Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація навчання математикиу класах-комплектах.

Урок у класі-комплекті - нетрадиційне дидактичне явище. За змістом і часом він нагадує звичайний урок, та за технологією збігається із заняттям у групі сумісного навчання, де кожна група працює за своїм планом та програмою, єдиним розкладом, з одним учителем-консультантом.

В таких умовах мають місце труднощі роботи як вчителя, так і учнів (вчителеві потрібно перебудовуватися на заняття то з одним класом то з іншим і пам'ятати весь час про основну мету роботи, а учням не відволікатися від виконання свого завдання).

Важливо заздалегідь моделювати роботу з учнями, а саме: окреслити види спільної та самостійної роботи; уточнити коли надати інструктаж, показати зразок виконаного завдання; для кожного структурного компоненту уроку визначити спільну мету; ретельно продумати розподіл часу на уроці, особливо на його початку так, щоб він відбувся у всіх класах комплекту одночасно.

Показники ефективності уроку математики у МШ:

1. Розв'язання на уроці в єдиному комплексі навчальних, виховних і розвиваючих завдань.

2. Методична різноманітність методів і прийомів роботи.

3. Широке застосування засобів стимуляції навчальної діяльності (обладнання, технічного оснащення, додаткових і роздавальних матеріалів у достатній кількості).

4. Забезпечення активної участі учнів у процесі засвоєння знань.

5. Самостійна робота учнів (самонавчання) - обов'язковий елемент, що може застосовуватися кілька разів (важлива диференціація завдань).

6. Чергування видів діяльності за структурою "самостійна робота - робота з учителем" (4-5 разів).

7. Логічна завершеність кожного етапу та їх наступність.

Методичні поради до організації уроку у класах-комплектах.

Найдоцільніше проводити уроки математики (а не, наприклад, математики і

читання) у обох класах комплекту, особливо, якщо вони однотемні. У його межах є можливість проводити деякі спільні етапи, наприклад, усний рахунок, пошуки невідомих компонентів, складання задач за малюнком.

У 3-4класах розпочинати урок із самостійної роботи у письмовій формі, завдання для якої готують заздалегідь; а в першому класі на початку уроку проводити роботу з учителем.

У першому класі самостійні завдання діти одержують на етапі закріплення знань, умінь і навичок і виконують їх близько 5-7 хв.

На пояснення нового матеріалу і первинне закріплення відводити близько 15-18 хв.

Практика доводить, що складно планувати урок математики, коли в обох класах треба розв'язувати задачі. Молодші школярі не вміють записати умову задачі, повільно, або неправильно її розв'язують. Тому слід ретельно продумати етап підготовки до самостійного розв'язування задач.


 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. V Засоби навчання
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Адаптації та навчання
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Активний метод навчання
  9. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  10. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  11. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  12. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості навчання у малокомплектній школі. | Березня 2013 року, ауд. 519

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.