МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Урок- основна форма організації навчання математики учнів початкової школи. Вимоги до сучасного уроку математикиЛЕКЦІЯ 6 ТЕМА№6: ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІї НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
ПЛАН 1. Урок - основна форма організації навчання математики учнів початкової школи. Вимоги до сучасного уроку математики. 2. Типологія уроків математики в початковій школі. 3. Особливості організації уроків математики у 1 класі. Література А: 1. Богданович М., Козак М., Король Я. Методика викладання математики в початкових класах. - Тернопіль.: Навчальна книга - Богдан, 2001. - С.44-117. 2. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. - К.: Абрис, 1997. - С.228-310. Б: 1. Богданович М. В. Урок математики в початковій школі. - К.: Радянська школа, 1990. - 108с. 2. Логачевська С. П. Дійти до кожного учня. - К.: Радянська школа, 1990. -156 3. Навчання і виховання учнів 1 класу / Упор. Савченко О.Я. - К.: Початкова школа, 2002. - С. 210-298. 4. Савченко О.Я., Суворова Г.Ф. Сучасний урок у початкових класах. - К.: "Магістр-3", 1997. - 255с.
Поняття "форма" належить до тих, що найменше піддаються визначенню, зокрема, в педагогічній науці. Але, як зазначає І.Я. Лернер, усі розуміють про що йде мова. Істотними ознаками цього поняття є: характер спілкування, розподіл навчально-організаційних функцій, добір і послідовність ланок навчальної роботи, режим - часовий та просторовий. В методиці особливої уваги заслуговує питання розмежування таких методичних понять: "форма організації навчання", "організаційна форма навчання", "форми організації навчальної діяльності. Урок (як загальнопедагогічна категорія) - це основна організаційна форма навчально-виховної роботи в школі. Проводиться з постійним складом учнів, у межах точно встановленого часу за сталим розкладом і чітко визначеним розкладом навчання. Специфічні особливості уроку математики 1. На одному уроці вивчаються одночасно з арифметичним матеріалом елементи алгебри, геометрії, величин. 2. Розгляд у взаємозв'язку теоретичних і практичних питань, з наданням переваги формуванню умінь і навичок. 3. Реалізація різних дидактичних цілей: до вивчення одного матеріалу - ведеться підготовка, з другим матеріалом - ознайомлюють, третій - закріплюють, наступний - узагальнюють і систематизують, при цьому контролюють і обліковують рівень успішності. 4. Абстрактний характер матеріалу потребує старанного добору наочних засобів навчання, активних методів, різноманітних форм роботи. Вимоги до уроку математики: 1. Цілеспрямованість та умотивованість. 2. Повноцінність змісту. 3. Різноманітність та ефективність методів прийомів, засобів і форм навчальної роботи. 4. Збільшення обсягу практичних робіт і тренувальних вправ. 5. Контрольованість та результативність.
Читайте також:
|
||||||||
|