Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні запитання і завдання

1. Що розуміють під варіацією ознаки?

2. Які показники використовують для вимірювання варіації?

3. Як визначити амплітуду коливання ознаки?

4. Як розраховується середнє лінійне відхилення?

5. Що таке дисперсія і яке місце вона посідає у системі показників варіації?

6. Як визначити коефіцієнт варіації і яке його практичне значення?

7. Які математичні властивості притаманні дисперсії?

8. У чому полягає суть способу моментів для визначення дисперсії?

9. В яких випадках застосовується середня гармонічна і як вона обчислюється?

10.Які розрізняють види дисперсій?

11.Чим відрізняються внутрішньогрупова та між групова дисперсії від загальної дисперсії?

12.Як і в якій послідовності визначаються різні види дисперсій?

і3.У чому полягає суть правила додавання дисперсій?

14.Які розподіли називають симетричними, асиметричними?

15.Якими показниками характеризують форми розподілу?

16.Які моменти розподілу використовуються у статистичному дослідженні?

17.Що таке ексцес?

18.Який показник с мірою концентрації і як він обчислюється?

19.Наведені такі дані про виробництво продукції на двох заводах однієї галузі за першу декаду місяця, тис.грн.:

 

Завод Число місяця
   
№ 1
№2

 

Визначити показники варіації для кожного заводу: розмах варіації, середнє квадратичне відхилення і коефіцієнти варіації (лінійний, квадратичний, осциляції). Поясніть зміст обчислених показників і зробіть висновки про ритмічність роботи підприємств.

 

20.Середня урожайність цукрового буряка в районах області характеризується такими даними, ц/га:

 

 

Район Роки

 

Визначити показники варіації: середнє квадратичне відхилення та квадратичний коефіцієнт варіації і зробити висновок, в якому із районів більш сталі показники врожайності цукрових буряків.

 

21. Розподіл студентів за оцінками, одержаними на екзамені з статистики, характеризуються такими даними:

 

Оцінка на екзамені, бал Кількість студентів в групі
101 група 102 група
Разом

 

Обчислити показники варіації: середнє лінійне відхилення, дисперсію, середнє квадратичне відхилення та коефіцієнт варіації. Дати відповідь на питання:

1. В якій групі вищий бал успішності?

2. В якій групі більш рівна успішність?

 

22. За наведеними даними визначити середній розмір сім'ї та показники варіації — середнє квадратичне відхилення і коефіцієнт варіації. Зробити висновки:

 

5 і більше ЗО

 

23. Статистичні характеристики розподілу сільськогосподарських підприємств за рівнем ефективності виробництва становили:

 

  Показник ефективності   Середній рівень   Мода Середнє квадратичне відхилення
Вихід продукції на 100га сільськогосподарських угідь, гр.од.
Продуктивність праці, гр.од. на і людино-годину іі2 і00
Фондовіддача, гр,од. 0,9 і,0 0,4
Рентабельність виробництва, % 9,6 і2,4 7,4

 

Порівняйте варіацію та асиметрію розподілу сільськогоспо­дарських підприємств за наведеними показниками ефективності виробництва.

 

24. За наведеними даними оцініть ступінь концентрації землі у фермерських господарствах за кожний рік, зробіть висновки:

 

Земельна площа, га % до підсумку
і995 рік 2000 рік
Кількість ферм Земельна площа Кількість ферм Земельна площа
До 10 10-50 50-200 200-500 500-1000 1000 і більше 8,3 29,2 38,0 20,2 2,7 1,6 0,3 4,5 26,5 23,8 20,6 24,3 6,5 21,9 37,3 25,2 5,4 3,7 0,1 1,9 16,3 20,2 22,3 39,2
Разом

25. Використовуючи характеристики центру розподілу, зробити висновки відносно наявності, напряму і ступеня асиметрії розподілу робітників за стажем роботи:

Стаж роботи, років   До 5   5-10   10-15   15-20 20 і більше   Разом
Кількість робітників, % до підсумку   33,0   29,0   24,0   9,0   5,0  

 

26. Використовуючи дані розподілу корів за добовим надоєм молока, визначити центральні моменти розподілу 3-го і 4-го порядку; коефіцієнти асиметрії і ексцесу. Зробити висновки про форму розподілу.

 

Добовий надій молока, кг До 14 14-16 16-18 18-20 20 і більше Разом
Кількість корів

 

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бесіда за запитаннями.




Переглядів: 1030

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Озимої пшениці | Види взаємозв'язків між явищами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.