МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Макрооточення підприємстваМакросередовище складається з таких компонентів: - Економічний. Дозволяє зрозуміти, як формується і розподіляються ресурси. Ця проблема є життєво важливою для підприємства, так як доступ до ресурсів впливає на його стан. Вивчення економічного середовища передбачає аналіз таких показників: величини ВВП, темпів інфляції, рівня безробіття, процентної ставки, продуктивності праці, норм оподаткування, платіжного балансу тощо. Також важливо звернути увагу на загальний рівень економічного розвитку, природні ресурси, клімат, рівень розвитку конкурентних відносин, структуру населення, рівень кваліфікації робочої сили та рівень заробітної плати. Аналіз економічного компонента повинен бути спрямований не на окремі його складові , комплексну його оцінку. - Політична складова макрооточення повинна вивчатись для того, щоб мати уяву про наміри органів державної влади щодо розвитку суспільства і про засоби, за допомогою яких держава має ці наміри реалізувати. Важливо уяснити базові характеристики політичної системи: ідеологією уряду, умови стабільності уряду, рівень суспільного незадоволення, дієздатність уряду, наскільки сильними є опозиційні політичні структури. - Вивчення соціального компонента загального середовища спрямоване на те, щоб уяснити вплив на бізнес таких соціальних явищ і процесів, як відношення людей до праці , якості життя, які існують в суспільстві звичаї та віри, цінності суспільства, демографічна структура суспільства, ріст чисельності населення, рівень освіченості, мобільність людей. - Правовий компонент передбачає вивчення законів та інших нормативних актів, дає можливість підприємству визначити для себе можливі межі дій у стосунках з іншими суб’єктами права і можливі допустимі методи відстоювання своїх інтересів. - Аналіз технологічного компонента дозволяє побачити ті можливості, які існують для виробництва нової, вдосконалення наявної продукції, для модернізації технології виробництва і збуту, розвитку науки і техніки.
При відслідковуванні впливу компонентів макросередовища на підприємство слід мати на увазі, що всі вони сильно впливають один на одного і ступінь їх впливу на підприємство не однаковий. Також розміри підприємства неоднозначно впливають на встановлення кола значимих факторів зовнішнього середовища. З одного боку, велика організація має можливість більшого контролю за зовнішнім середовищем, ніж невелика. З іншого боку, великі фірми менш рухливі та гнучкі в порівнянні з малим і тому повинні добре орієнтуватись у зовнішньому середовищі для того, щоб зуміти заздалегідь приготуватись до майбутніх змін. Також великі підприємства несуть більшу відповідальність перед споживачами, суспільством в цілому.
Читайте також:
|
||||||||
|