МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Властивості середньої арифметичноїСередня арифметична має певні математичні властивості:
1. Якщо кожну варіанту зменшити або збільшити на будь яку постійну величину А, то середня зменшити або збільшити відповідно на ту саму величину;
Покажемо цю властивість середньої арифметичної на прикладі, припустимо що А=54.
2. Якщо кожну варіанту розділити чи помножити на будь яку постійну величину А, то середня зменшиться або збільшиться в стільки ж разів;
Покажемо цю властивість середньої арифметичної на прикладі, припустимо що А=2.
3. Якщо частоту кожної з груп зменшити або збільшити в одне й те саме число разів, то середня не зміниться; Покажемо цю властивість середньої арифметичної на прикладі, припустимо що А=100
4. Алгебраїчна сума відхилень усіх варіант від середньої дорівнює нулю;
Тема: 5 Аналіз рядів розподілу
1. Мода та порядок її обчислення 2. Медіана та порядок її обчислення
1. Мода та порядок її обчислення
Середня арифметична і середня гармонійна дають узагальнену характеристику міри тієї або іншої ознаки про досліджувану сукупність. Вони виражаються здебільш розмірами, що не збігаються з конкретними значеннями ознаки. У деяких випадках виникає необхідність дати таку характеристику типових розмірів ознаки, що є конкретним числом, наявним у варіаційному ряду. Наприклад , при встановленні розміру взуття або одягу, що має найбільший попит споживача, обчислена середня арифметична величина не дає конкретного розміру, тому що в результаті обчислення можна одержати середній розмір взуття або одягу, що не відповідає існуючим конкретним розмірам (число 40,4 не відповідає існуючим розмірам взуття, так як в дійсності є розміри 40 і 41). Тому в статистиці застосовуються такі види середніх величин, як мода і медіана. Мода - значення ознаки (варіанти) котра частіше за все зустрічається в досліджуваній сукупності (тобто варіанта яка має найбільшу частоту). Способи розрахунку моди залежать від характеру вихідних даних. Так, в дискретному ряді розподілу модою є варіанта, яка має найбільшу частоту. Наприклад: припустимо , що 9 робітників бригади мають наступні тарифні розряди: 4 3 4 5 3 3 6 2 6 . Так у даній бригаді більше усього робітників 3- го розряду, цей тарифний розряд і буде модальним. В інтервальному ряді розподілу моду визначають за формулою: де:
- мінімальне значення ознаки в модальному інтервалі - величина модального інтервалу - частота модального інтервалу - частота інтервалу, що стоїть перед модальним інтервалом - частота інтервалу, що стоїть після модального інтервалу
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|