МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МОДУЛЬ 1ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА МОДУЛЯМИ Соціально-економічні і довідкові WEB – сайти, портали тощо http://www.uazone.net – інформаційний сервер про Україну; http://www.uazone.net/atlas цифровий атлас України; http://www.eurasia.org/eerc/kiev - EERC - консорціум економічних досліджень; www./reforms.kiev.ua Міжнародна рада з провадження економічних реформ в Україні; http://www.wto.org –Світова торгова організація; http://www.europe.eu.int – Європейський Союз; http://www.imf.org – Міжнародний валютний фонд; http://www.worldbank.org – Світовий банк ; http://www.un/org - Організація Об’єднаних Націй; http://oecd.org – Організація Економічного Співробітництва і Розвитку Індивідуальні та самостійні завдання виконується і захищаються студентами за окремим графіком. Обсяг індивідуальних завдань визначається навчальним планом. Індивідуальні та самостійні роботи слід виконувати на аркушах паперу А4. До кожної самостійної та індивідуальної роботи повинні бути зазначені: ім’я та прізвище автора, курс, група, спеціальність, дисципліна, тема роботи, чітко сформульовані завдання, висновки по роботі, літературні і картографічні джерела, за якими було виконано. Висновки слід формулювати чітко та по суті роботи. Картографічну частину робіт (наприклад, межі економічних районів України,густоту населення економічних районів України, депресивні регіони України, вугільні басейни, основні центри чорної металургії, хімічної промисловості, машинобудування України, великі агломерації України тощо) слід виконувати власноруч на бланкових (контурних) картах або за допомогою комп’ютера із дотриманням загальноприйнятих вимог та стандартів. Тема практичної роботи зазначається ліворуч над верхньою рамкою картосхеми; ім’я та прізвище автора – під нижньою рамкою праворуч. Після написання (друкування) роботи рекомендується ретельно вичитати. Слід пам’ятати, що при оцінюванні робіт враховується не тільки їх зміст, а й логічність і грамотність їх написання, якість графічного оформлення. Відповідним чином оформлені роботи здаються викладачеві у встановлені строки. Семінар по темі 1. Предмет, метод і завдання курсу «Регіональна економіка» 1. Обґрунтуйте об’єкт, предмет дослідження і завдання регіональної економіки як наукової дисципліни. 2. Взаємозв’язок базових понять: територіальна соціально-економічна система, розміщення продуктивних сил, господарська спеціалізація, територіальний поділ праці, кооперування, комбінування, спеціалізація. 3. Визначте місце і роль регіональної економіки в системі наук. 4. Розкрийте методологічні дослідження регіональної економіки. 5. Значення дисципліни регіональна економіка в підготовці фахівців з напрямку «ЕПБ», «МЕБ». Читайте також:
|
||||||||
|