Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Інтеграційні та глобалізаційні процеси в туризмі

Рр.

Туристичні прибуття: їх структура

Члени ВТО розділяються на наступні три категорії: Дійсні члени, Асоційовані члени й члени, що приєдналися.

Офіційними мовами ВТО є англійська, іспанська, російська і французька.

Статус Дійсного члена доступний для всіх суверенних держав.

Статус Асоційованого члена надається всім територіям, що не є відповідальними за здійснення своїх зовнішніх відносин. Території можуть стати Асоційованими членами, якщо їхні кандидатури попередньо схвалені Урядом держави, що несе відповідальність за їхні зовнішні відносини.

Членами, що приєдналися є широке коло організацій і компаній, що безпосередньо працюють у сфері туризму й подорожей або в суміжні з нею галузях. До них відносяться авіакомпанії й будь-які транспортні компанії, готелі й ресторани, туроператори, турагентства, банківські установи, страхові компанії, консультаційні центри, видавничі будинки тощо. Для вступу в члени, що приєдналися, потрібна офіційна підтримка тієї країни, на території якої перебуває штаб-квартира кандидата.

ЮНВТО є єдиною міжурядовою організацією, до складу якої входить оперативний сектор, що дозволяє забезпечити активне співробітництво між представниками урядів і керівниками туріндустрії. Широкий склад членів, що приєдналися, має свою власну програму роботи, що передбачає щорічні засідання й проведення технічних семінарів на специфічні теми.

 

 

Різке зростання кількості подорожуючих було зафіксовано у 70 роки минулого століття, що поясняється загальною індустріалізацією і автоматизацією виробництва. Це, в свою чергу, призвело до вивільнення часу. Так, у 1950 р. подорожували 25,3 млн. осіб, у 2006 р. їх кількість склала 842 млн., тобто виросла більш ніж у 33 рази. За прогнозом ВТО чисельність туристів у 2020 р. складатиме 1,5 млрд. осіб (рис. 6.1).

 

 

Рис. 6.1. Характеристика та прогноз розвитку міжнародного туризму,

 

Окрім того, тенденція поділу щорічної відпустки на два періоди (наприклад, зимову і літню), поширення авіаперевезень, зниження вартості квитків, також сприяло збільшенню подорожей і зростанню витрат на неї.

Так, у 1950 р. одна подорожуюча особа витрачала в середньому 83,0 дол. США, 1960 р. – 99,56 дол. США, 1970 р. – 107,96 дол. США, 1980 р. – 375,4 дол. США, 1990 р. – 614,78 дол. США, 2000 р. – 701,01 дол. США, у 2006 р. ця сума склала 872,92 дол. США.

Збільшення витрат пов’язано не стільки зі зростанням цін на послуги, скільки з їх розширенням. Якщо раніше у структуру туристичного продукту входили розміщення, харчування і транспортування, то у наші часи туристу пропонують – екскурсійне обслуговування, участь у театралізованих виставах, екстремальні подорожі, азартні ігри, активні розваги на атракціонах та інше. Широке розповсюдження сувенірної промисловості в місцях постійного накопичення туристів, також призводить до збільшення витрат.

Інтеграція України у світову туристичну індустрію (останній прояв це отримання права на проведення фіналу чемпіонату Європи з футболу у 2012 р.) це ще один крок до визнання її розвиненості. Пріоритетність туризму держава підкреслила ще раз у жовтні 2007 р., затвердивши «План заходів щодо підготовки і проведення в 2008 р. року туризму в Україні».

 


Читайте також:

  1. SWOT-аналіз у туризмі
  2. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  3. Блок 1. Соціально-демографічні та міграційні процеси.
  4. Важелі впливу на процеси розвитку ринку капіталу.
  5. Види підприємництва в туризмі
  6. Виробничий, технологічний і трудовий процеси
  7. Виробничі процеси, їх класифікація і принципи організації
  8. Вплив нового зовнішньополітичного мислення, американо-радянського співробітництва на світові процеси
  9. Вплив опромінення на процеси старіння
  10. Вплив рослин та тваринних організмів на процеси переносу
  11. Вплив світових фінансових криз на процеси глобалізації.
  12. Вплив суб’єктивних факторів на процеси управління ризиком




Переглядів: 1082

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Всесвітня туристична організація | Структура управління туристичною сферою в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.