МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність та принципи формування бюджетуВ широкому розумінні бюджет визначається як система фінансово-економічних відносин органів влади з суб’єктами різних форм власності та населенням, які засновані на адміністративно-територіальному устрої і врегульовані законами та іншими нормативно-правовими актами. В практичному вимірі бюджет – це план формування та використання фінансових ресурсів, який забезпечує виконання органами державної влади завдань і функцій управління соціально-економічним розвитком держави та відповідних адміністративно-територіальних одиниць. Бюджетна система складається з державного бюджету та місцевих бюджетів. Місцевими бюджетами в Україні є бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети, бюджети районів у містах та бюджети місцевого самоврядування. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань. Відносини, які виникають у процесі складання, затвердження, реалізації бюджету та контролю за його виконанням регулюються Бюджетним кодексом України. Комплексним інструментом економічного і соціального розвитку є зведений бюджет, як сукупність показників бюджетів всіх рівнів. Наприклад, зведений бюджет області включає показники обласного бюджету, бюджетів районів і бюджетів міст обласного значення. Зведений бюджет району включає показники районного бюджету, бюджетів міст районного значення, селищних та сільських бюджетів району. Бюджетна система України заснована на наступних принципах: - єдності – бюджет формується на єдиній правовій базі, єдиній грошовій системі, єдиному регулюванні бюджетних відносин, єдиній бюджетній класифікації, єдиному порядку виконання бюджету та веденні бухгалтерського обліку і звітності; - збалансованості – повноваження на здійснення витрат бюджету повинні відповідати обсягу надходжень до бюджету на відповідний бюджетний період; - самостійності – державний бюджет та місцеві бюджети є самостійними. Державний бюджет не несе відповідальності за бюджетні зобов'язання органів влади областей та органів місцевого самоврядування. Самостійність бюджетів забезпечується закріпленням за ними відповідних джерел доходів, правом відповідних органів державної влади на визначення напрямів використання коштів відповідно до законодавства, правом відповідних рад самостійно і незалежно розглядати та затверджувати відповідні бюджети; - повноти надходжень – до складу бюджетів підлягають включенню всі надходження та витрати, що здійснюються відповідно до нормативно-правових актів органів державної влади, органів місцевого самоврядування; - обгрунтованості – бюджет формується на реалістичних макро показниках економічного і соціального розвитку держави та розрахунках надходжень до бюджету і витрат, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил; - ефективності – при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення запланованих цілей при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів; - субсидарності – розподіл видів видатків між державним бюджетом та місцевими бюджетами, а також між місцевими бюджетами грунтується на максимально можливому наближенні надання суспільних послуг до їх безпосереднього споживача; - цільового використання бюджетних коштів – бюджетні кошти використовуються тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями; - справедливості і неупередженості – бюджетна система будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами; - публічності та прозорості – державний бюджет та місцеві бюджети затверджуються і рішення щодо звіту про їх виконання приймаються відповідними радами; - відповідальності – кожен учасник бюджетного процесу несе відповідальність за свої дії або бездіяльність на кожній стадії бюджетного процесу.
Читайте також:
|
||||||||
|