МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контрольні запитання і завдання1. Що розуміють під варіацією ознаки? 2. Які показники використовують для вимірювання варіації? 3. Як визначити амплітуду коливання ознаки? 4. Як розраховується середнє лінійне відхилення? 5. Що таке дисперсія і яке місце вона посідає у системі показників варіації? 6. Як визначити коефіцієнт варіації і яке його практичне значення? 7. Які математичні властивості притаманні дисперсії? 8. У чому полягає суть способу моментів для визначення дисперсії? 9. В яких випадках застосовується середня гармонічна і як вона обчислюється? 10.Які розрізняють види дисперсій? 11.Чим відрізняються внутрішньогрупова та між групова дисперсії від загальної дисперсії? 12.Як і в якій послідовності визначаються різні види дисперсій? і3.У чому полягає суть правила додавання дисперсій? 14.Які розподіли називають симетричними, асиметричними? 15.Якими показниками характеризують форми розподілу? 16.Які моменти розподілу використовуються у статистичному дослідженні? 17.Що таке ексцес? 18.Який показник с мірою концентрації і як він обчислюється? 19.Наведені такі дані про виробництво продукції на двох заводах однієї галузі за першу декаду місяця, тис.грн.:
Визначити показники варіації для кожного заводу: розмах варіації, середнє квадратичне відхилення і коефіцієнти варіації (лінійний, квадратичний, осциляції). Поясніть зміст обчислених показників і зробіть висновки про ритмічність роботи підприємств.
20.Середня урожайність цукрового буряка в районах області характеризується такими даними, ц/га:
Визначити показники варіації: середнє квадратичне відхилення та квадратичний коефіцієнт варіації і зробити висновок, в якому із районів більш сталі показники врожайності цукрових буряків.
21. Розподіл студентів за оцінками, одержаними на екзамені з статистики, характеризуються такими даними:
Обчислити показники варіації: середнє лінійне відхилення, дисперсію, середнє квадратичне відхилення та коефіцієнт варіації. Дати відповідь на питання: 1. В якій групі вищий бал успішності? 2. В якій групі більш рівна успішність?
22. За наведеними даними визначити середній розмір сім'ї та показники варіації — середнє квадратичне відхилення і коефіцієнт варіації. Зробити висновки:
23. Статистичні характеристики розподілу сільськогосподарських підприємств за рівнем ефективності виробництва становили:
Порівняйте варіацію та асиметрію розподілу сільськогосподарських підприємств за наведеними показниками ефективності виробництва.
24. За наведеними даними оцініть ступінь концентрації землі у фермерських господарствах за кожний рік, зробіть висновки:
25. Використовуючи характеристики центру розподілу, зробити висновки відносно наявності, напряму і ступеня асиметрії розподілу робітників за стажем роботи:
26. Використовуючи дані розподілу корів за добовим надоєм молока, визначити центральні моменти розподілу 3-го і 4-го порядку; коефіцієнти асиметрії і ексцесу. Зробити висновки про форму розподілу.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|