Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 3. ОФОРМЛЕННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ

Продаж майна, продукції, робіт, послуг– передавання права власності на майно, продукцію, роботи, послуги, нематеріальні активи, цінні папери, валютні цінності, інші види фінанвсових ресурсів та матеріальних цінностей іншим юридичним і фізичним особам шляхом укладання угод купівлі – продажу чи виміни на певну еквівалентну суму коштів, інших цінностей у матеріальній і нематеріальній формах, боргових зобовязань у вартісному вираженні.

Комерційну роботу з продажу товарів можна розподілити на два етапи:

· комерційна робота з оптового продажу товарів;

· комерційна робота з роздрібного продажу товарів.

Оптовий продаж товарів може здійснюватись за двома формами оптового обороту:

1. складський;

2. транзитний.

При складському обороті оптове підприємство організовує продаж товарів зі своїх складів застосовуючи наступні методи:

· продаж товарів за участю представника покупця;

· продаж товарів на письмові замовлення;

· продаж товарів на телефонне замовлення

При транзитному оборотіздійснюється постачання товарів безпосередньо у роздрібну торговельну мережу, минаючи склади оптової торгівлі. Розрізняють два види транзитного обороту:

· оборот з вкладанням коштів оптовика – оптовик сплачує постачальнику вартість відвантажених товарів, яку справляє потім з покупця;

· транзит без вкладання коштів – постачальник пред’являє до оплати рахунки не оптовій базі, а безпосередньо одержувачу.

Реалізація - продаж вироблених чи перепродуваних товарів і послуг з одержанням грошового виторгу. У процесі реалізації підприємство здійснює витрати на транспортування, а також інші витрати, повязані зі збутом. Ці витрати називаються позавиробничими. Вони є складовою повної собівартості реалізованої продукції. Реалізацію здійснюють через систему контрактів, договорів постачання, біржових та бартерних операцій, через роздрібну торгівлю та власні збутові підрозділи, а також за допомогою посередницьких і комісійних організацій чи продаж продукції в рахунок оплати праці тощо.

Оформлення продажу товарів завершується випискою необхідних документів:

· рахунку – фактури;

· накладної;

· податкової накладної.

Рахунок – фактура – розрахунковий документ, який підтверджує попередню або наступну оплату товару.

Рахунок – фактоура – документ, який виписує продавець на імя покупця, для сплати останнім вартості товарів, які реалізуються, або виконаних робіт чи наданих послуг. Рахунок – фактура містить опис та вартість товарів ( робіт, послуг). У ньому можуть також фіксувати й інші дані про товар та способи постачання ( вагу товару, маркування тощо). Є підставою для оплати, розрахунків.

Накладна – товаросупровідний документ, який містить дані про товари.

Накладна – первинний бухгалтерський документ для обліку надходження чи відпускання матеріальних цінностей ( товарна накладна). У ньому зазначають вид товару, його кількість, ціну, загальну вартість тощо. Цей документ є документом суворої звітності, і його обовязково скріплюють своїми підписами та особа, котра передає товар, і та, котра його одержує.

Податкова накладна – податковий документ, що підтверджує факт виникнення податкового зобов’язання або податкового кредиту.

Податкова накладна – документ, що використовується для обчислення і сплати податку на додану вартість. Її виписують на кожну поставку товарів ( робіт, послуг). Податкову накладну видає платник податку покупцеві товарів( робіт, послуг)



Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. VII. За видами товарів і послуг
  5. Автомати для продажу гарячих напоїв
  6. Автомати для продажу гарячих страв
  7. Автомати для продажу штучних товарів
  8. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  9. Аналізцін і товарівконкурентів
  10. Асортимент шкільних товарів
  11. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  12. Банк приймає до оплати вимога-доручення від платника протягом 20 календарних днів із дати оформлення його одержувачем.




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація реклами залежно від цільової направленості обєкта рекламування | Формування продажної ціни товарів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.