- загальна сума прибутку

В Україні застосовуються такі види цін: державні фіксовані, регульовані, вільні. На оптових підприємствах ціни формуються з таким розрахунком, щоб покрити затрати й отримати прибуток. На схемі подамо формування вільних цін на товари, що надходять від виробника до покупця – оптового торговця.

Розглянемо формування продажної ціни за методом повних витрат, який часто застосовується на підприємствах оптової торгівлі. Наведемо формулу визначення ціни продажу методом повних витрат:

Продажна ціна = Планова собівартість товарів + Планований прибуток + ПДВ.

Планова собівартість товару:

Ст = Впер + (Впер х Витр / 100) = Впер х (1 + Витр / 100).

де Впер — первісна вартість товару;

Витр — відсоток витрат.

Розглянемо його докладніше. Витрати, здійснені при реалізації товарів, складаються з адміністративних витрат і витрат на збут. Оскільки вони не можуть бути віднесені до кожного виду товарів, що реалізовуються, а тільки до їх загальної суми, застосовується показник "відсоток витрат". Він визначається або виходячи з даних попередніх періодів (квартал, місяць), або на основі планованих витрат. Відсоток витрат розраховується за формулою

Витр = (Ва + Вз) : Втпр х 100.

де Ва — адміністративні витрати;

Вз — витрати на збут;

Втпр — вартість придбаних у попередньому періоді товарів.

Планований прибуток визначається виходячи із прийнятого на підприємстві відсотка рентабельності, який може бути загальним за підприємством, а може бути встановлений окремо для кожного виду товарів. Планований прибуток визначається за формулою

Пп = Ст х Р : 100,

де Р — рентабельність.

При формуванні продажної ціни товарів слід ураховувати:

• граничну продажну ціну — продаж цього товару за цінами, нижчими від неї, стає нерентабельним;

• фактичну продажну ціну — ціну товарів, що встановлюється підприємством з урахуванням знижок або націнок. Система знижок стимулює збут товарів. Підприємство може надавати різноманітні знижки, що має бути оформлено наказом про комерційну політику.

Після формування продажних цін на товари в оптовій торгівлі бухгалтерські проведення не робляться. Продажні ціни фіксуються у прайс-листах та інших документах.



Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ




Переглядів: 3137

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. ОФОРМЛЕННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ | ТЕМА 5. ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.