Тема 1. Сутність та види маркетингових досліджень
План лекції (2 год.)
1. Сутність та значення досліджень у здійсненні маркетингу підприємства.
2. Основні об’єкти маркетингових досліджень.
3. Види маркетингових досліджень.
4. Основні етапи проведення маркетингових досліджень.
5. Розробка робочого плану маркетингових досліджень.
Рекомендована література
Основна: 1, 3, 6, 7, 9, 14, 24
Додаткова: 1, 2, 5, 8, 10, 13, 15
Міні - лексикон:маркетингове середовище підприємства, система маркетингу підприємства, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, вторинна інформація, первинна інформація, складові маркетингової інформаційної системи, маркетингова інформаційна система, методи маркетингових досліджень, планування маркетингу, план маркетингових заходів, маркетингова можливість, етапи маркетингових досліджень.
Читайте також: - V. Етичні правила психологічних досліджень
- Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
- Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
- Аналіз останніх досліджень та публікацій.
- Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
- Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
- Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
- Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
- Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
- Бізнес-план підприємства: сутність та складові
- Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
- Бюджетне регулювання, його сутність та методи здійснення
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|